مجله خبری عصر ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله خبری عصر ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۳۸ ب.ظ

۰

درباره اسکرین لپ تاپ بیشتر بدانید

دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۳۸ ب.ظ

هر قدر پیکسلهای بیشتری داشته باشید، محتوای مناسبتری روی تصویر میبینید و تصاویر شفافتر به نظر میرسند. لپتاپهای با قیمت مناسبتر دارای صفحه نمایشهای 1366×768 هستند، اما اگر بودجهتان اجازه میدهد، توصیه میکنیم که 1920×1080 تهیه کنید که همچنین از آن به عنوان Full HD یا 1080p یاد میشود. اگر بازیهای کامپیوتری انجام نمیدهید، اشیای سه بعدی طراحی نمیکنید یا به ویرایش ویدئوهایی با رزولوشن بالا نمیپردازید، تراشه گرافیکی یکپارچه (نوعی که حافظه سیستم را به اشتراک میگذارد) برای شما مناسب خواهد بود؛ مخصوصا گرافیکهای آنبورد آیریس Xe اینتل. در این بخش از راهنمای خرید لپتاپ و پیشنهاد خرید لپ تاپ خوب است بدانید که پردازنده گرافیکی قدرتمند یکی دیگر از مشخصات یک لپ تاپ خوب به حساب میآید. در ادامه مشاوره خرید لپ تاپ و راهنمای خرید لپتاپ ، از دیگر ویژگی های یک لپ تاپ خوب لمسی بودن نمایشگر آن است. برخی از لپتاپهای پیشرفتهتر دارای صفحههای نمایشی با اندازه 2560×1600 یا 3200×1800 یا حتی 3840×2160 هستند که همگی تصویری شفاف دارند و برق بیشتری مصرف میکنند و عمر باتری کمتری دارند. انتخاب آگاهانه سیستم مورد نیاز وارزون را دنبال کنید.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ

واحد دوم مولد برق 37.5 مگاواتی بخار نیروگاه اصفهان پس از انجام عملیات تعمیرات دورهای توسط کارکنان متخصص شرکت مدیریت تولید برق اصفهان، وارد مدار تولید شد. در حال حاضر حوزه تعمیرات موبایل در زمره حوزه های کاربردی و رو به رشد در عرصه کسب و کار به شمار می آید. مدیرکل دفتر برنامهریزی، بهرهبرداری و بازار برق شرکت نیروی برق حرارتی گفت: برنامه 100 هزار مگاواتی تعمیرات سالانه نیروگاههای برق کشور به منظور افزایش آمادگی این واحدها برای پیک تابستان سال آینده آغاز شد. به گزارش ایسنا، بنابراعلام برق گستران، با توجه به افزایش قیمت های چند برابری موبایل در سال های اخیر، بسیاری از کاربران به هنگام بروز مشکل در موبایل به سمت تعمیر بهینه و اصولی آن متمایل شده اند. علت تعطیلی 13 جایگاه سوخت CNG در تهران چه بود؟ تعمیرات موبایل را چگونه و از کجا آغاز کنیم؟ به منظور افزایش آمادگی نیروگاه ها برای پیک تابستان سال آینده برنامه ۱۰۰ هزار مگاواتی تعمیرات سالانه نیروگاههای برق کشور آغاز شد.

این بدان معناست که آنها نمیتوانند نرمافزارهایی که قبلاً برای کامپیوتر Windows یا Mac در اختیار داشتید را اجرا کنید. فرقی نمیکند خرید تبلت را برای تماشای فیلم و وبگردی بخواهید و یا برای کلاسهای آنلاین فرزندانتان خرید آن را در برنامه داشته باشید، در هر دو حالت انتخاب بهترین تبلت میتواند چالشبرانگیز باشد. حتی پس از در نظر گرفتن همه این عوامل، باز هم نمیتوانید بهترین تبلت را فهرست بندی کنید. بهترین مارک تبلت چیست و بهترین تبلت با قیمت مناسب چه مدلهایی هستند؟ از آنجاییکه در بازار انواع مارک تبلت وجود دارد، سوالات زیادی ممکنست برایتان پیش آید، بهترین تبلت ها کدام مدلها هستند؟ همانطور که گفتیم شما باید نمایشگری با اندازه مناسب و یک پردازنده سریع را انتخاب کرده و باتری هم باید حداقل یک روز دوام بیاورد. البته اکنون تمامی نرم افزارهایی که برای ویندور وجود دارند، در نسخه اندروید و iOS هم عرضه شده است. آیا شما بهترین لپ تاپ برای حسابداری را می‌شناسید؟ 

 

پس سعی کنید لپ تاپی را انتخاب کنید که سبک باشد. همچنین به رزولوشن و دقت تصویر نیز در هنگام خرید توجه کنید. 2- اندازه صفحه نمایش: صفحه نمایش لپ تاپ بر وزن لپ تاپ موثر است. 3- پردازنده مرکزی لپ تاپ: با توجه به نوع کاربری لپ تاپ ، پردازنده های مختلفی بر روی رایانه ها نصب می شود. وزن مورد قبول برای لپ تاپ های دانشجویی حدود 2 کیلوگرم است. چرا که این لپ تاپ ها وزن کمتری خواهند داشت. توجه کنید که معمولا در مسیر دانشگاه نیاز است مدت زمان طولانی برای حمل لپ تاپ خود صرف کنید و این موضوع می تواند در افزایش خستگی شما موثر باشد. همانطور که می دانید محبوب ترین اندازه صفحه نمایش لپ تاپ های موجود در بازار 15.5 اینچی است اما ما توصیه می کنیم لپ تاپ های 13 و 14 اینچی را نیز در هنگام خرید بررسی کنید. همچنین توصیه می کنیم لپ تاپ های با صفحه نمایش مات و فول اچ دی را تهیه کنید.

نسخه موبایل فتوشاپ است، اگرچه برای ویندوز ۸ و بالاتر نیز موجود است. ورژنهای اندروید را میتوان روی تمام دستگاههای اندروید (اندروید ۴ به بالا) و تبلتها (اندروید ۳ به بالا) نصب کرد. این برنامه دارای بسیاری از ویژگیهای ورژن رایانهای است. پس از ساخت و توسعه نرمافزار قدرتمند فتوشاپ این نرمافزار در میان مردم محبوب شناخته شد. ارزانترین نسخه فتوشاپ با افکتهای آماده و امکانات کمتر نسبت به دیگر انواع فتوشاپ مناسب بر روی تلفن همراه است. لازم است ذکر شود که تولید این برنامه متوقف شدهاست. همچنین میتوان متن را به تصاویر اضافه کرد. دو ورژن آیاواس وجود دارد که یکی طراحی شده برای آیپد و دیگری برای آیفون و آیپد تاچ است که هر دو نیازمند آیاواس ۶ یا ورژنهای بالاتر هستند. Photoshop Touch برای اندروید و آیاواس موجود است. این به این معنی است که بسیار سادهتر است، و یک طیف اساسی از کارکردهای ویرایش تصویر مانند کنتراست و ترفندهای در معرض نور، و رفع لکهها را فراهم میکند. یک نسخه فتوشاپ است که مخصوص تبلتها و دستگاههای لمسی طراحی شدهاست. بهترین لپ تاپ برای تریدر چه ویژگی هایی دارد؟

طبیعی است سختافزار این دستگاهها باید نسبت به سری اقتصادی قویتر باشد تا بتواند به خوبی از پس پردازشهای لازم برای نرمافزارهای مذکور بر بیاید. بهترین مدل لپ تاپ ایسوس از نظر قدرت پردازش را باید در انواع لپ تاپ گیمینگ ایسوس جستجو کرد. رم ۶ تا ۱۲ گیگابایت در کنار پردازندههای ردهی متوسط شرکتهای اینتل یا AMD معمولا قدرت پردازش کافی برای برآورده کردن نیازهای دانشجویان را فراهم میکند. Core i3 نام سری پردازندههای پایینردهی شرکت اینتل است. از آنجایی که پردازش بازیهای یکی از سنگینترین کارهایی است که میتوان از یک لپتاپ انتظار داشت، سختافزاری که در این دسته به کار گرفته میشود معمولا قویترین و البته گرانترین سختافزار موجود است. سریهای ویووبوک و ذن بوک (ZenBook) از لپ تاپ Asus مدلهایی را در خود جای دادهاند که در دستهی لپ تاپ دانشجویی ایسوس قرار میگیرند. ویژگیهایی نظیر طراحی متفاوت دستگاه، کارت گرافیک اختصاصی و قدرتمند و نور پسزمینهی RGB صفحه کلید از ویژگیها بارز انواع لپ تاپ گیمینگ به حساب میآیند.

نقد و بررسی لپ تاپ asus rog strix g513

دوست عزیز دقیقا کدام کانفیگ ها از این دو مدل مد نظرتون هست؟ کاربرد دوگانه یک لپتاپ فوق سبک و یک تبلت 10 اینچ · ASUS K555 - LJ - لپ تاپ ایسوس کا 555 ال جی پارس لپ تاپ. متن کامل خبر. تعداد بازدید : 2 اشتراک این خبر به دوستان من در. Disney و ASUS اعلام کردند که یک نوت بوک شیک برای بچه ها دارند. ها/ ایسوس با معرفی لپتاپ سری V نشان داد که توجه ویژهای به کاربران ایرانی و سلیقه آنها دارد. ASUS Fonepad 7 (FE170CG). Instagram. ویژه ها. Acer - E1-572G - نوتبوک - ایسر - Aspire - اسپایر 572 جی - پارس لپ تاپ. واقعیت می توانید محصولات این شرکت را ار نمایندگی های رسمی آن در بازار ایران و رضا تهیه کنید. نموده و همزمان با عرضه جهانی ،این سری نیز به صورت رسمی وارد بازار ایران شده است. 4/ نوت بوک و تبلت اپل سونی دل ایسوس با گارانتی ایران در پرشیا لپ تاپ.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ سال 2022

لپ تاپ ایسوس با بهروزرسانی کردن آنها و ارائه نسخههای جدید، تلاش کرد که کم کم شرایط لازم برای پشتیبانی لپ تاپهای خود از ویندوز ۱۱ را فراهم کند. اگر بهدنبال خرید سبک وزنترین لپ تاپ کمپانی اچ هستید، یقینا گزینهای به جز Pavilion Aero را پیدا نخواهید کرد. بهروزرسانی بایوس این شرکت هم برای انواع تراشهها منتشر شده است و از جمله آنها میتوانیم به پردازندههای Intel Kaby Lake اشاره کنیم که در سال ۲۰۱۷ عرضه شده بود. حال لپ تاپهای این کمپانی که از این تراشه استفاده میکنند، توانایی نصب و اجرای ویندوز ۱۱ را خواهند داشت. به گزارش برنا، ایسوس طیف وسیعی از مادربردهای خود را برای پشتیبانی از ویندوز ۱۱ آماده میکند و این روند با عرضه رسمی ویندوز در ماه مهر، سرعت بیشتری هم به خود گرفته است. این محصول همراه با قیمت مناسب و وزن پایین، میتواند گزینه مناسبی برای آن دسته از کاربرانی باشد که زیاد به مسافرت میروند و نیاز به محصولی دارند که وزن زیادی روی کوله پشتی آنها ایجاد نکند. درباره لپ تاپ استوک اروپایی مطالعه کنید.

برخلاف ظاهر ساده این لپتاپ، از لحاظ داخلی مشخصات قوی دارد و میتوان آن را لپتاپ کاری یا دانشجویی دانست. اما رزولوشن نمایشگر آن پایینتر است. همچنین تا 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD دارد که باعث میشود به یکی از برترین لپتاپ های موجود در بازار تبدیل شود. به این ترتیب، دارای پردازنده سری Ryzen 5000 یا اینتل نسل 11 است. ایسوس زن بوک 13 (2021) به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ ها در بازار نمایشگر OLED خیلی خوب و عمر باتری فوقالعادهای دارد. این لپ تاپ به عنوان یکی از برترین لپ تاپ های بازار کیبورد نوری دارد که تایپ کردن را با آن راحتتر میکند. اما جک هدفون ندارد و کارت گرافیک Radeon آن خیلی پیشرفته نیست. با این حال، لپ تاپ ایسوس ZenBook 13 به عنوان یکی از لپ تاپ های برتر دنیا در سال 2021 با بهترین فناوری دنیا عرضه شده است. همچنین از لحاظ عملکرد خیلی شبیه لپ تاپ Microsoft Surface گران قیمت است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۱۷
سریاس خزانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی