مجله خبری عصر ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله خبری عصر ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۰۱:۰۰ ب.ظ

۰

بلیچینگ دندان و انواع آن

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۰۱:۰۰ ب.ظ

پس از انجام بلیچینگ دندان با لیزر، باید انتظار داشته باشید که نتایج فوری را ببینید. اما خودتان را برای دیدن دندان‌ها با رنگ سفید طبیعی آماده نمایید. از همین لیزر برای مشکلات لثه‌ای و زیبایی دندان‌پزشکی هم استفاده می‌شود. بهترین متخصص ایمپلنت علاوه بر موارد فوق باید دید فنی برای تجویز پروتز برای بیماران داشته باشد. جالب آن است که بدانیم برخلاف تصور عامه مردم، سیگار با داشتن ماده شیمیایی به نام نیکوتین یکی از اعتیادآورترین ماده های کشیدنی در سراسر دنیاست که سالانه سبب بسیاری از بیماری های جدی و خطرناک می گردد.

  • اما روش بلیچینگ دندان برای سفید کردن دندان مناسب تر و به صرفه تر است و روشی بهتر و منطقی تر می باشد.
  • با روش بلیچینگ با لیزر قادر خواهید بود در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید.
  • مواد مخصوص بر روی لثه مالیده می‌شود تا بعد از مالیدن مواد بلیچینگ بر روری دندان و تاباندن نور، به لثه آسیب نرسد.
  • در واقع این روش بیشتر برای افرادی که دندان های سالم دارند و قصد سفید تر و درخشان تر کردن دندان های خود را دارند، کاملا مناسب است.
  • ولی در بلیچینگ هوم در که خانه انجام می شود لازم است تا زمان نسبتا بیشتری برای انجام بلیینگ صرف شود.
  • خانم دکتر نوروزی پزشک فوق العاده خوبی هستند حدود 1 ساله پیش ایشون ویزیت میشم و پیشنهاد من به اونایی که از دندانپزشکی میترسن خانم دکتر هستند چون با حوصله و صبری که دارند احساس ناراحتی نخواهید کرد.
  • سفید شدن چشمگیر دندان ها در مدت زمان کوتاه، مهمترین مزیت آفیس بلیچینگ دندان در داخل مطب دندانپزشک است.

برای حفظ طولانی تر نتایج حاصل از سفید کردن دندان ها، بهتر از در مصرف نوشیدنی ها و خوراکی های رنگی مثل آب پرتقال، قهوه، چای و ...، احتیاط نمایید. توصیه می شود پس از مصرف نوشیدنی های رنگی، دندان های خود را مسواک بزنید.مراجعه مرتب به دندانپزشک و جرم گیری در صورت نیاز می تواند در حفظ نتایج حاصل از بلیچینگ بسیار موثر باشد. بر اساس نوع روشی که برای سفید کردن دندان ها بکار برده میشود هزینه بلیچینگ دندان متفاوت است.

بلیچینگ دندان یعنی چه

همچنین بسته به شرایط بیمار و میزان لکه های دندان ممکن است به یک جلسه مجدد بلیچینگ نیاز باشد. مواد بلیچینگ که باعث سفید کردن دندان ها می شود، پراکسید هیدروژن نام دارد که باعث جدا شدن رنگدانه از روی دندان می شود و به مرور زمان ماده پراکسید هیدروژن به قسمت های زیرین دندان ها نفوذ می کند. البته برخی افراد با دندانهای زرد و تیره به دنیا می آیند که در چنین افرادی علت ژنتیکی است . درصورتی که قصد سفیدکردن دندانهایتان را دارید میتوانید از درمانهای خانگی و یا بلیچینگ در مطب دندانپزشک استفاده کنید . هزینه بلیچینگ دندان با توجه به شرایط دندان مراجعه کننده متفاوت است.

قیمت بلیچینگ هر دندان

بعد از این که سفید شدن به مقدار مطلوب رسید، مواد سفید کننده را از داخل دندان خارج کرده و پشت دندان با کامپوزیت پر می شود. معمولا دندانپزشک در جلسه مشاوره قبل از انجام بلیچینگ دندان بررسی می کند که آیا فردی که قرار است بلیچینگ انجام دهد می تواند عادات خود را نظیر سیگار کشیدن، نوشیدن شراب قرمز و ... به عبارتی اگر شما تمایل ندارید عادت هایی را که سبب تغییر رنگ دندان ها می شوند کنار بگذارید نمی توانید گزینه مناسبی برای دریافت این درمان باشید. در کلینیک دندانپزشکی دکتر علی صفار می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت مواد و تجهیزات بکار رفته، برای بلیچینگ دندان اقدام کنید.

اغلب یک مراجعه‌ی یک‌ساعته یا چند جلسه ویزیت برای سفید کردن دندان کافی است. سرعت بالای این روش به خاطر حجم بالای هیدروژن پروکساید در محصولات تخصصی دندانپزشکی در مقایسه با محصولاتی است که می‌توانید در خانه از آن استفاده کنید. این روش در مطب برای کسانی توصیه می‌شود که به تحلیل رفتن لثه یا زخم لثه مبتلا هستند. قرار دادن مواد سفید کننده روی دندان ها در مطب دندانپزشکی، مقداری سوزش برای فرد ایجاد می کند که با توجه به آستانه تحمل درد فرد، روند درمان پیش می رود.

عمر بلیچینگ دندان

قبل از انجام بلیچینگ درمورد توقعات و انتظارات خود از تأثیرات بلیچینگ با دندانپزشک خود صحبت کنید تا باتوجه به ساختار دندان، شما را درمورد نتایج بلیچینگ آگاه و شفاف کند. اگر دندان شما خاکستری و سیاه شده‌است بلیچینگ نمی‌تواند کمک زیادی به شما بکند و باید روش‌های درمانی دیگر مثل کامپوزیت را امتحان کنید. ماده اصلی و سفید‌کننده دندان در آفیس بلیچینگ (توسط دندانپزشک)، پراکسیدهیدروژن و در هوم بلیچینگ (در خانه)، پراکسیدکربامید است. در هر صورت این دو ماده نباید به‌هیچ‌وجه در تماس با لثه یا دندان‌های پوسیده قرار بگیرد، زیرا موجب حساسیت و آسیب به لثه و دندان می‌شود. بدون مشورت با دندانپزشک به‌هیچ‌وجه از این مواد استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث سایش و از‌بین‌رفتن مینای دندان و تحلیل و زخم‌شدن لثه شوید. ماندگاری و دوام بلیچینگ به مراقبت های پس از آن و همچنین عادات رفتاری مناسب نظیر رعایت بهداشت دهان و دندان و پرهیز از سیگار کشیدن بستگی دارد.

این روش اما در مطب، چون با ابزار حرفه ای صورت می‌گیرد، احتمال آسیب و حساسیت به حداقل می‌رسد. پیشنهاد میدهند که اولین بار این کار را در مطب انجام دهید و برای ماندگاری تاثیر بلیچینگ دندان، آن را در خانه انجام دهید. از مصرف موادغذایی و انجام کارهایی که باعث ایجاد زردی و لکه روی دندانهایتان می‌شوند پرهیز کنید، مانند مصرف قهوه، نوشابه و یا کشیدن سیگار. بلیچینگ دندان در خانه، نیاز به صبر و حوصله دارد زیرا غلضت مواد مصرفی کمتر است و در هر بار استفاده نیاز است که چندین ساعت قالب روی دندان شما بماند.

بلیچینگ دندان کامپوزیت شده

پس از انجام بلیچینگ به شما توصیه می شود، در رعایت بهداشت دهان و دندان های خود دقیق باشید. همچنین برای خون رسانی بهتر لثه های خود را با آب ولرم ماساژ دهید. همچنین در چند روز اول دندان های شما حساس می شوند و توصیه می شود از خمیر دندان های مخصوص استفاده کنید. بهتر است در این مدت از غذاها و نوشیدنی های بسیار گرم و بسیار سرد پرهیز کنید. در صورت تداوم حساسیت دندان یا شدید بودن درد لازم است حتما با دندانپزشک خود مشورت کنید.

بلیچینگ دندان را از کجا تهیه کنیم

تا لبخندی زیبا و دلنشین را به چهره شما ببخشد.لمینیت کامپوزیت لمینیت کامپوزیتی یک روش درمانی و زیبایی دندان می باشد و مناسب برای اصلاحات سریع و جزیی طرح لبخند، مثل بستن فاصله یا تغییر شکل دندان ها است. پیشرو دنت بستری است برای کسب به روز ترین اطلاعات تخصصی نظیر اخبار، مقالات، راهکارهای علمی و ... اگرچه عوامل سفید کننده معمولاً پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید هستند، اما غلظت های مختلف و همچنین روش های مختلفی برای سفید کردن دندان ها دارند.

bleaching دندان هزینه

واقعا از نتیجه آن خوشحالم چون وقتی که برای دید و بازدید عید به خانه اقوام و فامیل و دوستان می رفتم؛ همه از تغییر ظاهر دندانهایم تعریف می‌کردند و خودم هم از کاشت کامپوزیت دندان راضی هستم. اما اگر با کمی مراقبت از مصرف نوشیدنی های رنگی و رعایت نکات بهداشتی دهان و دندان، می توانید تا مدت ها از طرح لبخند خود لذت ببرید. نتایج متوسط سفید شدن دندان می تواند از شش ماه تا سه سال طول بکشد که این عدد با توجه به توضیحات داده شده، متغیر خواهد بود. معمولا قرار دادن ژل و چندین بار در طول جلسه بلیچینگ انجام می شود. دندانپزشک ژل را شستشو داده و در مدت زمان حدود 40 دقیقه هر بار که لازم باشد یک لایه جدید قرار می دهد.

ژل بلیچینگ دندان

در صورتی که جواب سؤال‌هایتان را پیدا نکردید می‌توانید در انتهای صفحه کامنت بگذارید و سؤالات خود را بپرسید تا متخصصین دکتردر وبسایت جامع دندانپزشکی و جامعه دندانپزشکان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سؤالات شما پاسخ دهند. تا 24 ساعت از مصرف انواع میوه‌های رنگی مثل انار و آلبالو اجتناب کنید اما می‌توانید از میوه‌هایی مثل سیب و موز استفاده کنید توجه کنید که حتما پوست سیب را بگیرید. تا 24 ساعت اول سعی کنید از مواد غذایی با رنگدانه‌های نافذ استفاده نکنید. قبل از شروع بلیچینگ باید مسواک بزنید و از نخ دندان استفاده کنید تا سطح دندان کاملا تمیز باشد و ماده سفیدکننده بتواند وارد ساختار دندان شود. سپس دندان را به یک محلول اسیدی آغشته می‌کند و یک ماده‌ی اکسیدکننده (پراکسیدهیدروژن) را با غلظت بسیار بالایی به مدت 15 الی 30 دقیقه روی دندان اعمال می‌کند. استفاده از یک خمیر دندان بلیچینگ را حداقل یک یا دو بار در هفته در نظر بگیرید.

بلیچینگ دندان به روش خانگی

به طوری که در هیچ شرایطی از کیفیت سرویس وی به بیماران کم نشود. یکی از مهمترین مزایای بلیچینگ دندان، بالا بردن اعتماد به نفس است. لبخند شما یکی از اولین چیزهایی است که مردم برای بررسی شخصیت شما مورد توجه قرار می‌دهند. زیرا دندان ها به صورت طبیعی مستعد لکه دار شدن و تغییر رنگ هستند. بلیچینگ دندان در منزل یکی دیگر از روش‌های بلیچ دندان است، فرض کنید خودتان قرار است از این روش استفاده کنید. طی این جلسه متخصص ارتودنسی از دندان های بالا و پایین شما با دقت یک قالب می‌گیرد.

4) در صورت وجود حساسیت این امر طبیعی می باشد و اگر شدت این حساسیت بسیار زیاد باشد بهتر است از قالب به مدت یک الی دو روز استفاده ننمایید. 2) طول دوره درمان معمولا به طور متوسط 2 هفته می باشد که بایستی در شب four الی 6 ساعت از قالب استفاده کرد. 7) در چند روز اول از خمیردندان ضد حساسیت استفاده نمایید تا دندان های شما کمتر دچار حساسیت شود و در بروز حساسیت هیچ نگران نباشید برطرف می گردد. 1) در ساعات اولیه بعد از بلیچینگ فرد باید لثه خود را با آب گرم تمیز نماید و برای جلوگیری از التهاب لثه خود را باید ماساژ دهد. جراحی نکردن دندان عقل نهفته بعد از سن 25 سالگی منجر به عفونت، کیست و گ... 7) در چند روز اول که می خواهید مسواک بزنید از خمیردندان ضد حساسیت استفاده نمایید تا دندان های شما کمتر دچار حساسیت شود و در بروز حساسیت هیچ نگران نباشید برطرف می گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی