مجله خبری عصر ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله خبری عصر ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱، ۰۹:۴۳ ب.ظ

۰

خرید لپ تاپ ارزان

چهارشنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱، ۰۹:۴۳ ب.ظ

 

برای مثال میتوانید لپ تاپ ایسوس سری g یا لپ تاپ ایسوس سری r یا حتی لپ تاپ asus سری n را خریداری کنید. حال برای شما سریهای مختلف لپ تاپ ایسوس را شرح میدهیم تا بتوانید بین آنها یکی را انتخاب کنید. در خرید لپ تاپ ایسوس، اولین گام انتخاب سری مد نظرتان است. لپ تاپ asus سری n مخفف سری Multimedia است. این یعنی تمامی لپتاپهای ایسوس که در این سری قرار دارند، برای اجرای صوتی و تصویری ، بهترین گزینه محسوب میشوند. هستند. حداقل ابعاد صفحه این لپ تاپها از لپ تاپ ایسوس 14 اینچ آغاز میشود. لپتاپهای سری n معمولاً دارای صفحه نمایشهای بزرگی هستند. از لپ تاپهای این سری میتوانید برای طراحی گرافیکی، تدوین و ادیت فیلم و از این قبیل فعالیتهای مالتیمدیا استفاده کنید. پس در صورتی که کاربرد شما از لپ تاپ به هر شکلی به مالتی مدیا باز میگردد، بهتر است بهدنبال لپتاپهای سری ان باشید. همان طور که میتوانید حدس بزنید، لپ تاپ ایسوس سری g مخفف Gaming است. فروش لپ تاپ استوک در سایت آبیدر استوک با بهترین قیمت ها صورت می‌گیرد.

خرید ارزان لپ تاپ

خرید لپ تاپ hpپیشرفت تکنولوژی و به تبع آن گره خوردن زندگی ما به فضای دیجیتال در هر زمینهای باعث شده تا انتخاب لپ تاپ متناسب با نیازهای ما به یک چالش بزرگ تبدیل شود. برای انتخاب لپ تاپ مناسب با نیازهای ما برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که هر یک به نوبه خود با توجه به قیمت و امکانات میتواند پاسخگو بخشی از نیازهای ما باشد. برای مثال برند نوپای لنوو از آن دست برندهایی است که در بازار به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول در دسته برندهای پرفروش بازار قرار دارد. اگر نگاهی گذارا به قیمت روز لپ تاپ لنوو داشته باشیم؛ نکتهای که در این میان به چشم میخورد قیمت منطقی Lenovo است که در پرفروش بودن لپ تاپهای این برند بیتاثیر نیست. البته نکتهای که در خصوص اکثریت برندها به غیر از سری مک برند Appel به صورت یکسان وجود دارد؛ تجهیزات داخلی این برندها است که کاملا یکسان است.

خرید لپ تاپ دست دوم صنعتی

برای خرید لپ تاپ، کاربران با برندها و گزینههای مختلفی روبهرو هستند که طبیعتا باید بر اساس نیاز و بودجهی قیمتی مد نظرشان برای خرید اقدام کنند. در این مقاله به رسم همیشه قصد داریم تا نگاهی کوتاه به ۱۰ لپ تاپ محبوب در دیجی کالا بیندازیم و آنها را برای خرید به شما معرفی کنیم. شایان ذکر است که انتخابهای این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران عزیز فروشگاه دیجی کالا از لپ تاپها در بازه زمانی یک هفتهی گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید از شما دعوت میکنیم که این مقاله را بخوانید. در چهاردهمین لیست محبوبترین و پربازدیدترین لپتاپهای سال ۱۴۰۱ ما شاهد محصولات با کیفیتی هستیم که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. لپ تاپ مدل X543MA-DM1098 ایسوس مجهز به نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی TFT LED-backlit LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل Full HD است. قلب تپندهی این لپ تاپ را پردازندهی Celeron تشکیل میدهد که ۴ گیگابایت حافظهی رم از نوع DDR4 و ۱ ترابایت حافظهی از نوع SSD آن را همراهی میکنند.

لپ تاپ دست دوم ارزان

اما توجه داشته باشید که داشتن تنها یک لپ تاپ خوب ، باعث نمی­شود که به یک معامله گر بزرگ شوید و نیاز به مهارت های مختلف خواهید داشت. یکی از قطعاتی که باید به آن توجه شود ، رم است. شاید در گذشته بیشترین رمی که در لپ تاپ ها پیدا می­شد ، ۲ یا نهایتن ۴ گیگابایت بود. اما هم اکنون این مقدار دیگر جوابگو نمی­باشد و باید مقدار رم بیشتری را تهیه کنید. امروزه مقدار معمول رم برای لپ تاپ ۸ گیگابایت می­باشد و بعضی از افراد نیز از رم های ۱۶ گیگابایتی استفاده می­کنند. با توجه به اینکه سالانه مقدار رم های نیازمند بیشتر می­شود. از این رو بهتر است آینده نگر باشید و مقدار مناسب را برای رم خود انتخاب کنید. همان طور که از اسم آن مشخص است ، پردازنده همان مغز کامپیوتر است و تمام پردازش ها آن جا انجام می­شود. دو شرکت محبوب به تولید CPU می­پردازند که یکی از آن ها INTEL و دیگری AMD می­باشد.

دست دوم لپ تاپ

این ویژگی های لپ تاپ Dell را برای انجام چند کار و پردازش سریع و سخت اماده می کنند . چه کار تولید محتوا و چه کدنویسی یا ارائه کارهای دانشجویی داشته باشید یا عاشق گیمینگ باشید ، لپ تاپ دل Latitude برای کار شما مناسب هستند . برخی از لپ تاپ میان رده دل محبوب در بازار شامل Dell Latitude 14 3410 ، Dell Latitude 15 3510 و Dell Vostro 15 3501 هستند . لب تاب دل طیف وسیعی از اندازهها را برای شما فراهم میکند تا بسته به آنچه میخواهید از آن استفاده کنید ، میتوانید انتخاب کنید . نوت بوک های دل از 11 اینچ تا 17.3 اینچ متفاوت هستند . انتخاب پردازنده مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . ما چندین نسخه از پردازنده های هسته ای اینتل را داریم که می توانید از بین آنها انتخاب کنید . لب تاب های دل همچنین دارای پردازندههای دو هستهای و چهار هستهای هستند که هر کدام عملکرد سریع را به شما تضمین میکنند.

خرید لپ تاپ دست دوم ارزان

■ غیر از پسوند Q و پسوند X ، هر پسوند دیگه ای بود تعداد هسته هاش 2 هست مگر اینکه خلافش ثابت بشه :D . پسوندهای U , E , M , UE , Y همگی 2 هسته ای هستن . R رو بزنید . در کادر باز شده عبارت CMD رو تایپ کنید و Enter بزنید . دستور زیر رو در محیط CMD بنویسید : wmic CPU get /format:list و بعد Enter بزنید . تا جد اندر جد اطلاعات پردازنده رو براتون میاره . یه جاش نوشته Number Of Cores که منظور تعداد هسته های واقعی یا فیزیکی پردازنده هست . خط پایینیش نوشته Number Of Logical Processors که منظورش جمع تعداد هسته های واقعی و تعداد هسته های مجازی هست . در شکل زیر ، پردازنده هسته مجازی نداره پس تعداد هسته Logical رو همون 2 زده . تشخیص تعداد هسته پردازنده از طریق System Information منیوی Start رو باز کنید در قسمت Search بنویسید System Information و از لیست بالا بازش کنید . در قسمت Processor می تونید تعداد هسته واقعی و تعداد هسته مجازی رو ببینید . متعلقات دستگاه را شامل یا کپی درایور روی هارد و کابل و شارژر آداپتور را دریافت کنید. بوک ریدر لپ تاپ و نت بوک از سایت مادر , خرید و فروش , کامپیـوترقیمت تبلت. لپ تاپ استوک ایسوس یکی از بهترین انتخاب های برای شماست.

سطوح بافتدار بدنه لپ تاپ نیز از لک شدن جلوگیری میکند.

بطور خلاصه لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X543MA - NP یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس با قیمت مناسب موجود در بازار برای کاربری عمومی و کارهای روزانه معمولی است. سخت افزار نسبتا خوب که برای یک کاربر عمومی تهیه شده، کیفیت ساخت محصول و در کنار آن قیمت باعث می شود تا این لپ تاپ ارزش خرید بالایی داشته باشد. پس اگر قصد خرید یک لپ تاپ با برند ایسوس برای کارهای روزانه عادی را دارید این یکی از بهترین گزینه های با قیمت مناسب است. یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های اقتصادی مخصوص امور روزانه، لنوو Ideapad 330-NXB است. این لپ تاپ وزن تقریبا سبکی دارید و برای جابه جایی گزینه مناسبی است. سطوح بافتدار بدنه لپ تاپ نیز از لک شدن جلوگیری میکند. کلیدهای کیبورد این لپ تاپ با چیدمان جزیرهای است که برای تایپ کردن سریع و طولانیمدت و کار با برنامههای حسابداری بسیار مناسب است.

قیمت لب تاپ دست دوم لنوو

قیمت روز لپ تاپ دست دوم

مشخصات لپ تاپ همیشه تغییر می کند. به طور کلی ، سه چیز باید در نظر گرفته شود: پردازنده ؛ حافظه (RAM) و ذخیره سازی . این روزها پردازنده ها تقریباً همه دو هسته ای هستند و معمولاً توسط اینتل یا AMD ساخته می شوند. انتخاب بین این دو راحت است ، اگرچه سیلیکون AMD در دستگاههای ارزان قیمت یافت می شود. تراشه های اینتل با افزایش تعداد مدل قدرتمندتر می شوند (یعنی تراشه Intel Core i5 سریعتر از Intel Core i3 است). سرعت پردازنده که بر حسب گیگاهرتز آورده شده است ، بر سرعت انتقال اعداد اثر می گذارد. هر سرعتی بالاتر از 2 گیگاهرتز برای استفاده روزمره مناسب است ، اما گیمرها و کسانی که به دنبال ویدئو هستند باید خواستار اعداد بالاتر و به خصوص ویژگی Turbo Boost اینتل باشند. RAMمورد دیگری است که بر سرعت لپ تاپ شما اثر می گذارد. 2 گیگابایت این روزها حداقل مطلق است - و اگر امکان تهیه آن را دارید تا 4 گیگابایت (یا حتی 6 گیگابایت) این مقدار را افزایش دهید.

لپ تاپ هیبریدی نیاز شما به یک لپ تاپ و تبلت را به طور همزمان برطرف میکند. این مدل از لپ تاپها به دو دسته جدا شونده و تبدیل شونده تقسیم میشوند. شما میتوانید با توجه به نیازهای خود محصول مورد نظر را انتخاب کنید. لپ تاپهای 2 در 1 یا هیبریدی پردازنده ضعیف تری نسبت به لپ تاپهای معمولی دارند. اندازه نمایشگر نیز در این دستگاهها متفاوت است. مثلا برای انجام کارهای ساده مثل نوشتن مقاله یا وبگردی میتوانید از دستگاههای 13 اینچی استفاده کنید. برای مدرسه و دانشگاه لیست بهترین لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی را مشاهده کنید. برای ادیت عکس، تماشای فیلم و یا ویرایش ویدیو نیز، خرید یک لپ تاپ با نمایشگر بزرگتر از بین بهترین لپ تاپ های 2020 را به شما توصیه میکنیم. و اگر گیمر هستید، بهترین مارک لپ تاپ گیمینگ را بشناسید. در این مطلب از لیست ابزار علاوه بر معرفی بهترین لپ تاپهای 2 در 1، چند نکته ساده اما کاربردی نیز برای خرید این دستگاهها معرفی کردیم. با در نظر نظر گرفتن این نکات میتوانید بهترین دستگاه را انتخاب کنید.

لپ تاپ های ارزان و با کیفیت

سریعترین پردازنده موجود Core i7-4600U است که دارای توان مصرفی 15 واتی است. کارت گرافیک آنبرد Intel HD Graphics 4400 یک پردازنده گرافیکی کارآمد است که از دایرکت ایکس 11 استفاده می کند. 840 G1 همچنین با AMD Radeon HD 8750M که دارای 1 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR5 است ارائه می شود. برخلاف لپ تاپ ThinkPad T440s، دستگاه EliteBook دارای دو اسلات حافظه است بنابراین می توانید از حداکثر 16 گیگابایت استفاده کنید. اما حافظه های رم در پیکربندی دو کاناله کار می کنند و در نتیجه عملکرد پردازنده گرافیکی را بهبود می بخشند. اگر از نسخه رده بالاتر استفاده می کنید می توانید سیستم عامل و برنامه های خود را در هارد اس اس دی 180 گیگابایتی ذخیره کنید. آن روزهایی که پردازنده های ULV به سختی می توانستند پردازش های لپ تاپ های را انجام دهند گذشت، در حال حاضر عملکرد پردازنده های تک نخی حتی بسیار بهبود پیدا کرده است. در تست بنچمارک Cinebench R11.5 لپ تاپ اچ پی HP EliteBook 840 G1 در حالت تک هسته ای توانست امتیاز 1.46 را کسب کند که کمی بیشتر از T440 بود که از همان پردازنده استفاده می کرد.

نوت بوک قیمت

این سری از WorkStation ها از بالاترین CPU و GPU موجود بهره مند هستند. مقدار RAM این دستگاه ها از 48 تا 128 گیگابایت متغیر می باشد. چیپ گرافیکی این نوع دستگاه ها از قوی ترین سری Geforce RTX و یا Quadro RTX می باشد و برای انجام پردازش های سنگین بسیار مناسب هستند. پردازنده WorkStation ها یا از نوع سری H است یا از سری CPU های Xeon اینتل که بالاترین فرکانس و کش و تعداد هسته را دارند. مانیتور لپ تاپ های ProArt StudioBook نیز بالاترین کیفیت و رزولوشن را در بین سایر لپ تاپ ها را دارند. این سری از دستگاه های ASUS از سیستم عامل کروم (Chrome OS) که بر پایه لینوکس طراحی شده، استفاده می کنند. این لپ تاپ ها برای انجام اکثر کارها به مرورگر گوگل کروم وابسته هستند، چرا که اکثر برنامه ها و سرویس های کروم بوک ها بصورت ابری (Cloud) هستند و بر روی خود سیستم نصب نمی شوند.

اکنون زمان خرید فرا رسیده است، محصولات دلخواه خود را انتخاب کرده و پس از آن وارد سبد خرید شوید. زمان تحویل سفارش و محل دریافت را تعیین نموده و با زدن دکمه ادامه فرآیند خرید، وارد صفحه بعد شوید. در این قسمت ما به بررسی خطاهایی که ممکن است در استفاده از کد تخفیف برای دیجی کالا مواجه شوید، میپردازیم. اولین خطایی که ممکن است با آن مواجه شوید، عدم رعایت شرایط کوپن تخفیف است. که برای مواجه نشدن با این خطاها کافیست قبل از خرید تمام شرایط کد تخفیف را به دقت مطالعه کرده، سپس اقدام نمایید. همچنین همه کدهای تخفیف بر روی محصولات شگفتانگیز اعمال نمیشوند و درصورت وجود این گونه محصولات، آن را از سبد خرید حذف کنید. خطای دیگر زمانی رخ میدهد که شما کالایی از دستهبندی سوپرمارکت انتخاب کردهاید ولی کد تخفیف مخصوص به آن اعمال نمیشود. برای برطرف شدن این موضوع باید دقت کنید که کالاهای سوپرمارکتی را که دارای علامت کامیون سبز ارسال سریع هستند، انتخاب نمایید. برای عضویت در خبرنامه دیجی کالا کافیست ایمیل خود را در ابتدای صفحه فروشگاه دیجی کالا در وبسایت موپن و در کادر "از آخرین تخفیفهای دیجی کالا خبردار شوید" ثبت کنید. از این پس با انتشار هر کد تخفیف جدید، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی میشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۰۵
سریاس خزانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی