مجله خبری عصر ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله خبری عصر ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۴:۵۹ ب.ظ

۰

هیتر برقی 1500 وات خانگی EIG

دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۴:۵۹ ب.ظ

هیتر برقی 1500 وات خانگی EIG

هیتر خانگییکی از ویژگی های منحصر به فرد این بخاری خانگی کوچک، جنس بدنه قیمت بخاری هیتر هوشمند شیائومی آن می باشد. کارخانه ای آی جی، بدنه این هیتر 1500 وات خانگی را از ورق گالوانیزه و با پوشش رنگ کوره ای استاتیک طراحی کرده است. در این صورت مقاومت دستگاه در برابر رطوبت و حرارت چندین برابر شده و طول عمر آن نیز افزایش می یابد. بخاری برقی 1500 وات اسکندری، یکی از انواع هیتر های خانگی این مجموعه می باشد که با استفاده از برق 220 ولت خانگی کار می کند. این دستگاه دارای دوشاخه و کابل آماده به اتصال بوده و در محیط هایی که از برق تک فاز بهره مند می باشند، کاربرد دارد. هیتر برقی 1500 وات کوچک EIG را در چه محیط هایی می توان استفاده نمود؟ همان طور که در ابتدای متن گفته شد، این دستگاه در بهترین حالت فضای 16 متر مکعب الی 40 متر مکعب را گرم نماید. از این بخاری خانگی معمولا در اتاق خواب، منازل، سوپرمارکت ها و فروشگاه های کوچک، کانکس های نگهبانی، کیوسک مطبوعاتی و سایر محیط های کوچک استفاده می نمایند. این بخاری کم مصرف، بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی نیز می باشد.

هیتر شیائومی چگونه کار می کند؟

هیتر شیائومیاین نوع بخاری هیچ گونه صدایی را تولید نمی کنند. به همین جهت مناسب برای محیط خای کاری و درمانی است. بخاری برقی کانوکتور : سومین نوع بخاری های برقی که در بین بعضی از فروشندگان هم به هیتر برقی معروف شده است بخاری برقی کانکتور است. این نوع بخاری برقی دارای المنت و فن است یعنی هم به صورت تابشی و هم به صورت یکنواخت مانند بخاری برقی فن دار، گرما تولید می کنند. شاید به نظرتان برسد که با وجود انواع و اقسام بخاری ها و شوفاژ و سایر وسایل گرمایشی دیگر نیازی به این وسیله ندارید. اما باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید. نیاز به نصب ندارد. محیط را آلوده نمی کند و برای خانه، دفتر کار و محیط هایی مانند گلخانه ها که به آلودگی حساس هستند، مناسب است. قابل حمل بودن فن هیتر، موجب شده است در هر جایی که مایل باشید آن را قرار دهید.

که انرژی مورد نیاز خود برای تامین گرما را از گاز مایع تامین میکنند. اما پرکاربردترین نوع هیترهایی هستند که از گاز طبیعی استفاده میکنند. معمولاً این هیتر انرژی مورد نیاز خود را از کپسولهای حاوی سوخت گاز که به آنها متصل میشود تامین میکنند. برخی از این هیترها نیز دارای باک یا محفظهی نگهداری سوخت هستند. هیترهای قابل حمل معمولاً بدون دودکش هستند. در صورت به کارگیری هیترهای گازی بدون دودکش باید نکات ایمنی را به دقت رعایت کنید. چرا که انتشار گازهای سمی تولید شده توسط هیتر مانند گازهای مونوکسید کربن و دی اکسید کربن میتوانند بسیار خطرناک و حتی کشنده باشند. اگر قصد خرید جت هیتر برای مجموعه خود را دارید، میتوانید برای کسب اطلاعات دقیق با کارشناسان متخصص فروش شرکت انعکاس تماس حاصل فرمایید. کارشناسان مجرب شرکت انعکاس راهنمایی های لازم را در مورد انواع سیستمهای حرارتی و حتی ویژگیهای آنها مزایا و معایب و آنها در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

بخاری هوشمند شیائومی

توان مصرفی هیتر 580 وات بوده و دارای سنسور قطع کن و آماده به کار است. حجم هوای خروجی هیتر کوییک 706W Plus تا 50 لیتر در دقیقه قابل تنظیم است. محدوده دمای هیتر بین 100 تا 450 درجه سانتیگراد در نظر گرفته شده و میزان خطای دستگاه نیز در حدود 2 درجه سانتیگراد است. استفاده ازموتور بدون براش (Brushless) ، باعث سر و صدای کمتر، عمر طولانی تر و ایجاد باد ملایم و در نتیجه کیفیت بالاتر شده است. هویه این دستگاه با توان مصرفی 50 وات و محدوده دمایی 200 تا 480 درجه سانتیگراد در نظر گرفته شده است. درصد خطای هویه نیاز بسیار پایین و در حدود 2 درجه سانتیگراد است. بی شک هیتر و هویه کوییک 712 یکی از قدرتمندترین دستگاه های دوکاره موجود در بازار به حساب می آید. قسمت هیتر این مدل همانند کوییک 861DW و هویه نیز همانند کوییک 203H است. توان بالای 1200 وات، دقت بسیار بالای دستگاه ، وجود نمایشگر در هر دو قسمت هیتر و هویه و همچنین هوشمند بوده هیتر از مهمترین ویژگی های کوییک 712 به حساب می آید.

  • حرارت دادن به سطوح
  • این دستگاه طول عمر بسیار بالایی دارد
  • نیازی به نصب ندارد
  • موجب آلودگی هوا نمیشوند
  • گازوئیلی - نفتی
  • مجهز بودن صفحه نماش دیجیتال برای نمایش دمای هیتر،

هیتر خانگیاین مدل با برق 220 ولت کار میکند و ابعاد بزرگتری دارد. لیست قیمت بخاری برق بزرگ را در این صفحه از آرتا الکتریک میتوانید مشاهده و بررسی کنید. قیمت هیترهای گرمایی در بازار متنوع است، و این تنوع در زمان انتخاب و خرید باعث سردرگمی میشود. قیمت تجهیزات گرمایشی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. توان مدلهای پرفروش در بازار معمولا بین 1000 تا 2500 وات است. معمولاً هر چقدر توان بیشتر باشد، بخاری گرمای بیشتری تولید میکند و قیمت بالاتری دارد. با توجه به متراژ، توان را انتخاب کنید. البته به این مسئله توجه داشته باشید که هر چقدر وات دستگاه بیشتر باشد، مصرف برق آن نیز بیشتر است. خرید یک بخاری برقی فن دار باعث میشود که با وات کمتر محیطهای بزرگتری را بتوانید گرم کنید. از طرفی حتماً توجه کنید که بخاری برقی کم مصرف خریداری کنید، زیرا در این حالت راندمان بالایی دارد و تمامی توان دستگاه به انرژی گرمایشی تبدیل میشود.

However, it is a bit harder to get to.

هیتر شیائومیHall 2 has many far more recognizable aircraft from WWII, بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S like a Supermarine Seafire and Grumman Martlet. There's also a viewing area here where you can see the apron and runway of RNAS Yeovilton. During my visit several Royal Navy AgustaWestland Wildcats were practicing takeoffs, hovering and more. According to the US Consumer Product Safety Commission, space heaters are responsible for more than 25,000 house fires every year, in addition to a number of deaths and injuries. With the risks associated with space heater usage, it's no surprise people are hesitant about using space heaters in their homes. As long as you follow best practices, space heaters aren't inherently dangerous. The Fleet Air Arm Museum is smaller than the big RAF museums in London and Cosford, but it is by no means small. However, it is a bit harder to get to. While those museums you could do in a day trip from London, the FAA Museum is about an hour by car south of Bristol, or about three hours by bus from London, in "the West Country." It's a lovely area, though, and if you have time leftover from visiting the lovely seaside towns, there's also the Helicopter Museum and the Morgan Factory, both of which we've toured and are great fun.

چگونه یک هیتر خانگی را به زمین بزنیم

هیتر خانگیبرند کوییک در سال ۱۹۹۴ در چین تاسیس شد و از همان ابتدا با پیشرفت علم و فناوری توانست یکی از بهترین برندها در صنعت الکترونیک و تولید محصولات لحیمکاری از قبیل هیتر و هویه شود. وجود یک تیم مهندسی و حرفهای سبب شده است تا کیفیت و خدمات این برند به کاربران روز به روز بیشتر شود. Quick در ایران بیتردد محصولات برند کوئیک در بین تعمیرکارن از محبوبیت ویژهی برخوردار است. وجود محصولات با کیفیت و عالی و متعدد محصولات باعث شده تا نیاز یک تعمیرکار در حوزه تعمیر گوشی موبایل را برآورده شود. از قدیمیترین و معروفترین کوئیک در بین همکاران میتوان Quick 700 را نام برد که یک محصول با دو قابلیت عالی، هیتر و هویه همچنین Quick ۷۰۰ را میتوان به عنوان یک محصول نوستالژیک نیز نام برد! محصولات برند کوییک با توجه نیاز کاربران و پیشرفت فناوری روز به روز در حال تغییر و بهبود هست. پیشرفت در حوزههای هوشمندسازی، قدرت موتور، خروجی هوای نازلها، سرهویههای مخصوص، ظاهر و…

3 نکته برای هیتر هوشمند موفقیت

هیتر هوشمندیکی دیگر از تفاوت های هیتر با بخاری برقی، تفاوت در نحوه گرمایش محیط است. در هیتر برقی، یک ترموستات تعبیه شده است. تا دمای محیط را به صورت اتوماتیک کنترل کند. یعنی در صورتی که دمای محیط از آن دمای مورد نظر پایینتر رفت، هیتر شروع به کارکرده و دمای محیط را تنظیم کند. با توجه به مطالبی که در بالا خواندید؛ می توان تفاوت هیتر با بخاری برقی را اینگونه حساب کرد که هیتر برقی معمولا مصرفی صنعتی دارد. و برای فضاهای بزرگتر مثل سوله، سالن، کارخانه و … به کار برده می شود ولی بخاری برقی برای فضاهای خانگی و کوچکتر مناسب است. معمولا به ظرفیت های هیتر پائین تر 4500 وات ، خانگی گفته می شود. که توان گرمایش از 10 تا 50 متر مربع را دارند.ظرفیت های بالاتر از 4500 بدلیل نیاز به برق سه فاز بگونه ای صنعتی می باشند. معمولا رادیاتور برقی و هیتر برقی خانگی فن دار یا بدون فن تا توان 2500 وات تولید می شوند.

  • ولتاژ ورودی برق: 240 - 220
  • جت هیتر
  • کارگاه های تولیدی مختلف
  • راندمان بالا
  • دارای محل جمعآوری سیم

هیتر خانگیوجود ترموستات از اصلی ترین و مهم ترین قابلیت های یک فن هیتر به شمار می رود. فن هیتر استاندارد از قابلیت ترموستات برخوردار است. ترموستات به فن هیتر کمک می کند بیش از حد داغ نشود. بنابراین در هنگام خرید حتما مطمئن شوید که دستگاه انتخابی شما ترموستات داشته باشد. اگر فن هیتر تایمر داشته باشد شما می توانید با خیال راحت زمانی را برای کار دستگاه انتخاب کنید و پس از آن مدت دستگاه خودکار خاموش شود. این کار هم به افزایش طول عمر دستگاه و هم به کاهش مصرف برق و ایجاد ایمنی بیشتر در استفاده از دستگاه کمک خواهد کرد. قیمت فن هیتر براساس قابلیت هایی که به شما عرضه می کند، تعیین می شود. برندهای مختلف، فن هیتر را با قیمت های متنوعی عرضه می کنند. گارانتی داشتن یا نداشتن دستگاه نیز موجب تفاوت قیمت می شود. شما باید متناسب با نیازتان و با توجه به ویژگی هایی از فن هیتر که برای شما مهم است، اقدام به انتخاب و خرید فن هیتر کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۰
سریاس خزانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی