مجله خبری عصر ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله خبری عصر ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲ ب.ظ

۰

قیمت تبلت استوک

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲ ب.ظ

تبلت های ویندوزی به مثابه یک لپ تاپ فوق العاده سبک ، با سطح کاربری گسترده ، نظر مثبت کاربران بسیاری را به خود جلب نموده است . تبلت های ویندوزی همه کاره منتقدین را نیز تحت تاثیر قرار داده اند . وجود قدرت پردازشی مناسب در کنار پنل لمسی و قابلیت جدا شدن از کیبورد ، از جمله ویژگی های جذاب این نوع از لپ تاپ های استوک است که کاربران بسیاری را به سمت خود جلب نموده است .

قیمت تبلت استوک


تبلت ویندوزی : کامپیوتری برای شرایط مختلف

   
امروزه که نیاز کاربران به استفاده از سرویس های مختلف سرگرمی ، کاری و ... به شدت گسترش پیدا کرده است ، از دنیای فناوری انتظار می رود که نسبت به تغییرات به وجود آمده انعطاف بیشتری داشته باشد و دستگاه هایی تولید نماید که در هر شرایطی به نیاز کاربران پاسخگو باشند . تبلت های ویندوزی استوک همان دستگاه های منعطفی هستند که کاربران در مواجهه با آنها از بهترین تجربه کاربری برخوردار می گردند . می توان در طی روز به کار با نرم افزارهای مختلف پرداخت ، به پیام های شبکه های اجتماعی پاسخ داد ، در جلسات اینترنتی شرکت کرد ، به تماشای فیلم نشست و مهم تر از همه ، می توان به راحتی آن را به مکان های مختلف حمل کرد و باتری آن را به سرعت شارژ کرد . بنابراین در صورتی که بیشتر مواقع در سفر هستید ، تبلت های ویندوزی جایگزین مناسبی برای لپ تاپ های استوک سنتی هستند ؛ البته اگر به قدرت پردازشی تخصصی احتیاج نداشته باشید .
تبلت های ویندوزی استوک برخلاف تبلت های اندرویدی و IOS ای ، اغلب همراه با کیبورد ارائه می شوند . این لپ تاپ های جداشونده استوک با استفاده از پورت مخصوص Dock که در راستای طول آن قرار دارد به پایه کیبورد متصل شده و امکان استفاده از آن را به صورت لپ تاپ برای کاربران فراهم می نماید . بنابراین اگر برای اجرای برنامه های مختلف ، از کار با نرم افزارهای Office گرفته تا ویرایش فایل های چندرسانه ای نیاز به کیبورد داشته باشید ، با دو حرکت می توانید تبلت را به پایه متصل نمایید . البته برخی مدل ها نیز با کیبورد متصل عرضه می شوند که امکان جداسازی پایه از نمایشگر وجود نخواهد داشت .

  
امکانات به روز و قدرتمند تبلت های ویندوزی

  
بر خلاف تبلت های اندرویدی و IOS ای که از قطعات پردازشی گوشی های هوشمند بهره می برند ، در تبلت های ویندوزی استوک از قطعات پردازشی قدرتمندتری استفاده شده است . پردازنده ای از شرکت پرآوازه اینتل که معمولا از فناوری چندرشته ای پشتیبانی می کند و فرکانس بالایی در پردازش دستورات دارد در کنار رم پر ظرفیت لپ تاپی و حافظه پرسرعت SSD نمونه ای از امکانات به کار رفته در این لپ تاپ های جداشونده قابل حمل است . تبلت های ویندوزی غالبا از کارت گرافیک مجتمع با پردازنده اصلی بهره می برند ؛ بنابراین امکان اجرای برنامه های سبک ویرایش تصاویر و ویدئو روی این تبلت های ویندوزی وجود دارد ، ولی اجرای برنامه های سنگین و تخصصی طراحی و رندرگیری سه بعدی را باید به لپ تاپ های استوک و کیس های کامپیوتری سپرد .
پنل تبلت های ویندوزی استوک علاوه بر ویژگی لمسی از رزولوشن بالایی هم برخوردار است تا کاربران علاوه بر تجربه کار مثبت ، با استاندارد بالایی نیز به سرگرمی های مورد پسند خود بپردازند . همانطور که امروزه جلسات اینترنتی به جزئی جدایی ناپذیر از سبک زندگی انسان ها تبدیل شده است و لپ تاپ ها نیز از این امکان بی بهره نیستند ؛ تبلت های ویندوزی نیز اغلب علاوه بر دوربین سلفی ، از دوربین پشتی نیز برخوردارند . این ویژگی به کاربران اجازه می دهد که علاوه بر جلسات اینترنتی ، امکان عکسبرداری از محیط را نیز داشته باشند یا به ضبط ویدئو بپردازند . علاوه بر دوربین ها ، میکروفون و اسپیکر خارجی نیز امکان ارتباط گروهی را فراهم می نماید ، اما اگر در محیط های شلوغ مانند کافه به مصاحبت اینترنتی می پردازید ، پورت ترکیبی هدست / میکروفون در اختیار شما خواهد بود .
یکی دیگر از مزایای تبلت های ویندوزی استوک نسبت به تبلت های اندرویدی و IOS ای ، وجود پورت های مختلف است . این بدان معناست که بر خلاف لپ تاپ های استوک ، بیشتر پورت ها روی بدنه تبلت قرار دارد تا کاربران در حالت استفاده از تبلت نیز دچار مشکل نشده و کارایی خود را حفظ نمایند . پورت های موجود روی تبلت های ویندوزی دست دوم ، همانند لپ تاپ ها از تنوع بالایی برخوردارند ؛ پس هم امکان انتقال اطلاعات از طریق پورت های خانواده USB فراهم است و هم امکان انتقال تصاویر به پرژکتور یا مانیتور از طریق پورت هایی همچون Mini HDMI .
در کنار برخی مدل های تبلت های ویندوزی استوک ، قلم نوری نیز وجود دارد ؛ بنابراین اگر دستی بر هنر دارید یا ترجیح می دهید به جای تایپ کردن ، به نوشتن بپردازید ، این ویژگی خبر خوبی برای شماست . جالب است بدانید که مانند لپ تاپ های استوک ، تبلت های ویندوزی  دست دوم نیز ممکن است دارای دو باتری باشند ؛ یک باتری داخلی در بخش تبلت و یک باتری خارجی در بخش بدنه .
بر خلاف لپ تاپ ها ، تبلت های ویندوزی به دلیل ماهیت قابل حمل بودن از درایو نوری داخلی بهره نمی برند و به ندرت می توان امکانات سخت افزاری آن را ارتقاء داد ؛ اما برخی مدل ها قابلیت ارتقاء ظرفیت حافظه اصلی را با استفاده از کارت های حافظه (SD Card) فراهم می گردانند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۷
سریاس خزانی

قیمت تبلت استوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی