مجله خبری عصر ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله خبری عصر ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۵۵ ب.ظ

۰

مجله دندانپزشکی نوین و انواع بیماری های لثه

دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۵۵ ب.ظ

داوطلبان آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی به منظور آشنایی با شیوه آزمون می توانند در آزمون آزمایشی الکترونیک دانشنامه تخصصی دندانپزشکی شرکت کنند. جهت داشتن کیفت و تجربه بهتر سیستم رایانه ای توصیه می شود. آزمون آزمایشی صرفاً با هدف آشنایی داوطلب با محیط نرم افزار صورت می گیرد، لذا لزوماً سؤالات آن مرتبط با رشته امتحانی داوطلبان نیست. این نکته توجه داشته باشند. داوطلبان می توانند جهت تکرار آزمون به پنل کاربری خود وارد شده وبا حذف نتایج، مجدد آزمون خود را تکرار کنند. به محض ورود داوطلب به محیط نرم افزار فعال خواهد شد. با توجه به برگزاری آزمون به شیوه الکترونیک، داوطلبان آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی میتوانند به منظور آشنایی با نرم افزار آزمون در آزمون آزمایشی شرکت کنند.بیماری های لثه  ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ و آزمون شفاهی در روزهای چهارشنبه تا جمعه ۲۰ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار میشود. نرم افزار قرار داده شده است.لازم است داوطلبان حتماً فیلم آموزشی را ملاحظه کنند. شرکت در آزمون های آزمایشی اجباری نیست و حضور یا عدم حضور داوطلب در آن بر نتیجه آزمون اصلی تأثیرگذار نخواهد بود. به نرم افزار دسترسی داشته باشند.

مجله دندانپزشکی نوین بابل

در این کتاب که برای اولین بار در کشور و به زبان فارسی و تمام رنگی تهیه شده است، علاوه بر معرفی میکروارگانیسمها، به عملکردهای واکنش شیمیایی آنها که میتواند در تشخیص آنها مورد استفاده قرار گیرد، پرداخته است. کتاب حاضر ترجمه بخشهایی از ویرایش سیزدهم کتاب «(Brock Biology Of Microorganisms (2012» اثر مایکل مادیگان است. در آموزش زیر مباحث اصلی و پایهای ژنتیک توضیح داده شدهاند و یکی از فصلها نیز به ژنتیک باکتریها و باکتریوفاژها اختصاص دارد. کتاب مبانی ژنتیک باکتریها توسط دکتر رباب رفیعی طباطبایی تحت نظارت دکتر سیروس جاویدنیا نوشته شده و در نشر آییژ به چاپ رسیده است. علم ژنتیک باکتریها علمی است که در آن نحوه به ارث رسیدن اطلاعات، کروموزومها، پلاسمیدها، ترنسپوزونها و فاژهای باکتری مورد مطالعه قرار میگیرد. باکتریها بیش از 5 بیلیون سال قبل بر روی کره زمین به وجود آمدهاند. باکتریها از لحاظ ژنتیک و شکل دارای تفاوتهای بسیاری هستند از این رو آنها را گروههای مختلفی دسته بندی میکنند. ترجمه کامل ویراست قبلی همین کتاب حاضر تحت عنوان«زیستشناسی میکروارگانیسمها» منتشر شده بود.

رشتههای نوین بسیار سریع در مدارس متداول شد و مسابقات بین مدارس ترتیب داده شد. با آمدن جوانان ارمنی از جلفای اصفهان-منطقه فریدن و چهارمحال به مسجد سلیمان تعداد جوانان بیشتر شد و تیم فوتبال به (باشگاه ورزشی ارمنیهای مسجد سلیمان) تبدیل شد. در خوزستان جوانان ارمنی که از هند (فارغ التحصیلان کالج ارمنیهای کلکته) به خوزستان آمده بودند در سال ۱۹۲۱م در مسجد سلیمان با ۴۵نفر، تیمهای فوتبال و هاکی تشکیل دادند. از ادغام پنج باشگاه فرهنگی در سال ۱۹۴۴میلادی (باشگاه فرهنگی نوجوانان ارمنی) تأسیس شد. ارامنه تهران باشگاه (دورک آنگق) را بنیان نهادند و سپس چند باشگاه فرهنگی و ورزشی نیز تأسیس شدند. این باشگاه به (باشگاه جوانان ارمنی) تغییر نام داد که بعداً به (باشگاه فرهنگی ورزشی آرارات) تبدیل شد. در این مسابقات مدارس ارمنی تهران نیز فعال بودند با مربیان و معلمین مانند: «سروژ صفریان» و «بابکن یغیازاریان». ارمنیهای جلفای اصفهان باید مادر ورزشهای نوین ایران دانست.

مجله دندانپزشکی نوین ایمپلنت

طق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی؛ مهلت ثبتنام آزمون کتبی دانشنامه و گواهینامه دندانپزشکی سال ۹۹ از امروز، ۲۱ مردادماه آغاز میشود و تا ۲۳ مردادماه ۹۹ ادامه دارد. مرکز سنجش آموزش پزشکی طی اطلاعیهای جزئیات برگزاری آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی را اعلام کرد. طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی، مهلت ثبتنام و ویرایش اطلاعات آزمون کتبی دانشنامه و گواهینامه دندانپزشکی از ۵ مردادماه آغاز میشود و تا ۸ مرداد ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت. مهلت ثبت نام در آزمون دانشنامه رشتههای تخصصی دندانپزشکیاز ۱۷ خرداد ماه آغاز شده است و فردا، ۲۳ خرداد ماه ۹۹ پایان مییابد. رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت مجدد ثبتنام در آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی از ۱۷ تا ۲۳ خرداد ماه ۹۹ خواهد بود. رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: براساس آمار نهایی، تعداد ثبتنام کنندگان آزمون دانشنامه - گواهینامه رشتههای تخصصی دندانپزشکی ۴۴۰ نفر است. دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی به منظور آشنایی داوطلبان آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی با آزمون به شیوه کامپیوتری، ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۹۹ آزمون آزمایشی برگزار میشود. وزارت بهداشت شانزدهمین فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی کشور را منتشر کرد.متخصص دندانپزشکی کودکان رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت ثبت نام در آزمون دانشنامه رشته های تخصصی دندانپزشکی از فردا ۱۷ خرداد ماه آغاز و تا ۲۳ خرداد ماه ۹۹ ادامه دارد. کارت ورود به جلسه آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی شنبه دوم شهریور ماه بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی قرار میگیرد. رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت ثبت نام در آزمون دانشنامه رشتههای تخصصی دندانپزشکی آغاز شد و تا ۲۳ خرداد ماه ۹۹ ادامه دارد.

مجله دندانپزشکی نوین پزشکی اصفهان

اگر بیمار دچار گرفتگی و انحراف بینی باشد، بهتر است قبل از انجام ارتودنسی ابتدا انحراف بینی خود را اصلاح کند. بنابراین بهتر است که در این افراد ابتدا گرفتگی و انحراف بینی درمان شود. به این ترتیب خط لبخند، فرم لب ها و فاصله ی بینی تا چانه فرد نیز اصلاح خواهد شد. گرفتگی بینی باعث تنفس دهانی می شود. به این ترتیب و تحت تاثیر این شرایط، دندان ها بصورت نامرتب و کج رشد می کنند و در یک ردیف بصورت منظم قرار نخواهند گرفت. در این صورت، جراحی بینی نمی تواند زیبایی قسمت های پایینی صورت را تضمین کند. گرفتگی بینی می تواند بر روند رشد تدریجی فک تاثیر منفی بگذارد و شکل فک بالا و پایین را تغییر دهد. در این حالت با گذشت زمان باعث حرکت فک بالا به جلو و فک پایین به سمت عقب می شود. سپس به جراحی های فک و پروتز چانه برای رفع عقب رفتگی فک پایین یا ارتودنسی به عنوان آخرین راهکار ممکن و در صورت کج بودن دندان ها پرداخته شود.

