مجله خبری عصر ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله خبری عصر ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

بررسی لپ تاپ استوک asus Eee1001  

لپ تاپ استوک Asus Eee1001 یکی از برترین لپ تاپ های این کمپانی می باشد که در زمان عرضه جز بهترین لپ تاپ های موجود در بازار بود. امکانات بسیار خوب این لپ تاپ باعث شد تا خیلی زود به عنوان یکی از محبوب ترین لپ تاپ های ایسوس شناخته شود. کاربرانی که این لپ تاپ را خریداری کرده بودند دائما از طراحی و عملکرد این لپ تاپ تعریف می کردند و باعث شدند تا کاربران بسیار زیادی در سطح جهان نسبت به این لپ تاپ کنجکاو شده و اقدام به خریداری آن بکنند.

ایسوس دقیقا میداند که کاربران چه لپ تاپ هایی دوست دارند و به چه لپ تاپ هایی نیاز دارند از این رو گاها لپ تاپ هایی میسازد که نسبت به مدل های قبلی خود تفاوت های زیادی دارد اما باز هم به عنوان یک لپ تاپ فوق العاده خودش را نشان می دهد. اینکه ایسوس تا این حد در لپ تاپ هایش تغییر ایجاد می کند نشان از این دارد که این کمپانی همیشه به دنبال ریسک است و البته این ریسک ها همیشه به سود این کمپانی نیز بوده اند.

لپ تاپ استوک چیست

ایسوس در طی سالهای اخیر پیشرفت های بسیار زیادی داشته است و به یکی از بهترین کمپانی ها در این زمینه تبدیل شده است. محصولات این کمپانی دقیقا همان چیزی هستند که انتظار میرود و ایسوس دائما در این زمینه در حال پیشرفت است و کاربران بسیار زیادی هم در طی این سالها به این کمپانی رو آوذده اند. در ادامه با کیهان تی وی همراه باشید تا لپ تاپ استوک Asus Eee1001 را مورد بررسی قرار داده و با قسمت های مختلف آن آشنایی پیدا بکنیم.

لپ تاپ استوک Asus Eee1001 غالبا به عنوان بهترین و باکیفیت ترین لپ تاپ های موجود در بازار شناخته می شوند. این لپ تاپ ها دقیقا برای کاربرانی ساخته می شوند که به دنبال یک لپ تاپ شیک و خوش فیس می گردند. این لپ تاپ ها به گونه ای ساخته می شوند که ظریف کاری های بسیار ریزی در نقاط مختلف آن ها وجود دارد و ایسوس این ظریف کاری ها را چنان استادانه انجام می دهد که هر کاربری از دیدن لپ تاپ لذت می برد.

ایسوس یکی از برترین کمپانی های تولیدکننده لپ تاپ در جهان است که همیشه لپ تاپ هایش مورد توجه عده زیادی از کاربران قرار می گیرند. این لپ تاپ ها هم از طراحی بسیار جالب و خاصی برخوردارند و هم اینکه از نظر کارایی و عملکرد با بهترین لپ تاپ های موجود در بازار رقابت می کنند.

طراحی و ساخت لپ تاپ استوک Asus Eee1001

Asus Eee 1001 یکی از باریک ترین لپ تاپ های جهان و یکی از باریک ترین لپ تاپ هایی است که تا به حال توسط ایسوس ساخته شده است. ایسوس معمولا لپ تاپ هایش را باریک میسازد و سعی می کند این باریک بودن باعث نشود که استحکام لپ تاپ پایین بیاید و باید گفت که در این راه موفق هم بوده است.

این لپ تاپ ها با اینکه بسیار باریک و ظریف به نظر میرسند اما از استحکام بالایی هم برخوردار هستند. ایسوس بسیار هوشمندانه طراحی ظاهری لپ تاپ هایش را انجام می دهد و این هوشمندانه با این معنا است که این لپ تاپ ها که دائما هم در حال تغییر و تحول هستند همگی در قسمت های مختلفشان ظرافت کاری هایی دارند که باعث می شوند کاربران گوناگون نسبت به این ظرافت کاری ها بازخورد خوبی داشته باشند و ایسوس را بابت طراحی های زیبا تحسین کنند.

Asus Eee 1001 یکی از زیباترین لپ تاپ های ساخته شده توسط ایسوس است که بسیار هم شیک به نظر میرسد هر کاربری در نگاه اول قطعا از زیبایی لپ تاپ احساس رضایت خواهد کرد و با توجه به اینکه یکی از دلایل اصلی فروش بالای لپ تاپ ها طراحی زیبایشان است. می توان فهمید که این لپ تاپ چرا تا این اندازه محبوب است و به فروش بسیار خوبی هم دست پیدا کرده است.

صفحه نمایش

صفحه نمایش 10 اینچی این لپ تاپ هم کیفیت بسیار خوبی دارد و می تواند که تصاویر را به زیبایی نشان دهد. این صفحه نمایش زوایای دید بسیار خوبی دارد و دراین زمینه بسیار عالی عمل کرده است. رنگ پردازی در حد بسیار خوبی است و این رنگها به شکلی زیبا و زنده نمایش داده می شوند.

صفحه کلید لپ تاپ استوک Asus Eee1001

  لپ تاپ استوک Asus Eee1001از یک صفحه کلید شیک و بسیار راحت برخوردار است. اگر از صفحه کلید جزیره ای mini NB205 خوشتان نیامده است باید به شما گفت که در این زمینه خوش شانس هستید زیرا صفحه کلید این لپ تاپ همانند صفحه کلید mini NB205 ساخته نشده است و بالعکس در میان کلیدهای این صفحه کلید فاصله های بسیار خوبی وجود دارد که باعث می شوند کاربر به سادگی تایپ کند و هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشد.

کلیدهای این لپ تاپ از برجستگی استاندارد و کاملا مناسبی برخوردار هستند که ایسوس به خوبی آن ها را طراحی کرده است. به طور کلی این کلیدهای بازخورد بسیار مناسبی دارند و در این زمینه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهند. تایپ کردن با این صفحه کلید بسیار راحت است و کاربر می تواند که با خیالی آسوده و در صد اشتباهات بسیار کم اقدام به تایپ کردن بکند. کیفیت ساخت این صفحه کلید هم بسیار بالا است و از قطعات بسیار خوبی ساخته شده است این صفحه کلید جز بهترین قسمت های این لپ تاپ است.

 

وزن

وزن این لپ تاپ به طور کلی 1.27 کیلوگرم است  که وزن بسیار ایده آلی است و جز سبک ترین لپ تاپ ها نیز به شمار میرود. این لپ تاپ با توجه به وزن سبکی که دارد از مقاومت بسیار خوبی هم برخوردار است و در این زمینه جز بهترین ها است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۰۰ ، ۱۲:۴۱
سریاس خزانی