مجله خبری عصر ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله خبری عصر ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

 

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تجهیزات دندان پزشکی لطفا به بازدید از وب سایت ما. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از tehrandentalnews.ir ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تجهیزات دندان پزشکی

دندان پزشک گاهی بیماران را درمان می کند، اغلب آن را تسکین میدهد اما همیشه باید بـه بیماران آرامش بخشد… همچنین با مراجعه به صفحه دندانپزشک در شیراز میتوانید نمونه کارها و نظرات بیماران قبلی را مشاهده کنید و انتخاب بهتری نیز داشته باشید. همچنین با مشاهده نظرات بیماران قبلی که در پروفایل دندانپزشک در شیراز ثبت شده است می توانید انتخاب بهترین داشته باشید. پوشش دندانپزشکی بیمه تکمیلی بهترین راه حل برای کاهش هزینههای دندان پزشکیست! وقت را تلف نکنید؛ راه حل شما کپسول ماکاویت اف است. دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت روستای کوشکک بختگان راه اندازی شد. این سیستم ها شامل دستگاه های رادیوگرافی و دستگاه های تصویربرداری دیجیتال می شوند که تصاویر دندانی و فکی را ثبت کرده و نمایش می دهند. متخصص دندانپزشکی در شیراز باید مهارت کافی در زمینه معاینه و درمان بیماری ها و دندان های شما را داشته باشد. مهربان ترین چون می خواهند شما را خوب کنند، بی باک ترین چون یک انبر دارند تا دندان خراب را بیرون بکشند. قطعاً هنگامی که برای خرید مراجعه می کنید یک سری نکات مهم و حائز اهمیت برای شما وجود دارد و در وهله اول می خواهید در رابطه با مزایای آن نیز آشنایی لازم را پیدا کنید.

پزشک آمار: این اعداد واقعی هستند

ضمن این که فک همه آدم ها مثل هم نیست و تفاوت های آناتومیک زیادی بین آن ها وجود دارد. خواهرزاده عزیزم، امیدوارم همه روزهایت با لبخندی شیرین آغاز شود و نگرانی هایت همچون همه میکروب های دندانی که هر روز از بین می بری به سرعت محو شوند. به سلامتی همه دندانپزشکانی که باعث می شوند دندان درد شدید خود را فراموش کرده و به ما کمک می کنند تا دوباره لبخند بزنیم … دندان ها و لثه یکی از اعضای مهم بدن هستند و سلامت آنها تاثیر زیادی بر کیفیت زندگی ما دارد. دوست عزیزم؛ 23 فروردین ماه روز دندانپزشک و هفتهی دندانپزشکی را دوست عزیز و زحمت کشم که زیبایی لبخند های تک تک ما مدیون زحمات شما عزیزان است، تبریک و تهنیت عرض می میکنم. روز دندانپزشک را به شما تبریک میگویم. رابطه من با شما به عنوان دکتر و بیمارکمی عجیب است چراکه هر چقدر کمتر شما را ببینم سالم تر هستم، به خاطر سلامت دهان و دندان هایم متشکرم. شهریه رشته دندانپزشکی چقدر است؟

دکتر دندانپزشک در شیراز باید تجربه کافی در زمینه دندانپزشکی را داشته باشد. خدمات دندانپزشک در شیراز به طور کلی به دو دسته درمان های عمومی و درمان های زیبایی تقسیم می شود. اینبار شما دکتر گوش هستید و باید بیمارهای مختلف رو که با کلی مشکل تو گوششون میان پیشتون درمان کنید. اگر چه خدمات دندانپزشکی در ظاهر گراناند، اما در واقعیت گران نیستند، بلکه بدلیل نداشتن تناسب بین افزایش تورم و توان خرید، مردم دچار مشکل میشوند. مشکل دیگر زمانی ایجاد می شود که یک سلول تولید مثل در خارج از رحم کاشته می شود و بارداری بعدی را غیرممکن می کند. در قدم بعدی می توانید در گوگل یا دیگر موتورهای جستجو ، عبارت ” بهترین متخصص زنان و زایمان ” که در انتهای آن نام شهر سکونت تان را قید کرده اید ؛ را جستجو نمایید. 3. در صفحه بعدی (باکس باز شده)، اطلاعات لازم را وارد کنید و نوبت خود را ثبت کنید.

این صفحه آخرینبار در ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ ساعت ۱۵:۲۳ ویرایش شده است. این صفحه آخرینبار در ۱ اکتبر ۲۰۲۳ ساعت ۱۲:۵۰ ویرایش شده است. با مراجعه به پروفایل این پزشکان میتوانید اطلاعات کاملی در مورد خدمات ارائه شده در مطب، نحوه نوبت دهی، صفحه اینستاگرام، نمونه کارهای دندانپزشکی عمومی و زیبایی، جراحی دندان در شیراز و سایر موارد دریافت کنید. برای مشاهده و ثبت نظر، کافی است به پروفایل متخصص دندانپزشکی در شیراز مراجعه کنید ودر انتهای هر صفحه نظرات را مشاهده و یا نظر خود dentalgadget.ir را ثبت نمایید. به طور کلی، هزینه ویزیت دندانپزشک در شیراز معمولا رایگان می باشد اما جهت اطلاع از هزینه درمان باید نوع درمان و خدمات زیبایی دندان را مشاهده کنید. در جدول زیرلیست سایر دندانپزشکان شیراز درج شده است .می توانید سایر دندانپزشکان معتبر شیراز را در جدول زیر مشاهده و با آن ها تماس برقرار نمایید. 3- حمایت شهردار و سایر مقامات محلی از موارد فوق. در شهریور ۱۳۲۰ که اوضاع دگرگون شد، وی به کشور عراق گریخت ولی به وسیله مأموران عراقی و با پیگیریها و ممارستهای ایران تیمورتاش که به خونخواهی پدرش، عبدالحسین تیمورتاش؛ وزیر دربار رضاشاه، به دنبال او به عراق رفته بود، دستگیر و به مقامات ایران تحویل گردید.

وی در کابینهٔ دوم و سوم امیرعباس هویدا از ۱۳۴۷ تا ۱۳۵۴ بهعنوان وزیر آموزش و پرورش ایران فعالیت میکرد. لازم به ذکر است که گذراندن درس های پایه برای ورود به دوره کلینیکی (مرحله دوم) ضروری است. رشته دندانپزشکی دارای دو دوره ۲ و ۴ ساله است. به همین دلیل در ادامه بهترین های متخصص دندانپزشکی در شیراز را به شما معرفی نموده ایم. برای خرید بهترین لوازم و تجهیزات دندانپزشکی، کافیست به آنها اعتماد کنید. شرکت های پخش عمده تجهیزات پزشکی با هدف فراهم سازی بهترین و معتبر ترین تجهیزات و دستگاه های پزشکی ایجاد شده اند . دستگاه ها و کالا های پزشکی تحت برند و مارک های متنوعی در بازار به فروش میرسند که نیاز به بررسی و تجربه ی کاربری دارند تا نواقص و مزیت هایی که دارند، مشخص شود. در ادامه بررسی می کنیم که در هنگام انتخاب کلینیک دندانپزشکی خوب غرب تهران چه نکات و ویژگی هایی را باید لحاظ کنید. این روز به عنوان یک فرصت برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای دندانپزشکان در جهت حفظ و بهبود سلامت دهان و دندان، ایجاد آگاهی درباره بهداشت دهانی، و ترویج عادات سالم در مراقبت از دندانها و لثهها تعیین شده است.

این کار به حفظ سلامت دندان ها و لثه ها کمک می کند. توجه به اخلاق انسانی و حرفهای: اخلاق خصوصا در رشتههایی که با سلامت روح و جسم افراد در ارتباط هستند حائز اهمیت فراوانی است. این تعریف توسط لالوند در سال ۱۹۷۹ به صورت گزارشی از دولت کانادا استخراج شد که شامل راهبردهای ارتقای سلامت با هدف اطلاعرسانی، تأثیرگذاری و کمک به افراد و سازمانها، چنانکه آنها مسئولیتپذیری و فعالیت بیشتری در مورد اهمیت تأثیر سلامت روحی و جسمی بپذیرند. مهارتهای کاربردی که یک متخصص زنان و زایمان به منظور کار در حرفه پزشکی زنان باید در خود تقویت کند شامل انتخاب روش آموزش، مدیریت زمان، کاربرد علوم، مدیریت منابع انسانی، فهم نوشتهها، یادگیری، تفکر انتقادی، حل مسائل پیچیده، سخنورزی، گوش دادن، خدمت رسانی، متقاعدسازی و تصمیمگیری است. در نتیجه اگر ساکن مناطقی همانند صادقیه، ستارخان، مرزداران،جنت آباد، سعادت آباد یا حتی کرج هستید قصد مراجعه به یک مرکز دندانپزشکی در اطراف منزل خود را دارید، میتوانید به مطب ستارخان سیمادنت مراجعه نمایید. صبری قَبّانی (۱۹۰۸-۱۹۷۳) پزشک، روزنامهنگار و نویسنده سوری در سدهٔ بیستم میلادی/چهاردهم هجری بود. همچنین برای ارسال مقاله جهت داوری، لازم است حداقل هشت ماه از تاریخ انتشار آخرین مقاله نویسنده در نشریه گذشته باشد.

اخبار دندان پزشکی

توصیه می کنیم پس از ارسال سوال خود، پرسش و پاسخ های انجام شده در همین بخش را مطالعه کنید. در میان نعمت های الاهی، دهان و دندان اهمیت ویژه ای داشته و به طور مستقیم و غیرمستقیم با تمام بخش های بدن ارتباط دارد و سلامت و بیماری آن، به تمام بدن سرایت می کند.رفیق من روزت مبارک. سهم بخش بهداشت و درمان و حوزهی دهان و دندان شرکت فیلیپس بیش از ۴۳ درصد از سهام آن را تشکیل داده است که رقم بسیار قابل توجهی می باشد. کامپوزیت دندان: کامپوزیت دندان برای ترمیم دندان های آسیب دیده یا تغییر شکل داده و تغییر رنگ دندان ها انجام می شود. کشیدن دندان: کشیدن دندان در مواردی انجام می شود که دندان به شدت پوسیده یا آسیب دیده باشد یا نیاز به فضای بیشتری برای قرار دادن دندان مصنوعی باشد. لمینت دندان: لمینت دندان برای پوشاندن دندان های آسیب دیده یا تغییر رنگ داده و تغییر شکل دندان ها انجام می شود. کلینیک دکتر اختری زندگی هزاران بیمار را بهبود داده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۲
سریاس خزانی

ژل آیدیا

 

برند آیدیا در چند سال اخیر، همواره از محبوبترین و پرفروش ترین برند های بازار بوده و با تحت کنترل گرفتن بازار در ایتالیا و آمریکای شمالی ، توانسته سهم بسزایی از این بازار را در اختیار بگیرد. تمرکز این کمپانی بیشتر بر بازسازی در استفاده طولانی مدت از این محصولات در عین ایمنی محصول می باشد. شرکت رژینال ایتالیا مانند شرکت درمو آروما تولید کننده کوکتل مزو آروما  هم اکنون، یک تولید کننده برتر محصولات مبتنی بر اسید هیالورنیک است و بصورت داخل پوستی و داخل مفصلی تزریق می شود. این برند به لطف درجه بالای جلب رضایت و اطمینان مشتریان، در ایتالیا و خارج از ایتالیا، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

 

 

انواع محصولات آیدیا

محصولات شرکت رژنیال آیدیا بسیار متفاوت هستند و سطح کنترل کیفی و فناوری پیشرفته در این محصولات کاملا مشهود می باشد. ایمنی و کیفیت عناصر اساسی این محصول با توجه به قیمت و محبوبیت آن مشخص می باشد. این شرکت هر ساله گواهینامه های سیستم کیفیت خود را افزایش می دهد و از مواد پایدار در محصولات خود استفاده می کند.

شعار این کمپانی، نگرش های دوستانه به محیط زیست است و به اعتقاد آنها زیبایی انسان می تواند مصداق زیبایی و احترام به محیط زیست باشد. این شرکت هم درطراحی و تولید و هم در بازاریابی محصولاتش در جایگاه بسیار خوبی در بین رقبایش قرار دارد.

تکنولوژی ساخت ژل و فیلر ایتالیایی شرکت رژینال

ژل آیدیا ساخت کشور ایتالیا از ژل های با ساختار هیالورنیک اسید خالص می باشد. اسید هیالورونیک بکار رفته در ساخت آیدیا از لحاظ کیفیت، خلوص و ایمنی از استاندارد بالایی برخوردار است.

همچنین بنا بر ادعای کارشناسان شرکت بیو ریوولومتریا ، این ژل کمترین میزان اسیدهای نوکلئیک، پروتئین های اضافه ، ناخالصی ها و کراس لینکهای نا متقاطع را در خود دارد. لازم بذکر است که در ساخت و تولید این محصولات از روشهای پیشرفته و مدرن در آزمایشگاههای کمپانی بیوریوولومتریای، استفاده می شود. این ویژگی ها باعث شده که این ژل در میان مخاطبانش بسیار مطمئن در نظر گرفته شود.

 

 

عملکرد و مکانیزم اثرگذاری فیلر های آیدیا

همانند سایر ژل های ساخته شده بوسیله هیالورونیک اسید، مکانیزم اثرگذاری در ژل آیدیا بر پایه جایگیری هیالورونیک اسید در شکاف ها و چین و چروکهای پوست می باشد که این امر باعث پر شدن و صاف شدن ناحیه هدف می گردد.

البته هدف از تزریق این ژل فقط رفع چین و چروک و خطوط سطحی روی پوست نیست و بنا بر نوع تزریق و نوع استفاده هر کدام از محصولات برند آیدیا ، می توان برای حجم سازی و برجسته کردن بافت ها و نواحی مختلف هم این گونه عملکرد را متصور شد.

به همین ترتیب پس از تزریق ژل آیدیا به زیر پوست و پرکردن جاهای خالی در صورت زیاد بودن گرانروی و حجم هیالورونیک اسید ، ژل می تواند در ناحیه هدف جای بگیرد و باعث حجیم شدن آن گردد.

 

 

فیلر های آیدیا بسیار متنوع هستند. بسته به نیاز داوطلبان جوانسازی شرکت تولید کننده ژل آیدیا محصولات ویژه ای عرضه کرده است. به طور کل می توانیم تمام موارد مشمول استفاده از فیلر آیدیا را به گزینه های زیر تقسیم کنیم.

  • برجسته سازی و فرم دهی به بافت لب
  •   خطوط پری اورال (چین و چروک‌های روی لب بالا)
  •   خطوط خنده ، خطوط ماریونت
  • پرکنندگی فرورفتگی های چانه
  •   فیلر فک و گونه
  •   جوانسازی دست
  •   فیلر گودی زیر چشم

 

 

ژل و فیلر شرکت رژنیال ایتالیا طیف گسترده ای از موارد جوانسازی و درمان را در بر می گیرد. میزان استفاده هیالورونیک اسید در این محصولات و تکنولوژی ساخت بسیار پیشرفته باعث شده که این محصولات در کاربردهای بسیار گسترده ای بکار گرفته شوند. در ادامه به محصولات متنوع و مهم شرکت آیدیا می پردازیم.

 

 

ژل سوپر آیدیا رژنیال

ژل سوپر آیدیا رژینال یکی از فراورده های استریل شرکت بیو وولومتریال می باشد که ماده ی اصلی آن، هیالیورونیک اسید با اتصال عرضی بوده و با توجه به منبع انسانی بودنش ، سازگار با ساختار بدن انسان می باشد. این ژل از روند تجزیه ی شیمیایی باکتریایی تشکیل و ساخته شده است.

فیلر سوپر آیدیا  رژینال از محصولات پر استفاده و محبوب برند آیدیا بوده و از این ژل تزریقی عموماً به منظور بازسازی حجم و برجستگی های تحلیل رفته بافت بیشتر در ناحیه گونه و چانه و بعضاً برای رفع سستی و شلی پوست استفاده می شود. این محصول از لحاظ نوع کراس لینک شدن هیالورونیک اسید در دسته ی تک فاز قرار می گیرد. همچنین زیست تخریب پذیر و قابل جذب پوست انسان است.

 

ژل لب آیدیا لیپس

ژل لب آیدیا مخصوص لب از مقدار زیادی هیالورونیک اسید با خلوص بالا تشکیل شده است که باعث برجسته شدن بافت لب و همچنین صاف و شاداب شدن آن می شود. این محصول از لحاظ میزان استفاده و محبوبیت ، در جایگاه بسیار خوبی در بین داوطلبان جوانسازی قرار گرفته است. این پرکننده ایتالیایی، با افزایش حجم و برجستگی و همچنین آب رسانی به بافت لب ، باعث اصلاح آن می گردد. ژل آیدیای لب باعث به وجود آمدن نتایج طبیعی، حفظ لطافت طبیعی لب و افزایش حجم آن خواهد شد.

همچنین ژل آیدیا لیپس با استفاده از هیالورونیک اسید با پیوند های متقاطع متوسط ساخته و به طور طبیعی با ترکیبات بافت لب تطابق دارند. گرانروی یا ویسکوزیته این ژل ایتالیایی کم است و تزریق آن با سوزن های سی جی انجام می شود. غلظت اسید هیالورونیک این ژل، 25 میلی لیتر بر میلی گرم است و برای فرم دهی و شکل دهی لب ، خط اخم و خطوط  پیشانی و بعضاً کنار چشم ، استفاده می شود.

 

 

فیلر بیو اکسپندر آیدیا

ژل بیو اکسپندر آیدیا از معروفترین و پر استفاده ترین محصولات شرکت آیدیا ایتالیا می باشد. این ژل با توجه به دارا بودن غلظت زیادی از هیالورونیک اسید می تواند با هدف تصحیح حجمی و ساختار بندی مجدد بافت، حجم دهی و جوان سازی کامل صورت برای اصلاح گونه ، چانه ، تنظیم زاویه فک. اصلاح خطوط پیشانی ، خط اخم مورد استفاده قرار بگیرد.

میزان گرانروی و غلظت اسید هیالورنیک در فیلر بیو اکسپندر آیدیا به گونه ای تنظیم گردیده است که با تزریق آن به ناحیه مورد درمان ، عمق پوست آن ناحیه از نظر قابلیت سفتی ، ارتجاعی ، آبرسانی ، افزایش حجم و بازسازی مجدد بافت چربی دگرگون واصلاح می یابد. همچنین با تزریق این فیلفر ، پوست صاف و شاداب شده و از چین و چروک های آن کاسته می شود.

 

 

فیلر رژنیال آیدیا

از ژل رژینال آیدیا بیشتر به عنوان ماده پر کننده برای رفع چروک ها و خطوط های نیمه عمیق پوست و همچنین افتادگی و شل شدگی پوست استفاده می شود. این محصول ایتالیایی بسیار ایمن بوده و حالات طبیعی پوست را به روشی فوق العاده بازیابی می کند.

فیلر رژینال آیدیا بطور قابل قبولی در مناطق اطراف محل تزریق پخش می شود و از این طریق توزیع متوازن، یکنواخت و مداومی را ایجاد میکند. هیالورونیک بدست آمده از تخمیر باکتری ماده اصلی شکل دهنده آیدیا رژنیال می باشد. این فیلر  ایمنی بالا بالایی دارد و با استفاده از اصلاح حجمی و ساختاری مجدد بافت، جوان سازی در پوست شکل می گیرد.

 اسید هیالورونیک فیلر آیدیا با ویژگی های منحصر بفردش از جمله چسبناکی و الاستیکی بودن باعث می شود بدون ایجاد شدن هر گونه اختلالی، خصوصیات طبیعی پوست ، بکر و طبیعی بنظر برسد . اسید هیالورونیک دارای خاصیت ویسکوزیته و الاستیسته بالایی است که این امر موجب سازگاری آن با حالت ریخت شناسی فرد و حفظ حالت طبیعی می شود.

 

فیلر آرمونیا آیدیا

فیلر آیدیا ارمونیا برخلاف سایر محصولات خانواده آیدیا برای زیبایی و جوانسازی بکار نمی رود. خاصیت این ژل بیشتر می تواند در دسته محصولات درمانی قرار بگیرد. دز هیالورونیک اسید و گرانروی مطلوب و مناسب این محصول باعث شده در یک کاربرد خاص از آن بهره ببرند.

در مقایسه با پرکننده های معمولی ، ذرات این ژل ریز تر هستند که به محصول کمک می کند تا در بافت ها بهتر ادغام و توزیع شود که این ویژگی های منحصر بفرد می تواند یک درمان اصلاح دستگاه تناسلی زنان و مردان باشد.

این محصول با افزایش حجم و پرکنندگی در دستگاه تناسلی مردان و زنان می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس هنگام رابطه جنسی در آنها شود. در صوت ناقص بودن دستگاه تناسلی مرد یا زن ، میل جنسی آنان به تدریج کاهش پیدا کرده و این اتفاق به کل زندگی تعمیم پیدا می کند. این محصول می تواند با رفع نواقص دستگاه تناسلی ، از سردی در رابطه جنسی جلوگیری کند.

 

 خرید بهترین مارک ژل برای تزریق و خرید انواع فیلر زیبایی برای پرکردن حفره ها می تواند عمل جوانسازی را برای بیمار تسهیل و مطمعن کند. برند آیدیا از محصولات مختلفی تشکیل شده است. هرکدام از این محصولات برای کاربرد های خاصی طراحی و تولید شده اند. همچنین بسته به میزان غلظت اسید هیالورونیک و ظرافت تکنولوژی ساخت این محصولات ، قیمت آنها نیز متفاوت می باشد. برای اینکه متناسب با نیازمان ، بهترین محصول را انتخاب کنیم باید از ویژگی هر محصول اطلاع داشته باشیم. در ادامه به راهنمای خرید هر محصول بطور جداگانه می پردازیم.

پرکننده آیدیا سوپر از پرکاربرد ترین و پر استفاه ترین محصولات خانواده آیدیا می باشد . از این ژل جهت رفع سستی و شلی پوست ، ترمیم و بازسازی برجستگی بافت ، ترمیم زاویه نوک بینی ،حجم دهی گونه ها ، زاویه سازی چانه و اصلاح عدم تقارن آن و در نهایت در تصحیح قوس بینی و تصحیح خاصیت ارتجاعی پوست استفاده می شود.

پک ژل آیدیا سوپر رژنیال حاوی یک سرنگ تک دوز استریل از پیش پر شده ، یک عدد نیدل 27  و یک عدد کانولا 25 می باشد. این ژل به لایه های عمیق و تقریبا سطح فوقانی استخوان تزریق می گردد. قیمت فیلر سوپر آیدیا با توجه به میزان اسید هیارولونیک مورد استفاده در آن ، از محصولات گران خانواده آیدیا می باشد.

از ژل آیدیا لب مشخصاً برای اصلاح فرم لبها ، خطوط بالای لب و بعضاً در رفع خطوط پیشانی استفاده می شود. ویسکوزیته یا گرانروی و غلظت کم این ژل باعث شده که تزریق آن با سرنگ های ۳۰ جی هم امکان پذیر باشد. همچنین عمق تزریق آن لایه میانی درم می باشد.

بسته ژل لب آیدیا شامل ۱ عدد سرنگ یک میلی لیتر ، یک سرنگ یکبار مصرف استریل از پیش پر شده و دو سوزن استریل: ۲۷ و ۳۰ جی می باشد. با توجه به غلظت کم این فیلر و درعین حال محبوبیت و استفاده زیاد از آن ، قیمت فیلر لب آیدیا در بین سایر محصولات آیدیا در رنج میانه قرار دارد.

فیلر آیدیا بایواکسپندر از از محصولات منحصر بفرد و خاص خانواده آیدیا می باشد. گستره استفاده از این ژل بسیار زیاد بوده و در مواردی از جمله افزایش خاصیت ارتجاعی پوست ، ترمیم و نوسازی بافت از دست رفته ، حجم دهی و پرکنندگی نواحی مورد درمان چانه ،گونه ، نواحی تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد .

بسته این محصول شامل سه عدد سرنگ 1/1 میلی لیتری ، یک عدد نیدل استریل و یک عدد کانول می باشد. قیمت ژل گونه آیدیا با توجه به گستره وسیع کاربردی  در بین محصولات آیدیا ، تا حدودی گران می باشد.

از فیلر آیدیا رژنیال ، بیشتر جهت رفع سستی و شلی پوست و همچنین آبرسانی به لایه های فوقانی پوست استفاده می شود. از کاربرد های مهم این ژل می توان به بهبود و بازیابی حجم از دست رفته بافت ، رفع چین و چروک و خطوط ظریف و تاحدودی عمیق ، زاویه سازی فک ، نواحی میانی صورت ،گونه و خطوط محیطی اطراف دهان استفاده می شود. قیمت ژل خط خنده آیدیا در بین محصولات آیدیا نسبتاً ارزانتر می باشد.

از پرکننده ایدیا ارمونیا تخصصاً برای رفع نواقص دستگاه تناسلی خانمها و آقایان جهت ارتقا کیفیت رابطه جنسی استفاده می شود. هر بسته از محصول آرمونیا، شامل ۲ ژل یک سی سی به همراه ۳ عدد سرنگ ۲۵  جی می باشد. این محصول از لحاظ قیمت و میزان استفاده در رده میانه بین تمام محصولات برند آیدیا می باشد.

ماندگاری فیلر آیدیا

ماندگاری ژل های ایدیا در میان استفاده کنندگان به عنوان یک ویژگی برای این برند محسوب می شود و چیزی بین نه تا هجده ماه است. تزریق مجدد ممکن است به ماندگاری بیشتر کمک کند. در صورت استفاده ژل در نواحی پر تحرک صورت مانند لب ها یا پوست پیشانی، ماندگاری کمتر می شود در حالی که ماندگاری اثر تزریق این برند در نواحی ثابت مانند فک ،گونه و چانه بسیار زیاد و بعضاً نزدیک به یک سال نیم دوام خواهد داشت .

البته مقدار ژل مورد نیاز در همه افراد یکسان نیست و به شرایط خاص هر فرد از قبیل شدت چین و چروک روی صورت او، مشکلات خاص او و نوع ژل مورد استفاده بستگی دارد.

قیمت ژل آیدیا ایتالیا

بطور کلی تزریق ژل و فیلر نه فقط برند آیدیا بلکه همه ای برندها،  جز عمل های زیبایی محسوب می شود در نتیجه بیمه ها هزینه ی آن را پرداخت نمی کنند . قبل از اقدام به تزریق فیلر و مخصوصاً فیلر باکیفیت آیدیا بهتر است از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این فیلر با خبر باشیم . از عوامل تاثیر گذار روی قیمت انواع فیلر آیدیا ایتالیا می توان به میزان حجم ژل مورد استفاده ، میزان عمیق بودن خطوط ناحیه تزریق و غلظت هیالورونیک اسید فیلر اشاره کرد. همچنین یکی سی سی از ژل آیدیا بسته به نوع محصول مورد استفاده ، قیمت متفاوتی دارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۳:۴۷
سریاس خزانی

 

تلویزیون 55CU7000 فاقد پورت HDMI 2.1 است و تنها دارای 3 پورت HDMI 2.0 می باشد و حداکثر امکان پخش کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. به طور کلی محصول مورد بررسی یک تلویزیون گیمینگ به حساب نمی آید اما دارای قابلیت بازی یا Auto Game Mode می باشد که در هنگام اتصال کنسول بازی به تلویزیون به لطف تکنولوژی ALLM به طور خودکار تاخیر ورودی را کاهش می دهد. سامسونگ این تلویزیون را به قابلیت HGiG مجهز نموده است تا شما شاهد جزئیات بیشتری در صحنه های تاریک و روشن بازی های HDR باشید. به لطف تکنولوژی Motion Xcelerator در این تلویزیون تصاویر بازی ها بسیار صاف و روان به شما ارائه می شود. به طور کلی می توان عنوان کرد که تلویزیون فوق برای استفاده در کنار کنسول های بازی نسل نهم پیشنهاد نمی شود، زیرا نمی توانید از تمام ظرفیت کنسول خود بهره مند شوید، اما می توانید از آن در کنار کنسول های نسل هشتم مانند PS4 یا Xbox One استفاده کرده و لذت ببرید. محصول فوق دارای منوی هوشمند Sumsung Gaming Hub می باشد و از برخی سرویس های ابری مخصوص بازی پشتیبانی می کند. به این ترتیب حتی در صورت نداشتن کنسول بازی می توانید با تهیه اشتراک این سرویس ها و داشتن اینترنتی پر سرعت، به صورت مستقیم به انجام بازی روی تلویزیون خود مشغول شوید.

قیمت تلویزیون 55 اینچ سامسونگ
خرید تلویزیون ال جی
بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی

تلویزیون کریستال سامسونگ 55CU7000 دارای پنل VA می باشد، تلویزیون هایی با پنل VA به دلیل برخورداری از عمق رنگ مشکی زیاد و کنتراست تصویر بیشتر در محیط های کم نور، صحنه های تاریک را با جزئیات بیشتر و دقیق تری نمایش می دهند. اما این نوع پنل ها دارای زاویه دید محدودی می باشند. نور پس زمینه محصول مذکور از نوع Edge LED می باشد. تلویزیون های کریستال در واقع همان تلویزیون های ال ای دی می باشند، اما تلویزیون های با صفحه نمایش کریستال رنگ ها را بسیار غنی تر به بیننده نمایش می دهند. متاسفانه خبری از تکنولوژی Local Dimming در این تلویزیون نیست، اما سامسونگ نور پس زمینه این محصول را به کمک تکنولوژی UHD Dimming کنترل کرده و کنتراست تصویر لازم را ایجاد می نماید. تلویزیون پیش روی شما از عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) برخوردار می باشد که به کمک تکنولوژی One Billion Color و Dynamic Crystal Color طیف گسترده ای از رنگ های جذاب (در حدود 1 میلیارد رنگ مختلف) را تولید کرده و محتوایی دقیق و نزدیک تر به حالت طبیعی را به شما نمایش می دهد. تکنولوژی PurColor در این تلویزیون وظیفه ارائه رنگ های غنی را بر عهده دارد. همانطور که پیشتر اشاره شد محصول فوق دارای رفرش ریت 60 هرتز بوده و توانایی نمایش محتوای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد. محصول فوق دارای تکنولوژی Motion Rate 120 می باشد و می تواند صحنه های سریع و اکشن را کاملا واضح و روان به شما نمایش دهد. سامسونگ تلویزیون فوق را به تکنولوژی Picture Clarity مجهز نموده است که قبلا با عنوان تکنولوژی Auto Motion Plus نیز معرفی شده بود که وظیفه آن ارائه تصاویری صاف و روان به بیننده می باشد. سامسونگ این مدل را به سنسور نور یا Eco Sensor و قابلیت Brightness Detection مجهز کرده است که می تواند به صورت خودکار روشنایی صفحه نمایش تلویزیون را با توجه به شرایط نوری محیط اطراف تنظیم کرده تا همیشه شاهد بهترین کیفیت تصویر باشید.

تلویزیون سامسونگ 55CU7000 مجهز به سیستم صوتی دو کاناله می باشد و می تواند صدای استریو را به وسیله دو بلندگوی 10 واتی که مجموعا 20 وات است به شما ارائه دهد. جهت بلندگو های این تلویزیون به سمت پایین است که اصطلاحا به آن Down Firing می گویند. سامسونگ از تکنولوژی صوتی Dolby MS12 2ch که در برگیرنده تکنولوژی های نظیر Dolby Digital ،Dolby Audio ،Dolby AC4، Dolby Digital Plus و HE-AAC می باشد، برای بهبود صدای خروجی در این تلویزیون بهره برده است. محصول مذکور مجهز به تکنولوژی Object Tracking Sound Lite (OTS Lite) می باشد که موجب می شود صداها به طور حدودی از جایی از تصویر که اتفاق می افتد به گوش شما برسد. این تلویزیون به کمک تکنولوژی Adaptive Sound صداها را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم کرده تا همیشه بهترین کیفیت صدا را تجربه نمایید. با وجود تکنولوژی Q-Symphony 3.0 در این محصول در صورت اتصال تلویزیون به ساندبار سامسونگی که از این تکنولوژی پشتیبانی می کند، صداها به صورت هماهنگ و همزمان از بلندگو های ساندبار و تلویزیون به گوش شما می رسد. در نسخه جدید این تکنولوژی صدای دیالوگ ها تفکیک شده و تجربه بهتری را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با استفاده از قابلیت Multiroom Link تلویزیون خود را به صورت بی سیم به ساندبار، سیستم صوتی و یا سینمای خانگی متصل کرده و صدای قدرتمند تر و با کیفیت تری را تجربه نمایید. این مدل دارای قابلیت Bluetooth Audio و Dual Audio Support (Bluetooth) می باشد و به شما اجازه می دهد تلویزیون خود را به صورت بی سیم به 2 دستگاه بلوتوثی مانند ساندبار، بلندگو، سینمای خانگی و حتی موبایل متصل کنید. یکی از قابلیت های جالبی که سامسونگ امسال به تلویزیون های 2023 خود اضافه نموده است قابلیت Buds Auto Switch می باشد. این قابلیت زمانی قابل استفاده است که شما یک هنذفری بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds که مجهز به قابلیت Auto Switch است، در اختیار داشته باشید تا به طور هوشمندانه گلکسی بادز بین تلویزیون و گوشی هوشمند و یا دستگاه دیگر سازگار سوئیچ شود، برای مثال ممکن است شما در حال تماشای تلویزیون و شنیدن صدای آن از طریق گلکسی بادز باشید و گوشی شما زنگ بخورد، با وجود این قابلیت گلکسی بادز به طور خودکار بر روی گوشی هوشمند سوییچ شده و شما می توانید با گلکسی بادز خود به تماس تلفنی خود بپردازید. لازم است بدانید که برای بهره مندی از این قابلیت شما باید از یک حساب کاربری سامسونگ روی تلویزیون و گوشی هوشمند خود استفاده نمایید.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 55CU7000 به جدید ترین نسخه از سیستم عامل تلویزیون های سامسونگ یعنی تایزن 7 (Tizen 7) مجهز می باشد. این سیستم عامل قابلیت نصب برنامه دارد و شما تنها می توانید برنامه های مربوط به این سیستم عامل را روی آن نصب نمایید و امکان نصب برنامه های سیستم عامل اندرویدی و یا سیستم عامل های دیگر روی آن وجود ندارد. حافظه کلی این تلویزیون 4 گیگابایت است اما مقدار زیادی از آن توسط برنامه های از پیش نصب شده اشغال شده است و تنها 1.97 گیگابایت آن در دسترس کاربر قرار دارد. محصول فوق دارای ریموت کنترل معمولی مدل TM2240A می باشد. متاسفانه ریموت کنترل فوق میکروفون داخلی ندارد و امکان جستجوی صوتی یا دستور صوتی برای کاربر وجود ندارد. اما تلویزیون پیش روی شما از بلندگو های هوشمند و صوتی Google Home یا Amazon Echo پشتیبانی می کند و شما می توانید با خرید این بلندگو های هوشمند تلویزیون را با دستورات صوتی مدیریت و کنترل نمایید. تلویزیون فوق دارای وایفای بوده و از اینترنت اشیاء یا IoT پشتیبانی می کند و مجهز به داشبورد هوشمند SmartThings می باشد و شما می توانید از طریق آن خانه هوشمند و لوازم خانگی خود را مدیریت و کنترل نمایید. همچنین از برنامه SmartThings نیز پشتیبانی می کند و شما با نصب آن روی موبایل خود می توانید تلویزیون را کنترل کنید. سامسونگ امسال برای اولین بار تلویزیون های خود را به پلتفرم Art NFT مجهز نموده است که شامل تلویزیون فوق نیز می شود. این محصول از برخی فروشگاه های NFT پشتیبانی می کند و برای علاقه مندان به این نوع فروشگاه ها کاربردی می باشد. محصول فوق قابلیت اتصال گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS به تلویزیون را دارد. شما می توانید علاوه بر پخش محتوا، صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را نیز به تلویزیون منتقل کرده و مشاهده کنید. به لطف وجود قابلیت Tap View در محصول فوق می توانید به آسانی با نزدیک کردن موبایل گلکسی خود به تلویزیون، محتوا و یا تصویر صفحه نمایش خود را روی تلویزیون پخش نمایید. این تلویزیون از قابلیت Wireless Dex نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید موبایل سامسونگ گلکسی خود را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کرده و در فضای دسکتاپ با آن کار کنید. شما می توانید به وسیله قابلیت TV Sound to Mobile صدای تلویزیون را به موبایل منتقل کرده و از طریق هدفون به آن گوش کنید. این قابلیت برای تماشای تلویزیون در شب و عدم ایجاد مزاحمت برای دیگران مناسب می باشد. به کمک قابلیت Sound Mirroring نیز می توانید موزیک مورد علاقه خود را از موبایل به تلویزیون منتقل و گوش کنید. با وجود قابلیت Mobile Camera Support در این تلویزیون و پشتیبانی آن از دوربین موبایل، می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کرده و از آن به عنوان وب کم استفاده نمایید. این تلویزیون دارای قابلیت BT HID و USB HID می باشد و شما می توانید موس و کیبورد بلوتوثی یا حتی سیمی خود را به آن متصل کرده و کارهایتان را راحت تر در فضای دسکتاپ انجام دهید. محصول مورد بررسی دارای 1 پورت USB 2.0 بوده و شما می توانید حافظه جانبی را از طریق این پورت به تلویزیون متصل کرده و محتوای مورد نظر خود را مشاهده نمایید. محصول پیش روی شما دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2 و DVB-C و گیرنده خارجی DVB-S2 می باشد و شما می توانید شبکه های داخلی و خارجی را به طور مستقیم، بدون خرید گیرنده مجزا دریافت نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۳:۳۲
سریاس خزانی

 

با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص پزشک عمومی، میتوانید لیست تمام پزشکان پزشک عمومی ایران را مشاهده کنید. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت iran-dental.ir. با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران میتوانید بهترین متخصص پزشکی را انتخاب کنید. در حالی که باید توزیع مناسب دندانپزشکی در کشور اتفاق بیفتد و ما برای این کار برنامهای داریم؛ به طوری که در سال ۱۳۹۲ قانونی از سوی مجلس شورای اسلامی با عنوان عدالت آموزشی مطرح شد و براساس آن دانشجویان موظف هستند در مناطق محروم، خدمات ارائه دهند که تعداد ۱۸۶۶ نفر در این حوزه اعلام آمادگی کردند. وقتی به افراد اعتراض میکنیم، چرا آمار اشتباهی منتشر کردهاند، اعلام میکنند ما به تعداد افرادی که در این حوزه فعال هستند استناد میکنیم. تا افراد در کمترین زمان ممکن پزشک مورد نظر خود را بیابند. اگر دندانها بهم فشرده و فک کوچک باشد، ممکن است دندانهای عقل زیر سایر دندانها یا استخوان فک نهفته شوند.

کلمه آخر راهنما به پزشک

در گذشته به کسانی که کالاهای کوچک را بفروش میرساندند خورده فروش میگفتند(مترادف با سوپر مارکت) که وجود خانواده های بزرگی با فامیل خورده فروش که از نوادگان خورده فروشان بازار وکیل شیراز و بازار بزرگ تبریز هستند تاییدی بر این شغل در گذشته است. ما در پارتاک دنتال به تضمین قیمت مناسب نسبت به بازار میپردازیم تا با کمترین قیمت ممکن، با گارانتی اصلی و دستگاه کاملا آکبند و بدون مشکل به دست دندانپزشکان عزیز برسانیم. اعتماد به نفس داشته باشید و بدون اینکه زیادی متکبرانه یا متواضعانه برخورد کنید، ویژگیهای مثبت کاری، اخلاقی و تخصص خود را بیان کنید. اینکه بخش سوابق کاری خود به عنوان پزشک را چگونه بنویسید ارتباط مستقیمی با میزان تجربیات شما دارد که این در مورد رشته پزشکی کمی پیچیده است. اگر سال­ها است که به عنوان پزشک در حال خدمت رسانی هستند و در مراکز درمانی معتبر کار کردهاید بهتر است ابتدا به سوابق کاری خود اشاره کنید اما در صورتی که سوابق کاری اندکی دارید اما در یک دانشگاه بسیار معتبر دوران تحصیل را گذراندهاید احتمالا سوابق تحصیلی شما بیشتر توجه کارفرماها را جلب کند.

در حالی که اصطلاح "سم زدایی" میتواند شامل فرآیندهای مختلف بدن، از جمله فرآیندهای مربوط به کبد، کلیهها و سیستم گوارشی باشد، هل سبز میتواند از طریق مکانیسمهای مختلفی از دفع سموم پشتیبانی کند. بنابراین اولین سابقه کاری پزشکان مربوط به این دوران است. اولین چیزی که کارفرما در رزومه شما می­بیند، توصیفی است که از توانمندی­ها، استعداد و خصوصیات شخصیتی خود در خلاصه رزومه ارائه میدهید بنابراین این بخش را باید با دقت ویژهای بنویسید. احتمالاً نسخه موفقیت یک پزشک عمومی، یک رزومه پزشکی قوی و خوب پرشین دکتر است. بنابراین پرونده پزشکی بیماران در سراسر نقاط دنیا با داشتن یک گوشی هوشمند و به زبان انگلیسی قابل بررسی است. شما به عنوان یک پزشک بیماران را در یک اتاق آشفته و کثیف مداوا نمیکنید، در رزومه هم باید همین اصل را رعایت کنید. هرچند نوشتن رزومه کوتاه همیشه قابل توصیه است اما به عنوان یک پزشک نباید رزومه شما کمتر از یک صفحه باشد.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص پزشک عمومی در تهران را مشاهده نمایید. در این صفحه شما میتوانید لیست بهترین پزشکان متخصص پزشکی خوب را مشاهده نمایید. در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم. ایشان در رشته تخصصی گوش و حلق و بینی تحصیل نموده اند و از مهارت بالایی در حوزه جراحی های زیبایی صورت برخوردار هستند. چشمانداز شغلی پزشکان از هر لحاظ خوب است اما بعضی از پزشکان مزیتهایی دارند که دیگر شاغلین در این رشته ندارند. بنابراین با توجه به سطحی از پزشکی که در آن قرار دارید، سوابق کاری خود را باید تنظیم کنید. بررسی نمونه رزومه پزشک عمومی به شما این امکان را میدهد تا رزومه استانداردی برای خود تنظیم کنید. فروشگاه آنلاین کالای پزشکی 6030 این امکان را به مشتریان میدهد که پس از دریافت محصول، در صورتی که از خرید خود ناراضی باشند، محصول را مرجوع کرده و هزینه پرداختی آن را پس گیرند. زمانی که با مراجعه به سیستم نوبت دهی دندان پزشکی، بهترین دکتر دندان را انتخاب مینمایید، باید بدانید که این افراد از چه روشهایی برای معاینات دندانپزشکی استفاده میکنند.

هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است. متعهد به به روز بودن در زمینه دارو و سلامت با هدف ارائه بهترین سطح مراقبتی از بیماران. بایوآرک برای حفظ حریم خصوصی بیماران برقراری تماس را از طریق مرورگر بیمار و پزشک ممکن میکند. همچنین می­توانید از قالبهای استاندارد این رزومه ساز آنلاین استفاده کنید و در کوتاهترین زمان ممکن رزومه خود را تحویل بگیرید. حالا خودتان از نزدیک با تمام مواردی مواجه خواهید شد که ممکن است انتخاب شما را تحت تأثیر قرار بدهد. کلا پولدار شدن دندانپزشک ها صرفا به خاطر کار دندانشون نیست بعضی ها فکر اقتصادی خوبی دارن پولشون رو جاهایی سرمایه گذاری میکنن که درامدزایی خوبی داشته باشه. به عنوان مثال برای انجام عمل جراحی لثه و جراحیهای عمیق دندان، از دستگاه ساکشن قوی استفاده میکنند تا به خوبی خون و سایر ترشحات را از بدن بیمار تخلیه نمایند. برای مثال دورانی که در آن زندگی میکنیم و بیماری کرونا را در نظر بگیرید، در این دوران نیاز به کادر درمانی و پزشکان بسیار بالا است.

اخبار دندان پزشکی

پزشکان تازه فارغالتحصیل شده معمولاً به عنوان اینترن یا کارآموز که کار خود را زیر نظر پزشکان با سابقه شروع میکنند کارهای اساسی پزشکی مانند ویزیت از بیماران و شرح حال­گیری، مراقبت ویژه از بیماران و بررسی نتایج آزمایشات را بر عهده دارند. بایوآرک پرونده بیماران را به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه و در اختیار بیماران و پزشکان قرار میهد. بایوآرک امکان ویزیت مجازی و آنلاین را به صورت تصویری، صوتی و ارسال متن فراهم آورده است و به علاوه حین ویزیت مجازی امکان ارسال مدارک پزشکی به صورت آنلاین نیز فراهم شده است. لذا تماس برقرار شده بر روی سرور بیوآرک ذخیره نمیشود و مدارک پزشکی فقط در پروفایل شخصی بیمار در سرورهای اختصاصی بایوآرک ذخیره میشود. در این شرایط غذا خوردن و قرار گرفتن دندانها روی هم موجب ایجاد درد میشود. بنابراین در نظر گرفتن کلیه شرایط بیمار از اهمیت زیادی برخوردار است . البته این نقشه میتواند بعداً تغییر کند، اما بسیار مهم است، شخصی که مراقب پزشکی شماست، بتواند از آنچه برای زایمان خود در ذهن دارید و برایتان اهمیت دارد، مطلع شود. رزیدنتها و پزشکانی که در حال تحصیل برای یک تخصص خاص هستند، مسئولیت مراقبتی بیشتری نسبت به اینترنها دارند.

سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص پزشک عمومی در تهران دریافت نمایید. بهترین دکتر پزشک عمومی در تهران کیست؟ تنها بهترین دندان پزشکان اجازه ورود به این دوره ها را دارند. نام مراکزی که در آن­ها خدمت رسانی کرده­اید و مدت و طول دوره کاری خود و همچنین مسئولیتهایی که در این دوران بر عهده شما بوده را در این بخش بنویسید. بجای بیان صرف مسئولیتها، وظایفی که در دوران کاری خود انجام داده­اید را بیان کنید. چالشهایی که در مسیر کاری با آن­ها روبرو بودهاید و نحوه حل آن­ها را بیان کنید و سعی کنید از اعداد و ارقام برای نشان دادن واقعیتها استفاده کنید. برای مطمئن شدن از ایمنی وسیله قبل از خرید آن، وزن وقد شخصی که قرار است از آن استفاده کند را در نظر بگیرید.

خیلی هیجان‌زده. شما ممکن است نباشد به انجام رسید با اخبار دندان پزشکی

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از dentistcommunity.ir - dentistcommunity.ir - دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۰۳ ، ۰۰:۲۷
سریاس خزانی

 

کوانتوم آنالایزر نسل 10 چیست؟

کوانتوم آنالایزر نسل 10، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته می‌تواند اطلاعاتی درباره سلامت سلولی، تعادل اعصاب، تعادل مواد معدنی و اسیدها، سطح انرژی سلولی و دیگر پارامترهای مرتبط را دریافت کند.

عملکرد دستگاه بایو رزونانس QMRA بر اساس تئوری رزونانس مغناطیسی کوانتومی استوار است. در این تئوری، هر سلول و بافت در بدن انسان میدان مغناطیسی خاصی دارد که به وسیله امواج الکترومغناطیسی در قسمتی از بدن آن را اندازه‌گیری می‌کند.

این نوع از دستگاه کوانتوم آنالایزر با ایجاد امواج الکترومغناطیسی و اعمال آن‌ها بر روی بدن، سیگنال‌های بازگشتی را تحلیل کرده و اطلاعات مربوط به وضعیت سلولی و بافتی را دریافت می‌کند.

دستگاه پیشرفته نسل 10 به وسیله یک سنسور خاص و الکترودهای مرتبط با بدن انسان که به صورت غیرتهاجمی قرار می‌گیرند، سیگنال‌های الکترومغناطیسی بدن را از طریق فرکانس‌های مغناطیسی جذب کرده و ارسال می‌کنند. سپس دستگاه این سیگنال‌ها را تحلیل کرده و اطلاعات مرتبط با سلامت و تعادل بدن را نمایش می‌دهد.

قیمت الکترولیز موهای سفید
دستگاه الکترولیز پویان تجهیز
دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل ۱۰

قیمت دستگاه‌ کوانتوم آنالایزر نسل 10 چقدر است؟

قیمت دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 10 بسته به سال ساخت و کمپانی سازنده دستگاه متفاوت است.

مدل‌های قدیمی از 5میلیون تومان شروع و در مدل‌های با کیفیت‌تر سفارش اروپا تا 20میلیون تومان هم می‌رسد. که با توجه به نوسانات ارز قیمت‌ها متغیر است.

کوانتوم آنالایزر نسل 10 به سفارش کمپانی اروپایی qtech-analyze می‌باشد که دستگاه کوانتوم آنالایزر قیمت از نوع دلاری آن را میتوانید در سایت کمپانی مشاهده کنید.

نحوه ساخت این دستگاه به چه صورت است؟

نحوه ساخت دقیق این نوع از دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 10 پیشرفته ممکن است بسته به شرکت تولیدکننده و مدل خاص دستگاه متفاوت باشد. اما به طور کلی، این دستگاه به وسیله ترکیبی از تکنولوژی‌های کوانتومی و رزونانس مغناطیسی عمل می‌کند.

دستگاه عمدتاً از سه بخش اصلی تشکیل شده است:

  1. سنسورها: دستگاه شامل سنسورهای مختلفی است که برای جمع‌آوری اطلاعات از بدن استفاده می‌شوند. این سنسورها شامل الکترودها، سنسورهای ترمال، سنسورهای فرکانس رزونانس مغناطیسی می‌باشند.
  2. واحد پردازش: اطلاعات جمع‌آوری شده توسط سنسورها به واحد پردازش دستگاه ارسال می‌شود. در این واحد، اطلاعات به روش‌های ریاضی و الگوریتم‌های خاصی تحلیل و پردازش می‌شوند. این تحلیل‌ها براساس اصول فیزیکی و زیست‌شناسی مرتبط با کوانتوم و رزونانس مغناطیسی صورت می‌گیرد.
  3. نمایشگر: نتایج تحلیل دستگاه در قالب گزارش و نمودارها بر روی نمایشگر دستگاه نمایش داده می‌شود. این گزارش‌ها معمولاً شامل اطلاعاتی درباره وضعیت سلامت سیستم‌های بدنی، تعادل مواد معدنی، اسیدها و غذاهای مورد نیاز و سایر شاخص‌های سلامت است.

تفاوت های مدل پرتابل و کلینیکی نسل 10:

دستگاه‌های آنالیز پرتابل و مدل‌های کلینیکی در برخی جنبه‌ها تفاوت دارند. در زیر به برخی از تفاوت‌های اصلی بین این دو مورد اشاره می‌کنم:

  1. روش تشخیص: یک دستگاه تشخیصی غیرتهاجمی است که با استفاده از تکنولوژی رزونانس مغناطیسی کوانتومی، اطلاعات مرتبط با وضعیت سلامت و تعادل بدن را دریافت می‌کند. این دستگاه براساس فیزیک و فناوری کوانتوم عمل می‌کند، در حالی که مدل‌های کلینیکی بیشتر براساس روش‌های تشخیصی سنتی و مدل‌های بالینی مشترک عمل می‌کنند.
  2. نوع اندازه‌گیری: با استفاده از سنسورها و الکترودهای خاص، سیگنال‌های الکترومغناطیسی بدن را اندازه‌گیری و تحلیل می‌کند. این دستگاه بر پایه تجزیه و تحلیل رزونانس مغناطیسی کوانتومی اطلاعات را دریافت می‌کند. در مدل‌های کلینیکی، عموماً از اندازه‌گیری‌های متنوعی مانند تست خون، تصویربرداری پزشکی، آزمایشگاهی و سایر روش‌های معمول در پزشکی استفاده می‌شود.
  3. سطح جزئیات و دقت: با استفاده از تکنولوژی پیشرفته کوانتومی قادر به دریافت اطلاعات جزئی و دقیق درباره وضعیت سلامت و تعادل بدن است. این دستگاه می‌تواند اطلاعاتی درباره سلامت سلولی، تعادل انرژی، تعادل مواد معدنی و اسیدها و سایر پارامترهای مهم بدن را دریافت کند. درمقابله با بسیاری از مشکلات بدن مانند مشکلات گوارشی، سیستم ایمنی، استرس و اضطراب، عوارض عصبی، خستگی و کمبود انرژی و موارد دیگر می‌تواند مفید باشد.
  1. سرعت و زمان صرفه‌جویی: به طور عمومی نیاز به زمان کمتری برای تشخیص و تحلیل دارد. در حین جلسه، اطلاعات درباره وضعیت سلامت به صورت فوری جمع‌آوری می‌شود و نتایج به صورت سریع در اختیار قرار می‌گیرند. در مقابل، مدل‌های کلینیکی معمولاً نیاز به زمان بیشتری برای انجام آزمایشات و تست‌های مختلف دارند.

مهم است بدانید که هر دستگاه یا روشی برای تشخیص و درمان سلامت دارای مزایا و محدودیت‌های خود است. در هر صورت، برای استفاده بهینه از هر روش، مهم است که با توجه به نیازها و شرایط شخصی، با متخصصان سلامت مشورت کنید.

مزایای استفاده از این دستگاه کوانتوم آنالایزر :

  1. تشخیص زودهنگام: دستگاه کوانتوم قادر است به طور سریع و غیرتهاجمی وضعیت سلامت و تعادل بدن را تحلیل کند. با استفاده از این دستگاه، می‌توان مشکلات و نقاط ضعف در سیستم‌های بدنی را به طور زودهنگام شناسایی کرده و برنامه‌های مناسب برای بهبود و تقویت آنها تهیه کرد.
  2. تنظیم تغذیه و مکمل‌ها: آنالیزور کوانتومی اطلاعاتی درباره تعادل مواد معدنی، اسیدها و غذاهای مورد نیاز بدن را ارائه می‌دهد. این اطلاعات به مشاوران سلامت کمک می‌کند تا برنامه‌های تغذیه‌ای و مصرف مکمل‌های مناسب را برای برطرف کردن نقاط ضعف و تعادل بدن تهیه کنند.
  3. ارزیابی سلامت سلولی: با تحلیل سیگنال‌های الکترومغناطیسی بدن، می‌تواند اطلاعاتی درباره وضعیت سلولی و سلامت عمومی سلول‌ها را ارائه دهد. این اطلاعات به مشاوران سلامت کمک می‌کند تا مشکلات سلولی را شناسایی و برنامه‌های مناسب برای بهبود و تقویت سلول‌ها را تدوین کنند.
  4. پیشگیری و حفظ سلامت: با استفاده از این دستگاه، می‌توان به طور مستقل و منظم وضعیت سلامت خود را نظارت کرده و در مورد مشکلات پیشرونده و نقاط ضعف بدن خود آگاه شد.
  1. تعیین وضعیت سیستم‌های بدن: می‌تواند اطلاعاتی درباره سیستم‌های مختلف بدن مانند سیستم گوارشی، سیستم ایمنی، سیستم عصبی و سایر سیستم‌ها را ارائه دهد. این اطلاعات به مشاوران سلامت کمک می‌کند تا عملکرد و تعادل این سیستم‌ها را بررسی کرده و در صورت لزوم برنامه‌های تغییرات و بهبود را پیشنهاد دهند.
  2. ارزیابی تأثیرات تغییرات درمانی: با استفاده از، می‌توان تأثیرات درمان‌ها و تغییرات مکمل‌های درمانی را بر روی سلامت بدن ارزیابی کرد. این ارزیابی می‌تواند به مشاوران سلامت و پزشکان کمک کند تا درمان‌ها را سفارش دهند و نتایج درمان را بهبود بخشند.
  3. آگاهی از تغییرات وضعیت سلامت: به شما امکان می‌دهد تغییرات وضعیت سلامت خود را پیگیری کنید. این دستگاه می‌تواند اطلاعاتی درباره تغییرات بین جلسات مختلف ارائه دهد و به شما کمک کند تا نقاط ضعف و بهبودهای خود را مشاهده کنید.

مهم است بدانید که یک ابزار تشخیصی است و در تشخیص بیماری‌ها و تعیین تشخیص نهایی نباید به تنهایی بر این دستگاه اکتفا کرد. همواره مشاوره و همکاری با متخصصان سلامت و پزشکان مجرب برای تشخیص، درمان و مراقبت از سلامت بدن اهمیت دارد.

  • دستگاه آنالایزر بدن چه فایده هایی دارد؟

در واقع این دستگاه محدودیتی ندارد و تمامی افراد کودکان و حتی زن های باردار هم می توانند از آن استفاده کنند.

این دستگاه کل بدن را آنالیز می‌کند و پرونده ایجاد می‌کند. گزارش آنالیز به وسیله دستگاه در حافظه اش ذخیره می شود و می توانید در آنالیز های بعدی امکان مقایسه داشته باشید.

همچنین مقایسه پس از گذشت یک سال هم امکان پذیر است.

این دستگاه غیر تهاجمی باشد و برای استفاده از آن نیازی به خونگیری ندارید.

سنسورهای برجسته روی دستگاه بسیار با دقت عمل کرده و خطا و انحراف را به صفر رسانده است.

آنالیز با این دستگاه با استفاده از تاچ یا لمس کردن امکان پذیر می باشد و نیاز به گرفتن دسته های فلزی مانند نمونه های قبلی اش نیست.

همانطور که گفته شد تغذیه دستگاه کوانتوم آنالیزر از یو اس بی است که به دستگاه متصل می‌شود و نیاز به لوازم و قطعه های مصرفی مانند لامپ و غیره ندارد.

نحوه تشخیص دستگاه

دستگاه کوانتوم آنالایزر نسل 10 براساس اصول کوانتومی و رزونانس مغناطیسی کار می‌کند. این دستگاه از الگوریتم‌های خاصی استفاده می‌کند تا اطلاعات بیولوژیکی بدن را تحلیل کرده و وضعیت سلامت را بررسی کند. اما مهم است بدانید که تنها یک ابزار تشخیصی است و نباید به تنهایی بر این دستگاه اکتفا کرد.

دستگاه با جمع‌آوری اطلاعات بیولوژیکی از بدن، این اطلاعات را تحلیل می‌کند تا ارتباطات مختلفی را بین سیستم‌های بدنی، مواد معدنی، اسیدها، غذاها و دیگر عوامل سلامت بررسی کند. با تحلیل این اطلاعات، دستگاه قادر است به نقاط ضعف، عدم تعادل و احتمالاً بیماری‌ها اشاره کند.

الگوریتم‌های دقیق دستگاه به صورت تخصصی توسط تولیدکننده تعریف می‌شوند و بر اساس پایگاه داده‌های مرجع، تجربیات قبلی و مطالعات بالینی بهبود می‌یابند. این الگوریتم‌ها به صورت خودکار میزان تطابق اطلاعات دریافتی با پارامترها و الگوهای مشخص شده را بررسی می‌کنند و نتایج را تحلیل می‌کنند.

و در نهایت توجه داشت باشید که دستگاه نمی‌تواند تشخیص نهایی بیماری را ارائه کند. اما می‌تواند یک ابزار مفید برای ارزیابی سلامت و پیش چکاپ کلی بدنی مورد استفاده قرار گیرد. برای تشخیص دقیق بیماری‌ها و تعیین تشخیص نهایی، مشاوره با پزشکان و متخصصان سلامت  ضروری است.

نحوه کار با دستگاه بادی آنالیز :

استفاده از دستگاه بادی آنالایزر بسیار ساده و آسان  است:

  1. آماده‌سازی دستگاه: قبل از شروع کابل اتصال را به دستگاه و سپس به لپ‌تاپ متصل کنید.
  2. دانگل (فلش یو اس بی ) سخت افزاری دستگاه را به لپ‌تاپ متصل می‌کنیم

  3. آماده‌سازی بدن: قبل از شروع تست، باید بدن آماده شود. این شامل خالی کردن جیب‌ها از اشیا فلزی، خارج کردن جواهرات و سایر موادی است که ممکن است با نتایج دستگاه تداخل داشته باشند.
  4. اتصال به دستگاه: دست خود را بر روی سنسور دستگاه قرار دهید.
  5. شروع تست: دکمه‌ی استارت تست را زده و تا پایان تست نفس عمیق بکشید. مدت زمان تست حدودا ۲ دقیقه است.
  6. تحلیل و نمایش نتایج: در انتها دستگاه اطلاعات دریافتی را تحلیل و به صورت گزارش و نمودارها بر روی نمایشگر نمایش می‌دهد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۴:۴۱
سریاس خزانی

ژل رووفیل توسط FDA تایید شده است؟


در گذشته تنها چند ژل خاص برای تزریق به نقاط مختلف بدن در دسترس بودند اما در حال حاضر انواع بسیار متفاوتی از فیلر‌ها برای تزریق وجود دارد. ژل رووفیل یکی از انواع فیلر‌های موجود در بازار است که کاربرد‌های زیادی دارد و می‌تواند به یک تغییر جذاب در ظاهر شما منجر شود. برای استفاده درست و اصولی از فیلر‌های تزریقی، ابتدا باید شناخت کافی در مورد آن‌ها به دست بیاورید. ژل‌ها براساس ماده‌ای که از آن ساخته شده‌اند، به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. برند‌های زیادی در این زمینه فعال هستند که محصولات باکیفیتی را نیز در بازار عرضه می‌کنند. در تزریق ژل، مرحله خرید آن به شما سپرده نمی‌شود و خود کلینیک این مسئولیت را بر عهده می‌گیرد اما بهتر است قبل از تزریق ژل، مطلع باشید که از چه فیلری برای این کار استفاده خواهد شد.

ژل لب الیاکسین
//////////
خرید ژل آیدیا

اگر به جای ژل‌های باکیفیت موجود در بازار، فیلر‌های نه چندان قدرتمند برای شما در نظر گرفته شوند، احتمالاً هزینه کم‌تری پرداخت می‌کنید اما نتایج ‌ایده‌آلی را نیز به دست نخواهید آورد. شما باید بدانید که هر فیلر، برای چه نقطه‌ای از بدن مناسب است و چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. شناخت دقیق تفاوت بین ژل‌های مختلف، به شما کمک می‌کند تا با مشورت پزشک، یک انتخاب ‌ایده‌آل برای خود داشته باشید. در ادامه این مطلب، مهم‌ترین ویژگی‌های فیلر رووفیل من جمله مدت زمان ماندگاری ژل رووفیل را با شما در میان خواهیم گذاشت. فیلری که بسیاری از افراد آن را برای تزریق ژل در بدن خود در نظر می‌گیرند.

با ژل رووفیل آشنا شوید

ژل رووفیل، فیلری از جنس هیالورونیک اسید است. به طور کلی بیشتر فیلر‌های محبوب امروز، از این جنس ساخته می‌شوند زیرا هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در بدن است که باعث استحکام و شادابی پوست می‌شود لذا استفاده از این ماده در ساخت فیلر رووفیل، ریسک حداقلی و نتایج حداکثری را برای شما رقم می‌زند. در واقع هیالورونیک اسید با بدن ساگاز است و خطر پس زدن تزریق توسط سیستم ایمنی بدن وجود ندارد. به دست آوردن ظاهری طبیعی، ظهور زودهنگام نتایج و ماندگاری نتیجه فیلر رووفیل، از ویژگی‌های مهم این ژل به شمار ‌می‌روند.

محلول به کار رفته برای تولید این فیلر، پس از حدود ۱۰ سال آزمایش جدی ساخته شده است. در حقیقت این محصول با تحقیق‌ها و جستجو‌های بسیار مفصلی ساخته شده تا بهترین نتیجه را برای شما به دنبال داشته باشد. آنچه در تولید ژل رووفیل برای سازندگان این فیلر بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت داشته، طبیعی بودن نتایج آن است. آن‌ها تلاش کردند محصولی بسازند تا پس از استفاده، به هیچ‌وجه ظاهری مصنوعی برای شما به وجود نیاورد و اثر منفی از خود باقی نگذارد. به نظر می‌رسد این تجربه تا امروز کاملاً موفقیت‌آمیز بوده است.

 

مواد تشکیل دهنده ژل رووفیل

از جمله مواد تشکیل دهنده ژل رووفیل:

  1. هیالورونیک اسید با پیوندهای متقاطع (۲۳ میلی‌گرم در هر میلی‌لیتر)
  2. الیگوپپتید-۷۲ که از تخریب اسید هیالورونیک جلوگیری می‌کند تا از جذب یکنواخت پرکننده در طول زمان اطمینان حاصل کند.
  3. اولیگوپپتید ۵۰ که دارای خواص ضد التهابی و افزایش تحریک ساخت و تولید کلاژن و اسید هیالورونیک در پوست است.

ژل رووفیل پلاس دارای هر دو ویژگی فیزیکی دو فازی و تک فازی است که با ترکیبی از فناوری پپتید بیومیمتیک ( تقلید زیستی) و هیالورونیک‌اسید کراس لینکینگ ارائه شده است که منجر به ارتقاء کیفیت محصول در زمینه‌های ویسکوزیته و کشسانی ژل شده و عملکرد نرم‌تری را به ارمغان می‌آورد. این محصول حاوی غلظت بالاتری از اسید هیالورونیک آزاد همراه با پپتیدها است که منجر به افزایش پایداری ژل رووفیل می‌شود که یک ماده ایمن با ترکیبات طبیعی است.

معرفی ژل رووفیل این ژل از هیالورونیک اسید ساخته شده که یک ماده طبیعی برای بدن است و در نتیجه عواقب جدی را به همراه ندارد.
مزایای استفاده از فیلر رووفیل افزایش استحکام و الاستیسیته پوست
 سازگار بودن با بدن و عدم بروز واکنش‌های آلرژیک
افزایش ماندگاری تزریق ژل تا ۱۲ ماه
کاربرد‌های ژل رووفیل درمان چروک‌های عمیق همانند خط خنده و خط اخم
فرم دادن به گونه و چانه
 درمان ناهنجاری‌های سطحی بینی
فرم دادن به لب‌ها

رووفیل برای کدام نقاط بدن مورد استفاده قرار می گیرد؟

ژل رووفیل یکی از فیلر‌هایی است که مصرف آن برای صورت بسیار مناسب به نظر می‌رسد. در حقیقت از این فیلر، بیشتر برای به وجود آوردن یک حجم مناسب و ‌ایده‌آل در صورت و همچنین از بین بردن خط و خطوط و چین و چروک‌ها استفاده می‌شود. از آنجایی که چین و چروک‌ها نقش مهمی در از دست رفتن طراوت و ظاهر شدن علائم پیری در صورت شما دارند، استفاده از ژل رووفیل موجب جوانسازی پوست و افزایش طراوت و زیبایی در چهره شما می‌شود. با استفاده از فیلر رووفیل، شما جوان‌تر از سن واقعی خود به نظر می‌رسید. این یکی از مهم‌ترین کاربرد‌های این ژل قدرتمند به شمار می‌رود. ژل رووفیل را می‌توان در نقاط مختلفی در صورت تزریق کرد:

  1. تزریق ژل در پیشانی برای از بین بردن چین و چروک‌ها و ایجاد ظاهری یکدست
  2. برطرف کردن بعضی از نقص‌های ساختاری بینی
  3. برجسته‌سازی گونه‌ها
  4. متقارن‌سازی خط فک
  5. برطرف کردن خط اخم
  6. برجسته‌سازی و به وجود آوردن شکل ظاهری دلخواه در لب‌ها
  7.  پیشانی
  8. پل بینی
  9. خطوط اطراف دهان
  10. خطوط بغض
  11. سوراخ‌های اشک
  12.  شقیقه‌ها
  13.  لب‌ها
  14. فک و چانه

انواع ژل رووفیل

ژل رووفیل یک پرکننده پوستی ضد پیری است که حاوی غلظت بالاتری از اسید هیالورونیک با کیفیت عالی و خاصیت غیرحیوانی است. این محصول یک ماده ایمن با ترکیبات طبیعی، بهترین ویسکوزیته و الاستیسیته است که تمام چین و چروک‌ها را اصلاح کرده و آرامش خاصی به پوست هدیه می‌کند. نتایج حاصل از تزریق ژل رووفیل به صورت یک پوستی صاف و کاملاً طبیعی است. طیف وسیعی از فیلرهای پوستی و تقویت‌کننده‌های پوست Revofil در بازار وجود دارند که به شرح زیر می‌باشند:

  1. Revofil Fine بیشتر برای اصلاح چین و چروک‌های خفیف و همچنین برای احیای پوست استفاده می‌شود.
  2. Revofil Plus برای اصلاح چین و چروک‌های متوسط تا عمیق توصیه می‌شود و فرورفتگی‌های متوسط را پر می‌کند.
  3. Revofil Ultra یک فیلر پوستی مناسب برای انجام لیفت صورت، افزایش حجم و اصلاح چین و چروک‌های عمیق است.
  4. Revofil Aquashine Soft یک فیلر و تقویت کننده پوست تزریقی است که برای مزوتراپی و نوسازی پوست در نظر گرفته شده است.
  5. Revofil Aquashine BR یک تقویت کننده پوست است که می‌تواند به جلوگیری یا تصحیح هایپرپیگمانتاسیون کمک کند و پوست را آبرسانی کند.
  6. Revofil Aquashine BTX برای بهبود رنگ پوست و صاف کردن سطح پوست استفاده می‌شود.

ژل رووفیل پلاس

سوزن فوق العاده نازک این ژل تزریقی بسیار راحت و بدون درد برای بیماران فراهم شده است. ژل رووفیل پلاس معمولاً در نواحی چون پیشانی، پل بینی، خطوط اطراف دهان، خطوط لبخند، سوراخ‌های اشک، خطوط ریز، ناحیه شقیقه، قسمت‌های بالای گونه‌ها و خود گونه‌ها تزریق شده و چین و چروک‌ها و خطوط عمیق را پر می‌کند. از این محصول برای لیفت لب، حجم‌دهی فک، چانه، هماهنگی حجم و کانتور لب نیز استفاده می‌شود. مدت ماندگاری این ژل بسته به مراقبت‌های شما، متابولیسم بدن، تزریق صحیح حدوداً ۱۲ ماه است.

ژل رووفیل اولترا

ژل رووفیل اولترا با ترکیب پپتیدهای بیومیمتیک و اسید هیالورونیک یکی از انواع پرکننده‌های پوستی است که تجزیه کندتر هیالورونیک اسید را فراهم کرده از ویسکوالاستیسیته ژل پشتیبانی می‌کند و نیز سلول‌های فیبروبلاست را برای تولید کلاژن تحریک می‌کند.

از جمله علائم پوستی قابل درمان با رووفیل اولترا شامل مواردی چون اصلاح چین و چروک‌های متوسط ​​تا شدید، لیفت صورت، کانتورینگ صورت، زاویه‌سازی فک، حجم دادن به گونه‌ها، اصلاح چانه، آبرسان و حجم دهنده لب‌ها می‌باشد.

این ژل را می‌توان در نواحی از بدن چون شقیقه‌ها، خطوط گلابلار، خطوط ماریونت، ناحیه اطراف دهان، پلک، ناحیه زیر چشم تزریق کرد. ماندگاری استفاده از ژل رووفیل اولترا حداقل ۱۰ ماه است، با این حال، دوام آن اغلب بسیار طولانی‌تر است و معمولاً تا ۱۲ ماه ادامه دارد. پپتیدهای بیومتریک موجود در این محصول در برابر آنزیم‌هایی که باعث تخریب HA می‌شوند، مقاومت می‌کنند، که به لطف آن‌ها هیالورونیک اسید برای مدت طولانی‌تری در بافت‌های پوست باقی می‌ماند.

مزایای استفاده از ژل رووفیل

استفاده از این فیلر برای رسیدن به وضعیت ظاهری دلخواه، مزیت‌های زیادی خواهد داشت. به همین دلیل رووفیل به یکی از فیلر‌های محبوب در بین افراد تبدیل شده است:

  1. فیلر رووفیل خاصیت کشسانی پوست را افزایش داده و در مجموع موجب بهبود کیفیت پوست خواهد شد.
  2. از آنجایی که هیالورونیک اسید را می‌توان به صورت طبیعی در بدن نیز پیدا کرد، استفاده از این فیلر ریسک بروز واکنش‌های آلرژی‌زا را برای شما وجود نمی‌آورد.
  3. با استفاده از ژل رووفیل، می‌توانید بسیاری از چین و چروک‌های عمیق را در چهره خود برای مدتی از بین ببرید.
  4. میزان ماندگاری ژل رووفیل کره نسبت به بسیاری از ژل‌ها، کمی بیشتر است.
  5. اگر به دنبال ایجاد شکل ظاهری مناسب برای لب‌های خود هستید، رووفیل می‌تواند با یک هارمونی بسیار مناسب، حجم یکسانی را در نقاط مختلف لب شما به وجود بیاورد.
  6. استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، میزان کارایی این فیلر را به شکل محسوسی افزایش داده است.
  7. ترکیب هیالورونیک اسید با پپتید‌های مختلف، موجب شده است که این محصول بسیار باکیفیت و در عین حال، بسیار امن باشد.

 

ژل رووفیل ساخت کدام کشور است ؟

پرکننده‌های منحصر به فرد رووفیل توسط شرکت داروسازی کره جنوبی Caregen Co.LTD واقع در سئول ساخته شده‌اند. این شرکت در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده و در زمینه تحقیق و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، دارویی، پپتیدهای بیومیمتیک و فاکتورهای رشد و همچنین سایر محصولات مرتبط فعالیت دارد.

تفاوت ژل رووفیل با ژل پرفکتا

هر دو ژل بر پایه هیالورونیک اسید ساخته می‌شوند و در رفع معایب پوستی چون چین و چروک و خطوط پوستی و نیزحجم دهی به نواحی مختلف صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد، ولی ژل رووفیل با ترکیبات خاصی که دارد جدیدتر بوده و بیشتر مورد پسند می‌باشد.

پپتیدهای بیومیمتیک ( تقلید زیستی) ژل رووفیل، از طریق پیوند یونی اضافی با اسید هیالورونیک، موجب بهبود خواص ژل رووفیل و افزایش خواص کشسانی، پایداری و مقاومت بیشتر در برابر آنزیم هیالورونیداز نسبت به ژل پرفکتا می‌شوند. بنا به همین دلیل، ماندگاری این  ژل نسبت به دیگر ژل‌های بر پایه اسید هیالورونیک بالاست که به همین پیوندهای پپتیدی مرتبط می‌باشد.

این پپتیدها از این جهت که سبب تحریک تولید اسید هیالورونیک در سلول‌های فیبروبلاست انسانی شده و از طرفی مقاومت آن را در برابر آنزیم‌های تجزیه کننده آن یعنی هیالوروزنیدار بالا می‌برند باعث ماندگاری زیاد اسید هیالورونیک درون پوست می‌شوند. ژل رووفیل باعث تنظیم کلاژن تولیدی درون پوست می‌شود و اسید هیالورونیک برای افزایش سفتی و لیفتینگ پوست خوب عمل می‌کند.

به طور کلی، فناوری پپتید بیومیمتیک، ویسکوزیته و الاستیسیته بالاتر، افزایش کارایی کانتورینگ با ماندگاری طولانی‌تر، افزایش پایداری ژل و تزریق نرم‌تر ژل اسید هیالورونیک موجود در رووفیل را به ارمغان آورده است. در ضمن اسید هیالورونیک با کیفیت بالا و پپتیدهای بیومیمتیک بی‌خطر هستند و هیچ اثر نامطلوبی برای افراد ندارند و در بدن زیست تخریب‌پذیر هستند.

ماندگاری ژل رووفیل چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین مسائل در استفاده از ژل‌های مختلف، میزان ماندگاری آن‌ها است. میزان ماندگاری ژل رووفیل روی صورت شما، از بسیاری از فیلر‌های دیگر بیشتر خواهد بود. بسیاری از ژل‌ها نهایتاً ۶ ماه ماندگاری دارند اما شما به طور متوسط به مدت ۱۲ ماه از نتایج حاصل از تزریق فیلر رووفیل برخوردار خواهید شد. این موضوع البته به مسائل مختلف دیگری نیز بستگی دارد. اگر تزریق ژل به صورت شما به درستی صورت نگیرد، اگر یک پزشک متخصص این کار را انجام ندهد و اگر میزان درستی از ژل برای تزریق انتخاب نشود و همچنین اگر شما مراقبت‌های اصولی لازم را پس از انجام تزریق مد نظر قرار ندهید، این نتایج برای شما ماندگاری زیادی نخواهد داشت.

 

عوارض احتمالی ژل رووفیل

ژل رووفیل جزء فیلرهایی محسوب می‌شوند که عوارض جانبی بسیار ناچیزی دارند که  ممکن است ناشی از تکنیک اشتباه در تزریق یا وضعیت درمان فرد باشد، شما تنها ممکن است در هنگام تزریق مقداری قرمزی یا کمی تورم بعد از تزریق ژل و میزان ناچیزی کبودی را تجربه کنید که در عرض یک روز و بدون انجام هیچ کار درمانی خاص ناپدید می‌شوند. این واکنش نیز می‌تواند بسته به حساسیت هر پوستی متغیر باشد و در برخی کمتر و در برخی بیشتر است. بر اساس برخی آزامایش‌های انجام شده نیز هیچ گونه حساسیتی به ماده رووفیل در افرادی که تحت درمان با این ژل قرار گرفته‌اند گزارش نشده است.

تفاوت ژل رووفیل اصل و تقلبی

کالاهای اصل محصولات واقعی هستند که توسط صاحبان برند، توزیع‌کنندگان یا سایر اشخاص مجاز به فروش می‌رسند، در حالیکه کالاهای تقلبی کپی از محصولات اصلی و نامعتبر هستند که بدون مجوز از صاحب برند تولید شده‌اند. اینکه چگونه متوجه شویم که یک محصول تقلبی است یا نه برای همگی ما سوال است. ولی برخی مشخصات احتمالی وجود دارند که می‌توان با بررسی آنها پی به اصل یا تقلبی بودن آنها برد:

  1. کشور سازنده محصول را بررسی کنید گاهاً کشورهایی غیر از کره جنوبی اقدام به تولید این محصول می‌نمایند که قطعاً اصل نخواهد بود.
  2. از سایت‌های معتبر محصول خود را خریداری کنید، گاهاً برخی سایت‌های متقلب اقدام به فروش محصول مشابه با محصول اصل می‌نمایند.
  3. نشانه بارز یک محصول تقلبی این است که هزینه آن کسری از قیمت کالای اصلی است چرا که از مواد تشکیل دهنده بی‌کیفیت در ساخت آن استفاده شده است.
  4. در نهایت اینکه با مراجعه به کلینیک و پزشک معتبر و مشورت کردن با ایشان می‌توانید یک ژل رووفیل اصل را برای تزریق به نواحی مختلف صورت خود خریداری نمایید.

ژل رووفیل چقدر هزینه دارد؟

هزینه‌های لازم برای تهیه این فیلر، کمی بالا به نظر می‌رسد. در حقیقت ژل رووفیل، یکی از ژل‌های نسبتا‌ً گران قیمت موجود در بازار است و نمی‌توان آن را در فهرست فیلر‌هایی با هزینه متوسط قرار داد. در مورد هزینه‌های لازم برای خرید این ژل، باید به یک موضوع مهم توجه کرد و آن، میزان ماندگاری فیلر رووفیل است. از آنجایی که میزان ماندگاری ژل رووفیل بالا به نظر می‌رسد و شما خیلی زود به تزریق دیگری نیاز ندارید، پرداخت هزینه‌های لازم برای آن در نهایت به لحاظ مالی برای شما به صرفه خواهد بود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۰۳ ، ۰۰:۱۰
سریاس خزانی

قیمت و خرید لپ تاپ دست دوم ارزان قیمت

تقاضا برای خرید لپ تاپ دست دوم یا کارکرده به دلیل گرانی و افزایش نرخ ارز هر روز بیشتر می شود. اما همین موضوع باعث مشکلاتی برای مشتریان می شود به گونه ای که نمی توان به راحتی اعتماد کرد و خرید را انجام داد. 

لپ تاپ دسته دوم
خرید لپ تاپ ارزان قیمت
لپ تاپ دست دوم

خرید لپ تاپ دست دوم ارزان قیمت مناسب چه کسانی است؟

برخی از افراد کلمه لپ تاپ دست دوم ارزان را به جای لپتاپ استوک به کار می‌برند. لب تاپ دست دوم ارزان با توجه به میزان کارکردی که دارد قیمت پایین تری نسبت به لپ تاپ تازه دارد. اما هنگام خرید لپ تاپ دست دو حتما آن را تست کنید تا از سلامت آن اطمینان حاصل نمایید. لپ تاپ دست دو اگر کارکرد کمی داشته باشد و سخت افزار آن سالم باشد، ارزش خرید بالایی دارد. این مورد که خرید و فروش لب تاپ دست دوم ریسک بالایی دارد، درست است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که به جای خرید نوت بوک کار کرده ، دنبال خرید لپ تاپ استوک باشید.

تفاوت لپ تاپ دست دوم و استوک چیست؟

لپ تاپ کارکرده مدت زمان بیشتری استفاده شده است و از میزان کارکرد قبلی آن نمی‌توان اطلاعات درستی بدست آورد. اما لپ تاپ استوک با توجه به درجه بندی یا گرید بندی که دارد، امکان تشخیص مدت زمان کارکرد آن وجود دارد. البته خرید لب تاپ دست دو گاها به جای خریدن لپتاپ استوک بکار می‌رود. برای تست کردن لپتاپ قبل از اینکه سراغ سخت افزار آن بروید، یکبار ظاهر لبتاپ را چک کنید. نشانه‌ای از ضربه یا فشار روی آن وجود نداشته باشد. به پیچ‌های آن نگاه کنید که کاملا در جای خود قرار گرفته باشند. لولاهای متصل کننده نمایشگر به بدنه باید کاملا سالم و بدون ایراد باشند. حتما از سلامت ظاهری نوت بوک مطمئن شوید، سپس سایر مشخصات آنرا چک کنید. برای مشاهده قیمت لپ تاپ استوک می توانید بر روی قیمت رنگی کلیک کنید.

در نظر داشته باشید که آبیدر استوک سایت فروش لپتاپ دست دوم نیست، اما تمامی دستگاه‌های ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی لپ تاپ استوک آبیدر استوک تست شده‌اند و کیفیت آنها تضمین می‌شود. دستگاه‌های موجود در سایت، قیمت بسیار مناسبی دارند و نسبت به لپ تاپ تازه ارزش خرید بالاتری دارند. با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید و کاربری مد نظرتان، می‌توانید مدل‌های متنوعی را انتخاب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۰۳ ، ۲۳:۴۵
سریاس خزانی

این محصول از جمله تلویزیون های فورکی ال جی است و رزولوشن 3840x2160 پیکسل دارد. تلویزیون فورکی ال جی 65UR7800 به پردازشگر آلفا 5 نسل 6 (α5 Gen6 AI Processor 4K) مجهز است که وظیفه پردازش صدا و تصویر این تلویزیون را برعهده دارد. این پردازشگر عملکرد نسبتا بهتری به نسخه سال گذشته خود دارد. محصول پیش روی شما به لطف پردازشگر فوق و تکنولوژی 4K Upscaler، رزولوشن و کیفیت تصویر محتوای در حال پخش را افزایش داده و همه چیز را با کیفیتی نزدیک به فورکی نمایش می دهد. به طور مثال اگر شما یک فیلم با کیفیت فول اچ دی را در این تلویزیون پخش کنید، آن را با جزئیات بیشتر و کیفیت تصویر بهتری خواهید دید. تکنولوژی Active HDR در تلویزیون فوق وجود دارد که به شما اجازه می دهد بتوانید محتوای HDR با فرمت HLG و HDR10 را در این محصول پخش کنید. متاسفانه امکان نمایش محتوایی که فرمت Dolby Vision دارند در این تلویزیون وجود ندارد که برای یک تلویزیون ارزان قیمت و معمولی، کاملا عادی است و نباید انتظار زیادی از آن داشت. ال جی تلویزیون فوق را به تکنولوژی Dynamic Tone Mapping مجهز کرده است که باعث بهبود کنتراست و کیفیت تصویر محتوای HDR می شود. همچنین از الگوریتم HDR10 Pro در این تلویزیون استفاده شده است که به گفته ال جی، کنتراست و کیفیت تصویر محتوای HDR با فرمت HDR10 را در صحنه های مختلف بهبود می بخشد. محصول پیش روی شما دارای حالت های تصویر مختلفی است که می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود از آن ها استفاده کنید تا فیلم و سریال ها را با همان کیفیتی که در نظر دارید مشاهده نمایید. قابلیت Filmmaker Mode در تلویزیون فوق وجود دارد که با فعال کردن آن، فیلم و سریال ها را با همان کیفیتی که سازنده در نظر داشت مشاهده خواهید کرد.

تلویزیون ال جی 65UR78006
لیست قیمت تلویزیون 65 اینچ ال جی
تلویزیون ال جی 75UR78006

تمام مونتاژهای تلویزیون ال ای دی ال جی 65UR7800 ممکن است هم با پنل VA و هم با پنل IPS در بازار موجود باشند. این محصول با پنل IPS زاویه دید گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد که برای تماشا از زوایای مختلف گزینه مناسبی می باشد. البته لازم است بدانید که این نوع پنل توانایی نمایش رنگ مشکی به صورت عمیق را ندارد و برای استفاده در محیط های تاریک توصیه نمی شود. در مقابل این تلویزیون با پنل VA توانایی آن را دارد که رنگ مشکی را با عمق بیشتری (به ویژه در محیط های تاریک) نمایش دهد اما متاسفانه زاویه دید محدودتری دارد؛ بنابراین در صورتی که به دنبال تجربه کیفیت تصویر بهتری هستید و زاویه دید گسترده اهمیت چندانی برایتان ندارد، می توانید این تلویزیون را با پنل VA تهیه نمایید. ال جی از نور پس زمینه Direct LED در تلویزیون فوق استفاده کرده است. این بدان معناست که ال ای دی هایی درست پشت صفحه نمایش تلویزیون چیده شده اند تا نور صفحه نمایش را تامین کنند. تلویزیون مذکور به سنسور نور (Illuminance Green sensor) مجهز است و به لطف تکنولوژی AI Brightness Control، نور صفحه را با توجه به میزان روشنایی محیط تنظیم می کند تا همیشه کنتراست مطلوبی را در اختیار بیننده قرار دهد. متاسفانه این محصول فاقد تکنولوژی Local Dimming است و نمی تواند تاریکی موضعی ایجاد کند. البته الگوریتم اختصاصی ال جی یعنی LG Local Contrast نیز در تلویزیون فوق به کار گرفته شده است تا بتواند به صورت نرم افزاری، کمی کنتراست تصاویر را بهبود ببخشد. عمق رنگ این تلویزیون در واقع 8 بیت واقعی است اما به کمک تکنولوژی Frame Rate Control (FRC)، از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند. با وجود تمام این توضیحات، در صورتی که به تماشای فیلم و سریال در محیط تاریک علاقه دارید، بهتر است حداقل به سراغ تلویزیون هایی که پنل VA دارند بروید. تلویزیون مذکور دارای صفحه نمایش با رفرش ریت 60 هرتز است و می تواند محتوای فورکی را با حداکثر سرعت 60 هرتز به نمایش درآورد.

تلویزیون یو آر 7800 سایز 65 اینچ امکانات اولیه مخصوص بازی را دارد اما با توجه به مشخصاتی که دارد، نمی توان آن را یک تلویزیون گیمینگ در نظر گرفت. همانطور که گفته شد، این تلویزیون رفرش ریت 60 هرتز دارد و نهایتا می تواند کیفیت تصویر 4K@60Hz را در اختیار شما قرار دهد. تلویزیون مذکور دارای 3 پورت HDMI 2.0 است و خبری از پورت HDMI 2.1 در آن نیست. تکنولوژی هایی مانند VRR و Nvidia G-sync نیز در تلویزیون فوق دیده نمی شود و نمی تواند رفرش ریت متغییر در اختیار شما قرار دهد. فناوری ALLM در تلویزیون مذکور وجود دارد که باعث می شود تاخیر ورودی یا همان Input Lag در هنگام بازی کردن کاهش پیدا کند. کاهش تاخیر ورودی یعنی زمان بین فشردن دکمه و انجام عمل مورد نظر در بازی و مشاهده آن در تصویر، کمتر خواهد شد. این موضوع باعث می شود عکس العمل شما در بازی ها سریع تر باشد و از بازی لذت بیشتری نیز ببرید. قابلیت HGiG در تلویزیون فوق وجود دارد تا بخش های تاریک و روشن بازی های HDR سازگار را با جزئیات بیشتری مشاهده کنید. ال جی این تلویزیون را به قابلیت Game Optimizer و Game Dashboard مجهز کرده است تا حتی در هنگام بازی نیز بتوانید تنظیمات گیمینگ تلویزیون را بسته به نیاز خود تغییر دهید. به طور مثال در این بخش شاهد قابلیت Black Stabiliser هستیم که به شما اجازه می دهد با تغییر گاما، جزئیات بیشتری را در نقاط تاریک بازی مشاهده کنید. قابلیت AI Game Sound نیز در این بخش قرار دارد که با فعال کردن آن، صدای تلویزیون به کمک هوش مصنوعی بهبود پیدا می کند. با وجود تمام این ویژگی ها، محصول فوق جزو تلویزیون های گیمینگ به حساب نمی آید و برای بازی با کنسول های نسل 9 پیشنهاد نمی شود. زیرا با این تلویزیون نمی توانید از تمام ظرفیتی که کنسول بازی شما دارد بهره ببرید. اما اگر کنسول بازی نسل 8 مانند PS4 یا Xbox One X دارید، تلویزیون مذکور از آن ها به طور کامل پشتیبانی می کند و می تواند نیاز شما را برآورده سازد. البته خبر خوب دیگر این است که تلویزیون پیش روی شما، از برخی سرویس های گیمینگ ابری (Cloud Gaming) پشتیبانی می کند. این یعنی اگر کنسول بازی نیز نداشته باشید، می توانید به کمک یک اینترنت پر سرعت و خرید اشتراک سرویس های پشتیبانی شده، به انجام بازی های مورد علاقه خود در این تلویزیون بپردازید. ال جی حتی قابلیت HID را نیز برای محصول فوق در نظر گرفته است تا بتوانید با متصل کردن ماوس، کیبورد و یا حتی دسته بازی بلوتوثی یا USB به تلویزیون، راحت تر به گیمینگ بپردازید یا با تلویزیون کار کنید.

 

محصول پیش روی شما از جمله تلویزیون های اسمارت الجی است و به اسمارت تی وی (Smart TV) نیز معروف می باشد. تلویزیون اسمارت ال جی 65UR7800 به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اختصاصی ال جی تا به امروز، یعنی webOS 8 مجهز است. البته ال جی از سال گذشته در نامگذاری سیستم عامل تلویزیون های خود تجدید نظر کرده و آن ها را با عناوین تازه ای معرفی کرده است. از این رو ممکن است سیستم عامل این تلویزیون با عنوان webOS 23 نیز معرفی شود که عدد 23 به سال 2023 اشاره دارد و در واقع همان نسخه 8 این سیستم عامل، یعنی webOS 8 می باشد. توجه داشته باشید که مونتاژ مصر و اندونزی این تلویزیون از منوی فارسی برخوردار است اما مونتاژ لهستان منوی فارسی ندارد. حافظه داخلی این تلویزیون در حدود 8 گیگابایت است که البته بخش زیادی از آن توسط سیستم عامل، اشغال شده است اما از مابقی آن می توانید برای نصب نرم افزارهای مختلف استفاده کنید. امسال ال جی رابط کاربری سیستم عامل خود را کمی تغییر داده و ما شاهد بهبودهایی در بخش های مختلف این سیستم عامل هستیم. از جمله این تغییرات، اضافه شدن کارت هایی به منوی اصلی می باشد که با عنوان Quick Cards معرفی شده است. در واقع این کارت ها باعث مرتب و منظم تر شدن سرویس ها و برنامه های مختلف شده و دسترسی به امکانات مختلف این تلویزیون آسان تر می شود. منوهای هوشمند Music، Game و Home Office از جمله کارت های موجود در قسمت Quick Cards می باشند که هر کدام امکان استفاده از قابلیت های مختلف تلویزیون را فراهم می سازند. این تلویزیون قابلیت ایجاد پروفایل دارد و هر فرد می تواند حساب کاربری جداگانه ای ایجاد کند تا راحت تر به محتوای مد نظر خود دسترسی داشته باشد. این تلویزیون اسمارت ال جی به هوش مصنوعی ThinQ AI مجهز است و از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند. این یعنی شما می توانید از طریق داشبورد هوشمند Home Hub که در تلویزیون مذکور وجود دارد، خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل نمایید. تلویزیون های 2023 ال جی برای اولین بار از پروتکل Matter پشتیبانی می کنند و شما از طریق داشبورد هوشمند ذکر شده، می توانید محصولاتی که از این پروتکل پشتیبانی می کنند را مدیریت نمایید. تلویزیون مذکور از برنامه LG ThinQ پشتیبانی می کند و شما می توانید با نصب این نرم افزار روی گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS، تلویزیون خود را کنترل کنید. محصول فوق به دستیار صوتی گوگل و آمازون الکسا مجهز است که می توانید از آن ها برای جستجوی صوتی و کنترل تلویزیون توسط دستورات صوتی استفاده کنید. برای این کار به برنامه اختصاصی ال جی (LG ThinQ) یا ریموت کنترل هوشمند نیاز خواهید داشت. متاسفانه مونتاژ لهستان این تلویزیون ریموت کنترل هوشمند و جادویی ال جی ندارد و تنها یک ریموت کنترل معمولی مدل L-Con داخل جعبه آن می باشد. این ریموت کنترل به صورت IR است و با اینفرارد کار می کند و برای کار کردن با آن باید حتما آن را به سمت تلویزیون نشانه بگیرید. در نتیجه این ریموت کنترل ماوسی (موسی) نیست و میکروفون داخلی نیز ندارد و امکانات هوشمند خاصی را در اختیار شما قرار نمی دهد. توجه داشته باشید که مونتاژ لهستان این تلویزیون از ریموت کنترل جادویی و هوشمند ال جی پشتیبانی می کند و در صورت تمایل می توانید آن را به صورت جداگانه خریداری کرده و استفاده کنید. خوشبختانه به همراه مونتاژ مصر و مونتاژ اندونزی این تلویزیون، ریموت کنترل هوشمند و جادویی ال جی مدل MR23GA ارائه می شود که بلوتوثی است و میکروفون داخلی دارد. این ریموت کنترل دارای ژیروسکوپ است و عملکردی شبیه به ماوس کامپیوتر دارد. در واقع شما با حرکت دادن ریموت کنترل مذکور در هوا، نشانگر ظاهر شده روی صفحه تلویزیون را کنترل می کنید. همین ویژگی باعث شده تا ال جی این محصول را با عنوان ریموت کنترل جادویی (Magic Remote) معرفی کند که البته در بازار ممکن است با نام ایر ماوس (Air Mouse) نیز شناخته شود. همانطور که گفته شد، این ریموت کنترل بلوتوثی ال جی دارای میکروفون داخلی است. شما به کمک میکروفونی که روی ریموت کنترل مذکور وجود دارد، می توانید به جستجوی صوتی بپردازید و یا حتی با استفاده از دستورات صوتی، تلویزیون فوق را کنترل نمایید. تلویزیون مذکور دارای قابلیت Screen Share است که به شما اجازه می دهد تصویر صفحه نمایش گوشی خود را به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل کرده و با آن کار کنید. همچنین قابلیت Sound Share در این محصول وجود دارد تا بتوانید صدای موبایل را به تلویزیون، و یا حتی صدای تلویزیون را به گوشی هوشمند خود منتقل کنید. این تلویزیون از Apple Airplay 2 نیز پشتیبانی می کند تا بتوانید محتوا را از گوشی هوشمند با سیستم عامل iOS نیز روی تلویزیون پخش نمایید. تلویزیون فوق دارای قابلیت Screen Off نیز می باشد. با استفاده از این قابلیت می توانید صفحه نمایش تلویزیون را خاموش کرده و فقط به صدای آن گوش دهید. از جمله قابلیت های دیگری که در تلویزیون های جدید ال جی دیده می شود، قابلیت Room to Room Share (Receiver) است. این قابلیت در تلویزیون پیش روی شما نیز وجود دارد تا بتوانید کانال تلویزیونی که در حال پخش است را از تلویزیون سازگار دیگر، به این تلویزیون منتقل کرده و مشاهده کنید. توجه داشته باشید که برای این کار نیاز است تا هر دو تلویزیون به یک شبکه متصل باشند. البته تلویزیون فوق دارای گیرنده دیجیتال داخلی و خارجی (DVB-T2 و DVB-S2) است و شما می توانید کابل آنتن را مستقیم به آن متصل کرده و به تماشای شبکه های داخلی و خارجی بپردازید. با وجود این قابلیت، دیگر به خرید گیرنده دیجیتال به صورت جداگانه نیاز نخواهید داشت. محصول پیش روی شما قابلیت ضبط برنامه و همچنین قابلیت Time Shift و Time Machine دارد تا دیگر هیچ لحظه ای از برنامه در حال پخش را از دست ندهید. تلویزیون مذکور دارای قابلیت Sports Alert نیز می باشد که برای طرفداران ورزش جذاب و مفید است. به لطف این قابلیت، اطلاعاتی نظیر زمان شروع، پایان یا نتیجه مسابقه تیم های ورزشی منتخب شما به صورت اعلان های روی صفحه نمایش تلویزیون نشان داده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۳:۳۵
سریاس خزانی

لپ تاپ گیمینگ (مخصوص بازی)

لپ تاپ گیمینگ یکی از پرطرفدارترین انواع لپ تاپ در بین جوانان و نوجوانان به حساب می‌آید. هرکس که عاشق بازی‌های کامپیوتری حرفه‌ای باشد، به‌دنبال خرید یک لپ تاپ گیمینگ نیز است. لپ تاپ گیمینگ چه تفاوتی با لپ تاپ‌های معمولی دارد؟ کدام لپ تاپ گیمینگ از همه بهتر است؟ قیمت لپ تاپ های گیمینگ در چه بازه قیمتی قرار دارند؟ لپ تاپ مخصوص بازی چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ بهترین لپ تاپ برای بازی های سنگین کدام است؟ در این بخش قصد داریم تا به تمامی سؤالات شما پاسخ دهیم. 

لپ تاپ گیمینگ چیست؟

اگر قصد خرید لپ تاپ مخصوص بازی داشته باشید، باید به‌دنبال لپ تاپ های گیمینگ بگردید. به‌صورت کلی به انواع لپ تاپ برای بازی های سنگین ، لپ تاپ گیمینگ گفته می‌شود. انواع مختلف لپ تاپ های گیمینگ ارزان ، لپ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب و مدل‌های گران قیمت در بازار وجود دارند. قیمت لپ تاپ گیمینگ متناسب با مشخصات و عملکرد لپ تاپ متغییر است. پس باید گفت لپ تاپی که قادر به اجرای بازی‌های سنگین و روز دنیا باشد را لپ تاپ گیمینگ می‌نامند.

لپ تاپ گیمینگ استوک

 

لپ تاپ گیمینگ چه تفاوتی با لپ تاپ‌های دیگر دارد؟

لپ تاپ گیمینگ جزء انواع لپ تاپ گران قیمت است. خب سؤال اینجاست که یک لپ تاپ بازی چه مشخصاتی دارد که آن را متفاوت می‌کند؟ یا اینکه تفاوت انواع لپ تاپ گیمینگ با لپ‌تاپ‌های معمولی چیست؟ در اصل باید بدانید که برخی انواع مدل‌های لپ تاپ را به‌عنوان لپ‌تاپ‌های معروف گیمینگ در دنیا می‌شناسند. برای مثال لپ تاپ گیمینگ ریزر جزء برترین انواع مدل‌های لپ تاپ گیمینگ در دنیا محسوب می‌شود. با این حال می‌توانیم شاهد انواع لپ تاپ های گیمینگ hp ، لپ تاپ های گیمینگ msi ، لپ تاپ گیمینگ ایسر و ... نیز باشیم. برخی دیگر از برندها، همانند برند لنوو، یک سری جداگانه برای انواع لپ تاپ گیمینگ لنوو ایجاد کرده است. به این ترتیب می‌توانیم متوجه تفاوت آن با مدل‌های معمولی باشیم.

معمولاً لپ‌تاپ‌های گیمینگ دارای صفحه نمایشگر بزرگ با کیفیت عالی و البته نرخ نوسازی بالا هستند. همچنین از درگاه‌های مختلف صوتی و تصویری همانند صدای دیجیتال و درگاه HDMI نیز پشتیبانی می‌کنند. حتی یک لپ تاپ گیمینگ ارزان نیز در مقایسه با لپ تاپ های معمولی، دارای پردازنده پرسرعت و رم قدرتمند است. همچنین تمامی انواع لپ تاپ سری گیم باید دارای پردازنده گرافیکی بسیار قدرتمند باشند. وقتی که نگاهی به مشخصات لپ تاپ گیمینگ اچ پی یا لپ تاپ گیمینگ سامسونگ بیندازیم، متوجه تفاوت‌های بسیار مهمی از جمله سیستم خنک‌کننده می‌شویم. علاوه‌بر اینکه لپ‌تاپ‌های گیمینگ باید دارای سخت‌افزار بسیار سریع و پرقدرت باشند، باید بتوانند تا لپ تاپ را نیز به‌راحتی خنک کنند.

در انواع لپ تاپ گیمینگ از سیستم‌های خنک‌کننده بسیار قدرتمند استفاده می‌شود. این سیستم‌های خنک‌کننده از گرم شدن بیش از اندازه لپ تاپ در حین اجرای بازی‌های سنگین جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است که تقریبا تمامی انواع لپ تاپ گیمینگ، برای مثال لپ تاپ گیمینگ شیائومی یا لپ تاپ پاویلیون گیمینگ ، همگی دارای هارد SSD هستند. هاردهای SSD سرعت بسیار بالایی دارند. به همین خاطر بهترین گزینه برای اجرای بازی‌های سنگین محسوب می‌شوند. حتی در انواع لپ تاپ گیمینگ اقتصادی این نوع هارد با ظرفیت کمتر به چشم می‌خورد.

پس در مجموع باید گفت که لپ تاپ گیمینگ دارای پردازنده قدرتمند چند هسته‌ای است که معمولاً باید Core i5 یا Core i7 باشد. همچنین معمولاً از آخرین نسل پردازنده در این لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌کنند. برای مثال پردازنده نسل 11 گزینه مناسبی برای لپ تاپ های مخصوص بازی با قیمت مناسب محسوب می‌شود. همچنین یک لپ تاپ گیمینگ باید رم 12 گیگ به بالا داشته باشد. به باس و DDR هارد نیز باید دقت داشته باشید. هارد تمامی انواع لپ تاپ گیمینگ اعم از لپ تاپ گیمینگ ارزان 2021 تا لپ تاپ های گران قیمت 2022 باید SSD باشد. پردازنده گرافیکی نیز نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. پردازنده‌های مجهز به RTX با رم 4 گیگ به بالا برای اجرای بازی‌های سنگین مناسب است.

 

تفاوت لپ تاپ گرافیکی با لپ تاپ گیمینگ چیست؟

یکی از سوالاتی که در زمینه خرید لپ تاپ گیمینگ مطرح می‌شود این است که تفاوت لپ تاپ گرافیکی با لپ تاپ گیمینگ چیست؟ خب در اصل باید بدانید که لپ‌تاپ‌های گرافیکی برای افرادی مناسب است که از برنامه‌های گرافیکی سنگین استفاده می‌کنند. معمولاً لپ‌تاپ‌های گرافیکی حتی برای ادیت فیلم‌های طولانی و رندر کردن آن‌ها مناسب نیستند. پس حتی طراحان و ادیتورهای ویدئو نیز ترجیح می‌دهند که از انواع لپ تاپ گیمینگ حرفه‌ای برای کار خود استفاده کنند. لپ‌تاپ‌هایی که به‌عنوان لپ‌تاپ مناسب طراحی ارائه می‌شوند، برای اجرای برنامه‌های سنگین به‌صورت طولانی مدت مناسب نیستند. شاید در لحظه عملکرد مناسبی داشته باشند؛ اما همان طور که اشاره کردیم، یک لپ تاپ گیمینگ نیاز به سیستم خنک کننده مناسب نیز دارد.

به همین خاطر می‌توان گفت که لپ تاپ‌های گرافیکی مخصوص طراحان برای اجرای بازی‌های سنگین گزینه مناسبی نیست. پس اگر به‌دنبال اجرای بازی‌های سنگین هستید، فریب قیمت کمتر لپ‌تاپ‌های ارزان را نخورید. حتی اگر توان خرید نقدی ندارید، به‌دنبال لپ تاپ گیمینگ قسطی با کیفیت بالا باشید. زیرا لپ تاپ‌های گیمینگ برای اجرای بازی‌های سنگین یا برنامه‌های ادیت حرفه‌ای به مدت طولانی طراحی شده‌اند.

 

بهترین برند تولیدکننده لپ تاپ گیمینگ کدام است ؟

اگر سری به بازار بزنید و لیست قیمت روز لپ تاپ گیمینگ را بررسی کنید، متوجه تفاوت قیمتی بسیار فاحشی می‌شوید. این تفاوت قیمتی به چه علت است؟ در وهله اول باید بدانید که برند تولیدکننده لپ تاپ روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد. برای مثال قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس با قیمت لپ تاپ ام اس آی سری گیمینگ تا حدودی تفاوت دارد. حال باید پرسید که کدام مدل بهتر است؟

وقتی که صحبت از گیمینگ به میان بیاید، برند ریزر همیشه در رتبه‌های بالا قرار می‌گیرد. با وجود آنکه برندهایی همانند الین ویر نیز رقیب ریزر در زمینه تولید محصولات مرتبط با بازی محسوب می‌شود؛ اما ریزر طرفداران مخصوص به خود را دارد. در حال حاضر برند ریزر جزو بهترین تولیدکننده لپ‌تاپ‌های گیمینگ به حساب می‌آید. البته این برند محصولاتی بسیار گران‌قیمت را به بازار عرضه می‌کند. پس اگر به‌دنبال خرید اقتصادی هستید، باید به‌دنبال برندهای معمولی‌تر بگردید.

انواع لپ تاپ های گیمینگ لنوو طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. برای مثال می‌توان به سری پاویون یا سری لژیون این برند اشاره کرد. لپ تاپ گیمینگ 3 لنوو نیز یک لپ تاپ عالی برای بازی به حساب می‌آید. در حال حاضر لپ تاپ گیمینگ هواوی و لپ تاپ گیمینگ msi نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. هر دو برند جزو برندهای معروف حال حاضر بازار ایران هستند. البته باید بدانید لپ تاپ گیمینگ msi از نظر کیفیت و قدرت، از انواع برند لنوو و ایسوس یا ایسر تا حدودی عملکرد بهتری دارد.

قیمت لپ تاپ گیمینگ

اگر قصد خرید یک لپ تاپ عالی برای اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی را دارید، باید مبلغ نسبتاً زیادی را برای خرید خود کنار بگذارید. برخی انواع لپ تاپ گیمینگ دارای قیمت بسیار گرانی هستند. همان طور که اشاره کردیم، با افزایش کارایی لپ تاپ، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. برای مثال یک لپ تاپ Corei7 نسل 11 با گرافیک 8 گیگ و رم 16 گیگ، جزو گران‌ترین مدل‌های لپ تاپ گیمینگ به حساب می‌آید. از طرفی برند نیز روی قیمت لپ تاپ تأثیرگذار است. برای مثال قیمت لپ تاپ hp تا حدودی از قیمت لپ تاپ سری گیم ایسوس بیشتر است. در حال حاضر برندهایی همانند اپل، ریزر و ایلین ویر، گران‌ترین مدل‌های لپ‌تاپ را به بازار عرضه می‌کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۴۵
سریاس خزانی

لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5، یکی از لپ تاپ های پر قدرت موجود در بازار های داخلی ایران به حساب می آید که به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص، محبوبیت زیادی هم به دست آورده است. شرکت اچ پی این دستگاه را با کانفیگ های متنوعی روانه بازار کرده است.

استفاده از پردازنده های فوق العاده قوی همراه با گرافیک مجزای Quadro و Radeon Pro به این دستگاه اجازه داده تا برای انجام پردازش های گرافیکی سنگین هم مورد استفاده قرار گیرد. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین کاربرد های این دستگاه را مشاهده نمایید.

  • طراحی گرافیک
  • برنامه نویسی
  • اجرای نرم افزار های مهندسی
  • اجرای بازی های مختلف
  • ترید
  • انجام فعالیت های دانشجویی و روزمره
قیمت لپ تاپ hp zbook

طراحی لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5

بیایید تا کارمان را با بررسی طراحی لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 شروع کنیم. بر خلاف سایر دستگاه های تولید شده توسط شرکت اچ پی، این لپ تاپ دارای ظاهر خیلی جذابی نمی باشد.

شرکت اچ پی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا هم یک طراحی ارزان را مورد استفاده قرار دهد و هم این کالا را جذاب نماید. اما متاسفانه تلاش های این شرکت بی نتیجه بوده و از نظر طراحی ظاهری، این دستگاه حرف های زیادی برای گفتن ندارد.

 

اگر از انتخاب رنگ نامناسب و طراحی نسبتا ضعیف گذر کنیم، بدنه این کالا و سنسور های قرار گرفته روی آن حرف های زیادی برای گفتن دارند. لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5  از یک سنسور اثر انگشت برای افزایش امنیت اطلاعات استفاده کرده است.

قرار گرفتن اسپیکر در قسمت بالایی کیبورد به این دستگاه اجازه داده تا کیفیت پخش صدای مطلوبی به کاربر بدهد. وزن این دستگاه حدودا برابر با 5 پوند می باشد. در مقایسه با سایر دستگاه های مخصوص پردازش سنگین تولید شده توسط شرکت اچ پی، لپ تاپ HP ZBook 15 G5 ابعاد بزرگ و مناسبی دارد.

این دستگاه مدل باریکتر و لاکچری تری با عنوان لپ تاپ استوک hp zbook 15 g5 studio نیز در بازار دارد.

 

کیبورد و تاچ پد این دستگاه

یکی از مهم ترین نقاط قوت لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 به کیبوردش اشاره دارد. استفاده از یک کیبورد جذاب، راحت و با کیفیت باعث شده تا کاربران احساس خوبی نسبت به این دستگاه داشته باشند.کیفیت متریال به کار رفته در طراحی این کیبورد قدرت عملکردی آن را چند برابر کرده است.

گفته می شود که دکمه های این کیبورد قدرت تحمل کردن میلیون ها کلیک را در خود جای داده اند. زمانی که شما انگشت های خود را روی این کیبورد قرار دهید، متوجه کیفیت فوق العاده آن خواهید شد. فاصله بین دکمه ها به درستی تنظیم شده و با استفاده از آن شما می توانید نسبت به تایپ سریع هم اقدام نمایید.

 

خیلی از لپ تاپ های موجود در بازار، محدوده Keypad را در خود جای نداده اند! خوشبختانه این مسئله برای لپ تاپ HP ZBook 15 G5 صادق نیست. این دستگاه کیبورد کامل داشته و می تواند برای انجام فعالیت های حسابداری هم مورد استفاده قرار گیرد.

بک لایت به کار رفته در پشت صحنه این کیبورد از نوع سفید بوده و به شما اجازه می دهد بدون نیاز به روشن کردن لامپ، در شب نسبت به تایپ اقدام نمایید.

کیبورد فوق العاده لپ تاپ HP ZBook 15 G5 یک عدد Pointing Stick را نیز در خود جای داده است. با استفاده از این ابزار، شما خیلی سریع تر می توانید نسبت به انتقال Pointer در محیط سیستم عامل اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که کیبورد به کار رفته در طراحی این دستگاه برای فشرده شدن به 70 گرم وزن نیاز دارند. این عدد کمی از میانگین 60 گرمی بالا تر است.

 

نمایشگر لپ تاپ HP ZBook 15 G5

لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با یک صفحه نمایش فوق العاده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. به خاطر داشته باشید که شرکت اچ پی صفحه نمایش های متنوعی را برای طراحی این دستگاه مورد استفاده قرار داده است. همه مدل های این دستگاه، صفحه نمایش 15.6 اینچی دارند. تفاوت آنها میان نوع پردازش رنگ، تکنولوژی ایجاد تصویر و رزولوشن است.

البته که یک سری ویژگی های مشترک هم میان نمایشگر های به کار رفته در ساخت  لپ تاپ اچ پی زدبوک 15 G5  مشاهده می شود. مثلا همه آنها از یک لایه محافظتی استفاده کرده و با تکنولوژی Anti-Glare روانه بازار می شوند.

شما می توانید این دستگاه را همراه با دو صفحه نمایش اصلی یعنی مدل های 1080 و 4K تهیه کنید. مسلما خرید لپ تاپ هایی که کیفیت 4K دارند، قیمت روز لپ تاپ مهندسی اچ پی را افزایش می دهد. جدا از این مسئله، استفاده از تکنولوژی IPS در ساخت نمایشگر های این لپ تاپ باعث شده تا کیفیت رنگ های نمایش داده شده بالا رود.

این دستگاه صفحه نمایش تاچ نیز در بازار دارد که از قلم نیز پشتیبانی می کند. شما عزیزان می توانید در صورت نیاز برای خرید قلم HP ZBook 15 G5 یا قلم HP ZBook 15 G5 studio نیز اقدام کنید.

 

نرم افزار

دیگر مسئله ای که برای خرید لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 شما باید به آن توجه داشته باشید، نرم افزار است. استفاده از سخت افزار مناسب به این دستگاه اجازه داده تا اکثر نرم افزار های به روز دنیای مهندسی را اجرا کند. لازم به ذکر است که کاربران برای اجرای بازی های به روز هم مشکلی نخواهند داشت.

لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با سیستم عامل ویندوز در اختیار شما قرار می گیرد. البته که هیچ محدودیتی برای تعویض سیستم عامل این دستگاه وجود ندارد. شما می توانید نسبت به نصب ویندوز های 7، 10، 11 و توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس روی این دستگاه اقدام نمایید.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5

همانطور که گفتیم، لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با کانفیگ های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. هر کدام از این کانفیگ ها، یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده اند. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین پردازنده های به کار رفته در این دستگاه را مشاهده نمایید.

  • Intel Core i5-8300H
  • Intel Core i5-8400H
  • Intel Core i7-8750H
  • Intel Xeon E-2176M
  • Intel Core i7-8850H
  • Intel Xeon E-2186M

استفاده از تکنولوژی VPro، به این دستگاه اجازه داده تا برای مجازی سازی هم مورد استفاده قرار گیرد. جدا از این مسئله، میزان رم اولیه به کار رفته در ساخت این دستگاه برابر با 16 گیگابایت است. البته، شما می توانید مدل های 32 گیگابایتی را نیز تهیه کنید.

پورت ها

استفاده از پورت های متنوع به لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 اجازه داده تا خیلی راحت تر با لوازم جانبی مختلف ارتباط برقرار کند. به صورت کلی، این دستگاه 4 عدد پورت یو اس بی 3 را در خود جای داده است.

استفاده از تکنولوژی یو اس بی 3 در طراحی و ساخت این دستگاه باعث شده تا سرعت انتقال اطلاعات میان هارد های مجزا و هارد داخلی دستگاه چند برابر شود.جدا از این مسئله، یکی از این پورت ها همیشه روشن بوده و شما می توانید آن را برای اتصال تجهیزات ذخیره سازی مورد استفاده قرار دهید.

 

در قسمت سمت چپ لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5، شما می توانید پورت های اینترنت، یو اس بی 3 در حال شارژ، یو اس بی 3 عادی و قفل امنیتی را مشاهده نمایید.

 

سمت راست لپ تاپ اچ پی زدبوک 15 G5، حاوی یک پورت HDMI 2، تاندربولت 3، ورودی میکروفون و هدفون، پاور و دو عدد یو اس بی 3 است. جالب است بدانید که در برخی از مدل های این دستگاه دو درگاه Type-C را برای شارژ کردن مورد استفاده قرار داده اند.

 

در قسمت پشتی این لپ تاپ با کیفیت، هیچ پورتی قرار نگرفته است. شرکت اچ پی این دستگاه را به گونه ای طراحی کرده تا از قسمت پشتی فقط باد فن خارج شود.

 

باتری لپ تاپ اچ پی زدبوک G5 15

باتری، یکی از فاکتور های پر اهمیتی به حساب می آید که روند خرید لپ تاپ را تحت تاثیر خود قرار می دهد. شما باید به دنبال لپ تاپ هایی باشید که باتری پر قدرتی را نیز در خود جای داده اند.. شرکت اچ پی یک باتری فوق العاده قوی را برای طراحی این محصول به کار گرفته است.

همچون لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G6، باتری این دستگاه از نوع داخلی بوده و کاربران به راحتی نمی توانند نسبت به تعویض آن اقدام نمایند. باتری 4 سلولی پلیمری زد بوک 15 G5،به این دستگاه اجازه داده تا برای چندین ساعت متوالی روشن بماند.

باتری به کار رفته در این دستگاه 90 Whr ظرفیت دارد. شما می توانید بین 4 تا 7 ساعت این دستگاه را برای فعالیت های ساده مورد استفاده قرار دهید. البته که برای استفاده از قدرت پردازنده گرافیکی و بالا بردن توان پردازشی این لپ تاپ رندرینگ استوک، شما باید از آداپتور برق استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۰:۰۰
سریاس خزانی

سم زدایی کنیم!

 

سم زدایی بدن با استفاده از این دستگاه، جهت پاکسازی، ایجاد تعادل و افزایش انرژی زیستی در سطح سلولی بدن استفاده می شود.

داشتن سیم رابط فیلتر دستگاه سم زدایی بدن همراه با این دستگاه از ملزومات است.

علم سم زدایی از طریق پا درواقع از طب سنتی هند بهره گرفته که به ۵۰۰۰ سال قبل برمی‌گردد! در زمان‌های قدیم، این سبک سم‌زدایی با نمک دریا بوده و ناخالصی‌ها و سموم بدن را از بین می‌برده است که امروزه با تولید دستگاه های سم زدایی بدن، پاکسازی بدن از سموم بسیار راحت تر و تخصصی تر شده است.

کاهش و خروج سموم از بدن یکی از کلید های اساسی برای بازسازی، نوسازی و حفظ سلامتی بدن می‌باشد که سم زدایی یونی توسط دستگاه سم زدایی، یکی از منابع قدرتمند در پروتکل های سم زدایی و عاملی موثر در کمک به سم زدایی طبیعی بدن می باشد که به سرعت و بدون ایجاد هیچ گونه استرس و ناراحتی و در کمال آرامش انجام می شود.

امروزه همه‌ی ما انسان ها در معرض بزرگترین بار سمی در تاریخ هستیم و پاکسازی دوره ای و مداوم برای حفظ سلامتی، برای همه‌ی ما ضروری است و علاوه بر درمان بیماری ها، برای افرادی که دچار هیچگونه بیماری و اختلالی نمی‌باشند نیز مفید بوده و باعث افزایش انرژی، تندرستی، بهبود حافظه و مهم تر از همه جلوگیری از ایجاد بیماری های مزمن و خطرناکی که از افزایش سموم بدن سرچشمه می‌گیرند، می باشد.

استفاده از دستگاه سم زدای بدن، برای تمامی افراد از هر قشر و سنی مناسب بوده و همه می توانند به راحتی از مزایای یون تراپی توسط این دستگاه بهرمند شوند.

روش استفاده از دستگاه سم زدایی بدن

قطعا با تفاسیر بالا، شما هم مشتاق هستید تا نحوه استفاده از این دستگاه را بدانید!

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده و به احتیاجی به آموزش حرفه‌ای ندارد.

قبل از هرچیزی، بعد از تهیه دستگاه سم زدایی که داخل کیف آلومینیومی مخصوص خود به شما تحویل داده می‌شود، دستگاه و لوازم جانبی آن را بررسی کرده و از سلامت آن و کامل بودن قطعات مربوط به آن اطمینان حاصل نمایید.

(در ادامه، تمامی وسایل و لوازم جانبی دستگاه را به شما معرفی کرده و کارایی آن ها را به شما توضیح خواهیم داد)

بعد از برسی دستگاه و قطعات آن، یک لگن پلاستیکی را با آب هم دمای اتاق پر کنید. (لگن جزو لوازم جانبی دستگاه نمی‌باشد؛ اما می توانید لگن را نیز در کنار دستگاه سم زدایی، از سایت راهوارطب تهیه نمایید.)

سپس سیم برق و فیلتر را به جک ( ورودی )های مربوطه در قسمت جلو و پشت دستگاه وصل کرده و فیلتر را داخل لگن آب قرار دهید. (مطمئن شوید که سطح آب بالاتر از ارتفاع آب قرار گرفته است.)

دستبند یا کمربند را نیز به جک های مربوط به خودشان وصل کرده و دستگاه را به برق بزنید.

توجه داشته باشید، مچ بند را طوری ببندید که فلز مچ بند با پوست دست تماس داشته باشد؛ در صورت استفاده از کمربند، آن را روی کمر خود ببندید؛ و اگر از پدهای TENS استفاده میکنید، باید آن ها را به کمر و مفاصل بدنتان متصل کنید.

دکمه روشن/خاموش را از قسمت پشتی دستگاه یون تراپی زده و دستگاه را روشن کنید؛ سپس مود سم زدایی مورد نظر را برای پنل A یا B انتخاب کنید، (POS: یون مثبت، NEG: یون منفی) هرچه مود بالاتر باشد قدرت دستگاه بیشتر است.

بعد از انجام این مراحل، لازم است زمان استفاده از دستگاه را به کمک دکمه Time تنظیم کرده و برای شروع درمان، START/STOP را فشرده، سپس  دکمه ON/OFF را فشار دهید.

در انتها دکمه MODE پایین را فشار داده و حالت TENS مورد نظر را انتخاب کنید، از دکمه + یا – برای تنظیم سطح شدت TENS و از دکمه Belt برای انتخاب عملکرد کمربند می توانید کمک بگیرید.

و بله! به همین راحتی می‌توانید از دستگاه سم زدایی بدن استفاده کنید. 

 

دستگاه سم زدایی بدن از طریق پا

نکاتی که باید قبل از استفاده از دستگاه بدانید

  • قبل از فشار دادن دکمه START/STOP حالت درمان مورد نظر را انتخاب کنید و سپس دکمه START/STOP را فشار دهید تا تمام تنظیمات ذخیره شوند، پس از آن قابل تغییر نیست.
  • دکمه START/STOP قرار است دکمه MODE بالا و Time را کنترل کند.
  • دکمه ON/OFF قرار است دکمه MODE پایین و دکمه +/- را کنترل کند.
  • دکمه TENS به شبیه سازی عصب الکتریکی از طریق پوست اشاره دارد. (استفاده از جریان الکتریکی تولید شده توسط صفحات الکترود برای تحریک اعصاب برای مقاصد درمانی، با هدف کاهش درد حاد و مزمن است)
  • اگر دستبند بسته نشده باشد یا قسمت فلزی با پوست شما در تماس نباشد و دست و پای شما در لگن آب قرار نگرفته باشد، زنگ هشدار زیر صفحه LCD چشمک می زند.
  • اگر غلظت یون (نشانگر آن در گوشه پایین سمت راست است) کمتر از ۰.۵ باشد، زنگ هشدار “لطفا نمک اضافه کنید” را نشان می دهد که زیر صفحه چشمک می زند؛ که توصیه می شود در این صورت، مقدار کمی نمک به آب لگن اضافه کنید. (محدوده طبیعی غلظت lon حدود ۲.۰۰ تا ۲.۵۰ است.)
  • همچنین اگر غلظت یون بیشتر از ۲.۹۰ باشد، با هشدار «لطفاً آب اضافه کنید» مواجه می‌شوید که زیر صفحه چشمک می زند، در این صورت باید مقداری آب به لگن اضافه کنید.
  • پوشیدن کمربند و TENS در طول درمان با دستگاه سم زدایی اختیاری می باشد.
  • برای استفاده از کمربند مادون قرمز، آن را دور کمر یا روی ران بسته و دکمه “BELT A” یا “BELT B” پنل را برای شروع فشار داده و سپس حالت کار را برای “L.M.H” تنظیم کنید.
  • برای استفاده از TENS، آن را به کمر و یا مفاصل بدن وصل کرده و کلید «ON/OFF A» «ON/OFF B» را روی پنل فشار داده و سپس با استفاده از دکمه “+ یا -” حالت کار و سطح شدت را مطابق با اولویت خود تنظیم کنید.
  • توصیه می شود هنگام استفاده از دستگاه روی صندلی یا مبل چوبی نشسته و بدنتان با هیچگونه فلز یا وسایله الکترونیکی در تماس نباشد.
  • پس از اینکه پاهای خود را در آب قرار داده و برق وصل شود، غلظت یون روی صفحه نمایش LCD نشان داده می شود؛ اگر غلظت یون کمتر از ۰.۵۰ بود، بهتر است مقداری نمک به آب اضافه کنید تا سرعت آزاد شدن انرژی افزایش یابد.
  • اگر غلظت یون مناسب بود، به آب نمک اضافه نکنید. و در صورت نیاز به نمک، آن را به آرامی به آب داخل لگن اضافه کرده و قبل از افزودن نمک بیشتر، کمی صبر کنید تا غلظت یون افزایش یابد.
  • بهتر است از نمک دریا یا نمک هیمالیا استفاده کنید.

 

با تمام شدن زمان درمان، دستگاه بوق می‌زند.

  • بعد از پایان درمان با دستگاه سم زدایی، پاها را از لگن خارج کرده و با آب ولرم و صابون پا ها را بشویید تا سموم از پوست پا جدا شود.
  • آب لگن را دور ریخته و لگن را نیز بشویید.
  • فیلتر را نیز شسته و طبق دستورالعمل نگه داری، پاکسازی و … فیلتر عمل نمایید.
  • لازم به ذکر است، ولتاژ مورد نیاز این دستگاه برای کار، ۱۱۰ یا ۲۲۰ ولت است.
  • دستگاه را در یک مکان ثابت نگهداری کرده و توجه داشته باشید که از آب و محیط نمناک دور باشد، همچنین هنگام استفاده از دستگاه سم زدایی، آن را در ارتفاعی قرار دهید که آب لگن به دستگاه سم زدایی پا برخورد نداشته باشد.
  • آب داخل لگن باید به گونه‌ای باشد که پای شما را پوشش داده و فیلتر درون آن غوطه ور باشد.

هشت مود درمانی دستگاه سم زدایی بدن

مود درمانی شماره ۸ کاربردی ترین حالت درمانی سم زدایی است که برای اکثر افراد مناسب است.

MODE های مربوط به شماره ۴ و ۵ مخصوص استفاده تخصصی می باشند.

 

تعداد جلسات و برنامه درمانی برای استفاده از دستگاه سم زدایی بادی دتوکس

بدیهی است تعداد جلسات مورد نیاز، برای درمان  هر فرد متفاوت بوده؛ که در صورت نیاز، برای آگاهی از تعداد جلسات دقیق درمانی با توجه به شرایط بدنی خودتان می توانید از یک پزشک متخصص و یا تماس با مشاورین راهوارطب راهنمایی بگیرید.

 

تعداد جلسات استاندارد، بر اساس سنین افراد به شرح زیر است:

  • سنین ۱۰ تا ۱۷ ساله: (مدت زمان هر جلسه ۲۰ دقیقه)

در ۱۰ جلسه درمان، جلسه‌ی اول با مُد ۱ و جلسات بعدی با مُد ۲ انجام شود.

تعداد جلسات درمان:  هر هفته یک بار و بعد از اتمام یک دوره ۱۰ جلسه ای، یک ماه به بدن استراحت داده و سپس هر ۱۰ الی ۱۵ روز یکبار استفاده کنید. 

  • سنین ۱۸ تا ۵۰ ساله: (مدت زمان هر جلسه ۳۰ دقیقه)

در ۱۰ جلسه درمان، جلسه‌ی اول با مُد ۱ و جلسات بعدی با مُد ۲ انجام شود.

تعداد جلسات درمان: هر ۵ الی ۷ روز یک بار استفاده شود و بعد از اتمام ۱۰ جلسه، یک ماه به بدن استراحت داده و دوره بعدی را هر ۷ الی ۱۰ روز یکبار انجام دهید.

  • سنین بالای ۵۰ سال: (مدت زمان هر جلسه ۳۰ دقیقه)

در ۱۰ جلسه درمان، جلسه‌ی اول و دوم با مُد ۱ و جلسات بعدی با مُد ۲ انجام شود.

تعداد جلسات درمان: یک بار در هفته استفاده شود، بعد از اتمام ۱۰ جلسه یک ماه به بدن استراحت داده و سپس در دوره‌ی بعدی نیز هفته ای یک بار استفاده شود.

محرک الکتریکی عضله (تنس فیزیوتراپی) دستگاه سم زدایی دیجیتال

تحریک الکتریسیته عضلانی، الکترومیوستوم یا بطور خلاصه (EMS) تکنیکی برای انقباض عضلانی بوده که از طریق رساندن ضربات الکترونیکی به عضلات صورت می گیرد.

به طور کلی استفاده از تنس های فیزیوتراپی برای افزایش جریان خون در ماهیچه ها، افزایش دامنه حرکتی، افزایش قدرت عضلات، افزایش استقامت ماهیچه ها و… توسط پزشک و فیزیوتراپیست ها انجام می گیرد.

و البته یکی از کاربردهای مهم آن در کنار دستگاه سم زدایی طب سنتی، کاهش آتروفی و بهبود دوره ریکاوری ماهیچه ها می باشد.

فواید استفاده از تنس فیزیوتراپی دستگاه سم زدایی از پا

پمپاژ موزون ایجاد شده توسط این تنس‌ها موجب:

  • افزایش جریان خون، افزایش اکسیژن رسانی و رساندن مواد مغذی به ماهیچه‌ی مورد نظر بوده و همزمان باعث پمپ اسید لاکتیک به خارج از عضلات می شوند.
  • این تنس ها زمان بازیابی و ریکاوری عضلات را کاهش داده و فعالیت ماهیچه های سالم را نیز افزایش می دهد.
  • همچنین تحریک الکتریکی عضلات موجب افزایش ضربان قلب، افزایش متابولیسم و گرمای بدن نیز می‌شود.

روش استفاده از تِنس فیزیوتراپی هنگام استفاده از دستگاه سم زدایی بدن

تنس های فیزیوتراپی دستگاه سم زدایی بدن را هم می توان هنگام سم زدایی از پا و هم به صورت مجزا و بدون فعال کردن قسمت سم زدایی بدن دستگاه بادی دتوکس، بر روی عضلات استفاده نمود.

برای استفاده از تنس های فیزیوتراپی دستگاه یون تراپی، بعد از روشن نمودن دستگاه سم زدایی بدن از قسمت پشتی آن، تنس را روی عضله مورد نظر قرار داده و سپس دکمه ON را بزنید.

برای قسمت فیزیوتراپی این دستگاه، ۶ قدرت تعبیه شده است.

حتما توجه داشته باشید که هنگام استفاده از قابلیت فیزیوتراپی دستگاه، از قدرت ۱ شروع کنید و به مرور آن را افزایش دهید.

برای استفاده از تنس های فیزیوتراپی دستگاه سم زدایی بدن بر روی عضلات چهارسر و ساق پا، می توانید از قدرت بیشتری نسبت به سایر نقاط و برای استفاده بر روی مناطق گوشتی مثل بازو ها، با شدت کمتری نسبت به سایر نقاط بدن استفاده نمایید.

اگر قبل از اتمام زمان فیزیوتراپی با دستگاه مایل به برداشتن تنس ها بودید، اول دکمه OFF آن را زده و سپس تنس ها را از روی ماهیچه بردارید.

 

سم زدایی چیست و به چه معناست؟

سم زدایی و تخلیه سموم بدن (Detoxification) با دستگاه، راهکاری طبیعی و کارآمد برای خارج کردن سموم انباشته شده در بدن می باشد و به یون تراپی نیز شناخته می‌شود.

دستگاه های سم زدایی، به گونه ای طراحی و تولید شده‌اند که تمامی مواد شیمیایی و سموم را از بدن خارج، و بدن را پاکسازی کند.

این پاکسازی معمولا از طریق کبد، کلیه ها، روده ها و ریه ها انجام شده و اندام ها را از سموم محیطی وارد شده به آن ها نجات می‌دهد!

یکی از بخش های مهم بدن در سم زدایی، تصفیه و سم زدایی کبد است که از سه مرحله (فاز۱، فاز۲ و فاز۳) تشکیل شده است؛ برای خروج سموم به طور کامل و بدون ضرر رسانی به بدن، باید هر سه فاز سم زدایی کبد فعال باشند.

ورود سموم به بدن، میتواند از طریق آب، هوا، غذا، داروها و … وارد بدن شوند.( حتی سموم موجود در هوا، از طریق پوست وارد بدن می‌شود)

این سموم وارد جریان خون شده و توسط اندام های مختلف بدن (کلیه ها، کبد، روده ها و…) فیلتر می‌شوند.(این مسیر فاز۱ می باشد)

کبد توسط آنزیم های خود، سموم را به یک ماده واسط به نام (متابولیک) تبدیل می کند. اگرچه متابولیک از میزان سمیت کم تری نسبت به سم اولیه برخوردار است اما باز هم باید تجزیه شود تا در نهایت بوسیله ادرار یا تعرق از بدن خارج شود.

اگر سموم وارد شده به بدن زیاد بوده و کبد در معرض سموم زیادی قرار گیرد، نمی تواند به طور درست کار فیلتر و تصفیه سموم را انجام داده و متابولیک های سمی در بدن انباشته می شوند که منجر به عوارضی همچون خستگی، سردرد، اختلالات خواب و… می شود.

عوامل متعددی همچون تغییرات هورمونی در دوران بارداری، یائسگی، دوران بلوغ، یا نوجوانی می توانند سم زدایی فاز ۱ را تحت تاثیر قرار دهند.

اگر چه کبد در فیلتر کردن سموم از خون بسیار موثر است، اما سموم شیمیایی که بطور کامل از طریق کبد توان حذف شدن نداشته‌ اند وارد فار ۲ می شوند.

فاز ۲ در قسمتی از کلیه به نام (cortex) اتفاق می افتد و سموم را برای دفع از طریق ادرار یا عرق تبدیل می کند.

چرا باید بدن را سم زدایی کنیم؟

در شرایط کنونی، انسان ها همواره در معرض سموم مختلف هستند.

از هوایی که تنفس می کنیم تا غذایی که می خوریم همگی سموم فراوانی را وارد بدن می‌کنند که مصرف سیگار و مشروبات الکلی نیز باعث تشدید این سموم  می شوند که در نهایت به تجمع سموم در بدن می انجامد.

این سموم توانایی بدن ما را مختل کرده و بدن را مستعد بیماری های گوناگون می کند.

در حالی که هیچ فرآیند یا روشی نمی تواند پیشگیری از این شرایط را تضمین کند، منطقی است که فرض کنیم یک برنامه سم زدایی مداوم برای به حداقل رساندن تجمعات سمی در بدن، باعث کاهش بروز بیماری های دژنراتیو مزمن و بهبود کیفیت کلی زندگی می شود.

در محیط سمی امروزی، ضایعات اسید بافتی، بقایای مواد شیمیایی و فلزات سنگین سریعتر از همیشه در بدن تجمع یافته که در انتها منجر به بروز بیشتر انواع آلرژی و همچنین طیف وسیعی از بیماری‌های روحی و جسمی می‌شود.

با سم زدایی مداوم بدن می توانیم میزان این سموم را در بدن کاهش داده و با پاکسازی بدن، از بروز بیماری ها جلوگیری و روند پیری را کاهش دهیم.

دستگاه سم زدایی بدن بصورت طبیعی بدن را در جلسه سم زدایی وادار به دفع سموم کرده که این کار از طریق یونیزاسون آب و با کمک از خاصیت اسمزی، و انرژی یونها، سموم را از بدن دفع می کند.

سم زدایی بدن چگونه انجام می‌شود؟

برای این که بیشتر با نحوه سم زدایی بدن آشنا شوید، زمان هایی را که کنار ساحل قدم می‌زنید و امواج به پاهایتان برخورد می‌کند را به یاد آورید!

وقتی در کنار آبشار و دریا ایستاده‌اید، با برخورد آب به پاهایتان، قطعا تنفس عمیق‌تری را تجربه کرده‌اید؛ در چنین شرایطی، درد مفاصل شما کاهش پیدا کرده و احساس می‌کنید مغز شما آرام شده و به طور کلی، احساس آرامش مضاعفی را تجربه خواهید کرد.

تمامی این احساس و واکنش ها، به دلیل یونیزه شدن مولکول های آب می‌باشد!

مولکول آب، از دو اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن تشکیل شده است؛ وقتی مولکول آب، یکی از اتم های هیدروژن خود را از دست دهد، ساختار مولکولی آن به (OH) تبدیل شده که بار منفی می گیرد.

هنگام قدم زدن در کنار ساحل، بدن شما مقدار زیادی از این بار منفی را جذب کرده که باعث قلیایی سازی خون و بافت های بدن شده که به دفع سموم و پاکسازی بدن می‌انجامد.

چرا بدن ما به سم زدایی نیاز دارد؟

در دنیای امروزه، همه‌ی ما به دلایل مختلفی همچون رژیم غذایی نامناسب و روز های پر استرس، بدن ما شروع به جذب مقدار زیادی اسیدهای مضر، مثل اسیدهای (دیورتیک، لاکتیک، پیروویک، اوریک، کربنیک، استیک، بوتیریک و اسیدهای کبدی) می کند.

پزشکان زیادی مثل دکتر تئودور بارودی (نویسنده‌ی قلیایی یا مرگ) معتقد هستند ضایعات اسیدی به مفاصل و بافتها حمله، و تمامی ماهیچه ها، اندامها و غدد را از کوچک به بزرگ، به سوی عدم انجام کارایی می‌برند.

دکتر تئودور بارودی تاکید دارد که اجتناب از بیماری‌ها و حفظ نشاط و افزایش سن، رابطه مستقیمی با قلیایی بودن بدن داشته و حفظ شرایط قلیایی و قلیایی سازی بدن، همواره کاری دشوار است.

که با این تفاسیر و در مقابل جامعه امروزی که پر از استرس و سموم می باشد، همه افراد حداقل باید دو بار در روز، کنار ساحل قدم بزنند تا از بیماری ها دور شوند.

قلیایی سازی بدن توسط دستگاه سم زدایی دیجیتال

استفاده از دستگاه سم زدایی بدن، محیطی مشابه شرایط راه رفتن کنار ساحل را ایجاد کرده و با قدرتی بیشتر و البته ایمن، با تماس مستقیم یون های تولید شده در آب، به راحتی سیستم سم زدایی را به‌ کار انداخته و در چند ثانیه میلیون‌ها بار منفی را وارد بدن شما می کند؛ که در نتیجه‌ی استفاده از آن، تمامی بافت های اسیدی را خنثی و عملکرد اندام های بدن را بهبود می بخشد.

بعد از گذشت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه استفاده از دستگاه سم زدایی بادی دتوکس، ذراتی را در لگن آب مشاهده می کنید که همان مواد استخراج شده از بدن و همچنین مواد حاصل از الکترولیز آب است.

شما حتی بعد از اولین جلسه‌ی استفاده از دستگاه سم زدایی، شاهد نتایج آن بر روی بدن خود به صورت افزایش انرژی و نشاط در کنار حس سبکی خواهید بود.

پیشینه سم زدایی و پاکسازی بدن با یون تراپی

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، ریشه سم زدایی بدن به حدود پنج هزار سال قبل و به طب سنتی هندوستان باز می گردد.

هندوها در طب سنتی خود از نمک دریا برای جذب ناخالصی ها و سموم بدن استفاده می کردند.

همچنین سم زدایی بدن توسط رومی ها، در هر دو روش اسمز و یونیزاسیون در حمام های عمومی نیز صورت می‌گرفته است.

در این روش، انتشار مواد از غلظت های پایین تر یعنی بدن به غلظت های بالاتر یعنی نمک صورت گرفته و ناخالصی ها و سموم بدن دفع می شود؛ لازم به ذکر است در روش های مختلف طب سنتی و طب کل نگر، همگی رویکردهای مشابه در پاک سازی بدن دارند.

امروزه به دلایل بسیار زیادی همچون:

  • ازدحام جمعیت
  • کارخانجات مختلف
  • عدم دسترسی به غذاهای تازه  و سالم
  • آلودگی آب و هوا
  • حمل نقل مواد غذایی از دوردست ها و ماده نگهدارنده درون آنها
  • نور ناکافی
  • تشعشات مختلف
  • ذرات فلزات سنگین در آب و هوا
  • تغذیه نامناسب
  • تاثیرات منفی داروهای شیمیایی و …

یون های مضر ناشی از موارد فوق، در داخل یا خارج بدن برای طولانی مدت باقی مانده و باعث بروز انواع بیماری، خستگی مفرط، اختلال در خواب و حافظه، بیماری های عصبی و عضلانی و … می‌شود؛ که به تعبیری ساده می توان گفت:

زندگی امروزه مکانیزم و اتحاد اندام ها و سیستم های مختلف بدن انسان را دچار اختلال کرده است.

زندگی در چنین شرایطی، خواهان سم زدایی و  پاک سازی مداوم و مرتب بدن برای حفظ سلامتی و دوری از بیماری های مزمن می باشد.

دستگاه سم زدایی بدن از طریق پا، با استفاده از برنامه های کامپیوتری دقیقی که روی آن تعبیه شده و استانداردهای بین المللی خود، بدن را از یون های مضر پاک کرده و از سلامتی شما در مقابل سموم و آلاینده ها محافظت خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۰۳ ، ۲۱:۱۸
سریاس خزانی