مجله دندانپزشکی نوین پزشکی شیراز

از این رو باید پس از جراحی و مراقبت های خاصی را در نظر داشته باشید. اگر پس از جراحی با خونریزی در محل مورد نظر مواجه شدید، بهتر است از گاز استریل استفاده کنید. تا از پیوند استخوان هایی که در دندان شما صورت گرفته است، محافظت کنید. برای انجام درمان پیوند استخوان بهتر است به پیش پزشک مراجعه کنید و تمامی بیماری ها و داروهای مصرفی خود را به او اطلاع دهید . همیشه مراقبت های بعد از هر عملی بسیار حساس و مهم بوده است. در این خصوص نیز باید بیان نماییم، مراقبت از پیوند باید دقیق انجام شود. بیمار باید بعد از جراحی پیوند، موارد زیر را به خوبی رعایت نماید. او درباره طرح درمان و موفقیت و طرح درمان را به شما ارائه می دهد. به شدت از شست و شوی دهان خودداری نمایید. اعتیاد و دخانیات ها ممکن است در روند درمان اختلال ایجاد کنند.

وی افزود: چالشهای فناوری بر اساس رفع نیازهای فناورانه صنایع مختلف برگزار میشوند. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برنامه اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری در این دانشگاه را شامل تقویت مرکز رشد، ایجاد مرکز نوآوری و مدارس مهارتی عنوان کرد. سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق از تاسیس ۶ مرکز نوآوری جدید در دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان خبر داد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دزفول از صدور مجوز پنج گروه پژوهشی بهمنظور تأسیس مراکز تحقیقات از سوی مدیر پژوهشکدهها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد دانشگاهی خبر داد. مدیرکل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی در راستای آشنایی با طرحهای تحولی و کارآفرینی دانشگاه آزاد از مدرسه کسب و کار و خلاقیت واحد بوشهر بازدید کرد. رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد درباره بازبینی فعالیت واحدهای پژوهشی و برگزاری نشستهای راهبری باشگاه پژوهشگران جوان در ۱۱ مرکز استان توضیح داد. انتخاب عنوان هر چالش فناوری براساس اجرای طرح پویش کارآفرینی در واحدهای دانشگاهی انجام شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، آزمون کتبی دانشنامه تخصصی دندانپزشکی (بورد دندانپزشکی) دوشنبه ۲۱ مهرماه با حضور ۴۷۹ داوطلب برگزار خواهد شد. آزمون های کتبی و شفاهی رشتههای دندانپزشکی ترمیمی و ارتودنسی و بیماریهای دهان و جراحی در دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی و بقیه رشتهها در دانشکده دندانپزشکی تهران برگزار می شود. دستیاران باید مستندات پژوهشی خود را (کتاب، مقالات ، ثبت اختراع و..). ۴۷۹ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند که تعداد ۲۶۱ نفر در دانشگاه علوم پزشکی تهران و ۲۱۸ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی آزمون خود را برگزار خواهند کرد. به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی کووید ۱۹ شیوه تهیه و تحویل مستندات پژوهشی نیز اعلام شده است. آزمون شفاهی بعد از آزمون کتبی سه شنبه ۲۲ مهر آغاز خواهد شد. کرده و این فولدر را بر روی یک CD ذخیره و در زمان و محل قید شده در «دستورالعمل آزمون شفاهی بورد» تحویل دهند. به صورت فایل PDF ارائه کنند. بر روی CD نام و رشته نوشته شود. داوطلبان آزمون باید بدون همراه و به تنهایی در محل آزمون حضور یابند. دستیاران لازم است به جای تحویل فیزیکی مستندات پژوهشی CD آن را تحویل دهند. دستیاران رشته هایی که مقرر است «CD پاورپوینت کیس» تحویل دهند، باید فولدر مستندات پژوهشی را نیز بر روی همان CD ذخیره و تحویل دهند. در محل آزمون جداً خودداری کنند. نامه اخذ پذیرش مقالات که به امضای سرپرست تخصصی رسیده به صورت اسکن شده باید در مدارک تحویلی موجود باشد. به منظور بهبود روند آزمون و جلوگیری از تجمع داوطلبان، تحویل مستندات شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ مهر در دانشکده دندانپزشکی صورت میگیرد.

منبع:

https://dental-news.ir/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی